הורוסקופי מזלות סינים מזל חזיר | פרופיל המזלות הסינים של מי שנולד במזל חזיר

מזל חזיר | פרופיל המזלות הסינים של מי שנולד במזל חזיר

8287
0
מזל חזיר פרופיל המזלות הסינים
מזל חזיר פרופיל המזלות הסינים

החזיר תופס את המקום השתיים עשר והאחרון בגלגל המזלות הסיני, עם תכונות אופי של חריצות, חמלה ונדיבות חזירים נהנים מהחיים ובגלל שהם מבדרים, אחרים גם כן נהנים מחברתם. לחזירים נפש אשר אוהבת לתת והם קוצרים הנאה רבה כאשר הם עוזרים לאחרים, אך לעתים הם נותנים יותר מידי. כנות זה מה שהחזירים נותנים וזה מה שהם מצפים לקבל בחזרה.

חזירים מחפשים שלום והם יעשו את מה שצריך בשביל לשמור עליו. תכונה זו, מצד אחד ראויה להערכה, אך מצד שני לעתים אחרים מנצלים אותם לרעה בשל תכונה זו. חזירים תמיד עושים למען אחרים, עוזרים בכל דרך שהם יכולים, אך לעתים נדירות יבקשו עזרה בעצמם. זה יכול להעמיס עליהם המון אך לחזירים לא אכפת.

כאשר זה מגיע לכסף, חזירים אוהבים לבזבז יותר מאשר לחסוך. הם נמשכים למותגים וחסכנות היא תכונה נדירה למצוא אצל חזירים, אך הם דווקא יודעים לאתר עסקאות משתלמות.

בריאות

חזירים תמיד מחפשים הנאות ולפעמים הם ממש מתמכרים לכך. אכילת יתר, שתייה ועישון עלולות לגרום למחלות. הם אינם פעילים במיוחד ובשילוב עם התכונות האחרות  הם הרבה פעמים סובלים מעודף משקל. חזירים הם אנשים חברותיים ואינם אוהבים להיות לבד, זה גורם להם לעצב. אימוץ אורח חיים בריא יכול לעזור להם מאוד.

קריירה

חזירים אוהבים לעזור בעבודה ותמיד ניתן לסמוך עליהם. הם נהנים מהזדמנויות אשר מאפשרות להם לבטא את היצירתיות שלהם. חזירים שמים לב לפרטים, תכונת אופי המוערכת אצל מנהלים. חזירים אינם מפחדים לקחת אחריות. קריירה מתאימה לחזירים יכולה להיות: בדרנים, רופאים, וטרינרים, מעצבי פנים ודברים בתחום המכירות והאירוח.

מערכות יחסים

תומכים ונותנים, לכן תמיד יהיו בני זוג טובים. הם מפגינים חיבה ומיניים, תמיד יעדיפו להישאר בבית על פני בילוי בחוץ. הם נהנים ממה שיש להם, במיוחד הבית והמשפחה. לאחר שיצאו את הפרטנר המתאים, הם מתחייבים לזמן ארוך.

חזירים וחמשת היסודות

  • מזל חזיר ויסוד המתכת – 1911,1971

חזירי מתכת שומרים על חזות קשוחה, תכונה זו נראית בכל תחומי החיים. הם עובדים בחריצות ואהבה עם כל מה שיש להם. הם דעתנים ונותנים אמון בקלות.

  • מזל חזיר ויסוד המים – 1923, 1983

חזירי מים הם אמינים עד כדי אשמה. אחרים יכולים השפיע עליהם בקלות, אך הם גם טובים בלהשפיע על אחרים ולהשיג מה שהם רוצים. הם חברותיים מאוד ונהנים לבלות.

  • מזל חזיר ויסוד העץ – 1935,1995

חזירי עץ אוהבים לעזור ותמיד יחפשו לעבור עם אחרים. למעשה הם יעזרו לאחרים אפילו אם ידחו את עזרתם. לב גדול ונפש חזקה היא מאפיין של חזירי עץ.

  • מזל חזיר ויסוד האש – 1947,2007

האש בחזירי האש נמצאת בכל מה שהם עושים. הם נוטלי סיכונים אמיצים ולאחר שהם החליטו להתמקד במשהו, זה הכול או כלום. זה תקף לגבי עבודה, רומנטיקה ומטרות בחיים. חזירי אש הם בוסים ומנהיגים מעולים.

  • מזל חזיר אדמה – 1959,2019

חזירי אדמה הכי שמחים להיות בבית, בחיק משפחתם. הם לעולם לא יתחילו במשימה לפני שהם בנו תוכנית. חזירי אדמה הם טובים יותר בלהיות מובלים על ידי אחרים מאשר להיות מנהיגים מובילים.

התאמה

חזירים מתאימים לארנב או עז אך אינם מתאימים עם קוף או נחש.

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

16 + four =