הורוסקופי התאמה בין מזלות התאמה בין מזל קשת לשאר המזלות | התאמה בין מזלות

התאמה בין מזל קשת לשאר המזלות | התאמה בין מזלות

15782
0
התאמה בין מזל קשת לשאר המזלות

אם רוצים לדעת יותר על התאמה בין מזלות ובמיוחד התאמה בין מזל קשת לשאר המזלות , ואיזה מזל איתו אתם – אלו מכם שנולדו במזל קשת – מסתדרים ביותר ומאיזה מזל כדאי לכם להיזהר?!.. אז הגיעתם למקום הנכון… בואו לקרואולהבין ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים לשאר המזלות.

1התאמה בין מזל קשת עם טלה

מאדים ויופיטר הם בדרך כלל שידוך טוב אחד לשני. הטמפרמנט של הקשת תואם לזה של הטלה. שניהם פעילים וספונטניים אשר אוהבים חברה. יש להם טעם בזבזני והם אוהבים את החיים הטובים. האופטימיות של הטלה וחוש ההומור שלו יגברו על הנטייה של הקשת להתווכח וגם יביא צד מצחיק להתניית האהבים. ההבנה ההדדית היוצאת מחדר השינה יוצרת אטמוספירה טובה להתגשמות היחסים. זהו בהחלט שילוב מוצלח ומומלץ. הנישואים תלויים מאוד בסיפוק הפיזי, אם זה יצליח במיטה זה יצליח בכל מקום אחר.

2התאמה בין מזל קשת עם שור

השור והקשת הם שני טיפוסים בעלי אישיות שונה מאוד. השוורים יכולים להיות מרוצים מהקשת מבחינה מינית, אל עלולים להתפתח כעסים בשל הצורך התמידי של קשת למצוא אהבה בכל מקום אפשרי. כאשר השור אינו שותף לדרכו הספורטיבית של הקשת, הקשת ימצא שותף אחר. לקשתים ישנם כישורים ביתיים טבעיים (תלוי במצב הכוכבים במפת הלידה) וכישוריו הביתיים של השור אינם מוטלים בספק. הקשת לא מצליח לראות בשור שותף לחיים אשר ייתן לו את הסביבה הביתית הנוחה שהוא רוצה ולא יוכל לחיות באושר עם השור.

3התאמה בין מזל קשת עם תאומים

התאומים והקשת הם שני הפכים בגלגל המזלות, מסיבה זו הם נמשכים אחד לשני כמו אל מגנט. שניהם חסרי מנוחה, דינאמיים ואינם כנים אחד עם השני כפי שניתן לצפות מבני זוג. לתאומים ישנה נטייה לבקר את הקשת במיטה. הם יכולים להיות מאוכזבים אחד מהשני מבחינה מינית. יש להם עוד כמה נקודות חולשה בזוגיות. בדרך כלל מאפיינת אותם מערכת יחסים אשר מתלקחת במהירות אך באותה המידה נעלמת ומתפוגגת מהר. נישואים הם דבר אפשרי בין קשת לתאומים אך על שניהם לעשות מאמץ ולעבוד קשה  בשביל זה.

4התאמה בין מזל קשת עם סרטן

בדרך כלל לכל אחד מהם יש את רצונות ומטרות שונות. הסרטן צריך להיות בטוח באהבה של בת או בת הזוג. הקשת לעומת זאת אינו מסוגל להבטיח זאת ולספק צורך זה של הסרטן. הסרטן חיי למען העתיד ואילו הקשת חיי בשביל היום. הקנאה של הסרטן מתעוררת בשל דרכו של הקשת. הקשת משתעמם מהתלות של הסרטן. הקשת אוהב לשוטט בעוד הסרטן הוא טיפוס ביתי מובהק. כאשר הקשת מתחיל להשתעמם בבית הוא מחפש אחר פרטנרים אחרים וקשרים חדשים. דבר אשר יכול לפגוע בסרטן בצורה קשה מאוד. הקשת מאוד פעיל מבחינה מינית והסרטן הוא טיפוס שקל לספק אותו בקלות. דבר שאולי טוב עבור הסרטן אך מבחינתו של הקשת   הוא מרגיש שהוא לא ממצה את עצמו. לא נראה באופק קשר יציב בין קשת לסרטן.

