הורוסקופי מזלות סינים מזל נחש | פרופיל המזלות הסינים של מי שנולד במזל נחש

מזל נחש | פרופיל המזלות הסינים של מי שנולד במזל נחש

11802
0
מזל נחש פרופיל המזלות הסינים
מזל נחש פרופיל המזלות הסינים

הנחש נמצא במקום השישי בגלגל המזלות הסיני, הנחש הוא סמל לתכונות אופי של אינטליגנציה,  חן וחומרנות. כאשר מדובר בקבלת החלטות, נחשים הם אנליטיים בצורה יוצאת מן הכלל וכתוצאה מכך, הם אינם ממהרים לקפוץ לתוף סיטואציות. הם אפקטיביים בהשגת הדברים שהם רוצים, גם אם זה אומר שהם צריכים לתכנן  לאורך הדרך.

נחשים הם מאוד חומרניים, אוהבים להקיף את עצמם בטוב ביותר שיש לחיים להציע מהבחינה החומרית. הדבר בא לידי ביטוי בבתים שלם, המרוהטים בריהוט יוקרתי היוצר סביבה נוחה לנחשים בה הם מוצאים את השלום הפנימי לו הם זקוקים ובה הם משגשגים.

בריאות

נחשים אוהבים לחיות את החיים בצורה רגועה, הם אוהבים רוגע ושקט על פני רעש ועומס עבודה תחת שליטה על פני לוח זמנים לחוץ. נחשים נלחצים בקלות כאשר החיים שלהם אינם שלווים ואינם בסדר, יותר מידי מזה יכול לקצר את חיי הנחש!

קריירה

נחשים עובדים קשה, אך קיימת אצלם הנטייה לדלג בין עבודות מכיוון שבקלות הם משתעממים. גישת החיים הנינוחה שלהם גורמת להם להיתפס אצל אחרים כמשתמטים מעבודה קשה, אך זה רחוק מהאמת. נחשים הם יצירתיים מאוד וחרוצים בצורה יוצאת מן הכלל.  הם מצטיינים בפתרון בעיות ומשגשגים תחת דד ליין לחוץ. קריירה טובה עבור נחשים: מדענים, אנליסטים, חוקרים, ציירים, כדרים, תכשיטנים, אסטרולוגים, קוסמים, תזונאים וסוציולוגיים.

מערכות יחסים

נחשים הם מפתים מלידה לכן אין להם שום בעיה למשוך בני זוג. הם יהיו אלו אשר יחליטו מתי למערכת היחסים יש את הפוטנציאל ומתי אין. לאחר שהם בחרו בן זוג, הצד חסר הביטחון של הנחש יתחיל להתגלות. נחשים שומרים על הפרטנרים שלהם ויש להם נטייה להיות קנאים ואפילו אובססיביים. נחשים מעדיפים לשמור את רגשותיהם לעצמם. זה חשוב לא לבגוד באמון הנחשים, נחש נבגד שם לעצמו למטרה להשוות באחד מהימים.

נחשים וחמשת היסודות

  • מזל נחש ויסוד המתכת – 1941,2001

מכווני מטרה בצורה שלא תיאמן, שום דבר לא יעצור אותם מלהשיג את מה שהם חושבים שמגיע להם. כישלון לא נמצא בלקסיקון שלהם. עם הכסף שלהם עם רוכשים עוד ועוד חפצים לעצמם.

  • מזל נחש ויסוד המים – 1953,2014

המילים המתארות בצורה הטובה ביותר את נחשי המים הן : בעלי השפעה, חדורי מוטיבציה, בעלי תובנה ואינטלקטואלים. נחשים אלו עובדים טוב עם אחרים ונהנים מהכרה בפועלם. הם יחשפו את רגשותיהם לאלו הקרובים אליהם, אך לא לאף אחד אחר.

  • מזל נחש ויסוד העץ – 1906,1965

נחשים אלו הם אדיבים ואמתיים, הם נהנים לבנות בסיס יציב של חברים ומשפחה אותם הם אוהבים ונהנים מאוד מחברתם. אך למרות שהם מוקפים בסביבה תומכת, רק לעתים נדירות הם מחפשים את עצתם של אחרים.

  • מזל נחש ויסוד האש – 1917, 1977

נחשי אש הם מוחצנים ביותר, תמיד יציעו את דעותיהם ויגידו לאחרים מה הם חושבים. לשמחתם אחרים אוהבים להקשיב לנחשי האש. הם בעלי כושר שכנוע טוב ויודעים איך לשכנע אחרים ללכת בדרכם.

  • מזל נחש ויסוד האדמה -1929,1989

נחשי האדמה תמיד נראים רגועים ושמחים. הם ידידותיים ונגישים ומאמינים שבעזרת עבודה קשה והיגיון בסיסי הם יקטפו את הפירות.

התאמה

הנחשים יכולים להיות התאמה טובה לתרנגול או השוק אך אינם מתאימים לחזיר ולקוף.

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

four × 1 =