5התאמה בין מזל קשת עם אריה

הקשת והאריה חולקים יחדיו את אהבת החירות, ההרפתקאות וההיכרויות עם אנשים חדשים. האריה יודע לתת לקשת את מרחב המחייה שהוא צריך בשביל לפרוח ולהיות מאושר. לשניהם יש את הנטייה לבדר אחד את השני ומבחינתם יחסי האהבה הם סוג של בידור. האריה אוהב לעשות אהבה לעתים תכופות בדיוק כמו הקשת. הקשת נותן הרה השראה לאריה אשר בתורו הופך את הקשת לנאמן יותר. זהו קשר מושלם ונישואים באושר הם דבר מובטח כאן.

6התאמה בין מזל קשת עם בתולה

הגישה של הקשת כלפי אהבה ומערכות יחסים היא מה שיכול להטריף את הדעת לבתולה. הקשת פשוט לוקח מהבתולה את תחושת הביטחון שהיא כל כך צריכה. הקשת אפילו אינו מנסה להבין את הצרכים של הבתולה. הבתולה היא טיפוס המחפש סדר ופשטות בחיים ואילו הקשת תמיד מחפש אחר הריגושים והחוויות החדשות. הבתולה מחפשת קשר עם מחויבות לטווח ארוך ואילו הקשת רוצה חופש. מכיוון שהבתולה אינה שמה דגש גדול על יחסי המין  ולא חולקת עם הקשת את אותו התיאבון המיני  – הקשת ירגיש צורך לבגוד מידי פעם, דבר אשר יגרום לריבים ויפגע בקשר ביניהם. הם אולי יכולים להחזיק מעמד חודש אך בטח שלא כל החיים.

7התאמה בין מזל קשת עם מאזניים

אלה אשר נולדו במזל קשת אוהבים הרפתקאות, דבר המבטיח שלמאזניים אף פעם לא יהיה משעמם. הקשת יכול להישאר אדיש להרפתקאות של המאזניים ובכך לאפשר לה את החופש שלה. המאזניים הן טיפוס מקסים ופיקח אשר יודע לדבר עם הצד האינטלקטואלי של הקשת ושומר עליו מסוקרן. הבעיה העיקרית בקשר ביניהם הוא שהקשת אינו אוהב להישאר במקום אחד ותמיד שואף לעצמאות. לעומת זאת אחד הדברים החושבים ביותר למזל מאזניים הוא הנאמנות. אם הם יצליחו להתגבר על נקודות השוני ביניהם ישנה אפשרות לקשר קצר ובמקרים מסוימים גם קשר ארוך טווח.

8התאמה בין מזל קשת עם עקרב

העקרב הוא דומיננטי מטבעו אך הוא עלול להיתקל בקשיים להחזיק את הקשת תחת שליטתו. העקרב אוהב את הבית בעוד המזוודה של הקשת תמיד ארוזה ומוכנה למסעות. הקשת צריך חופש ויש לו תחומי עניין מרחיקי  אופקים, דבר היוצר קנאה אצל העקרב. הם אינם טובים למערכות יחסים אך בהחלט קיימת ביניהם משיכה מינית המתאימה ללילה אחד. העקרב מצויד בעוקץ ארסי והקשת בחצים חדים, לעקרב יש נטייה להיעלב מחציו של הקשת ולהגיב בעקיצה ארסית. יכולים לביות חברים אבל תשכחו מזוגיות.

9התאמה בין מזל קשת עם קשת

החיבור בין שני קשתים הינו חיבור יוצא מן הכלל, אך יחד עם זאת הוא מאוד בלתי צפוי. ישנה תמיד הרגשה כאילו משהן מתבשל ועומד לצאת החוצה בצורה לא טובה. חוסר המנוחה ההדדי הוא דווקא זה אשר יגרום להם להתעייף מהר אחד מהשני. בחדר המיטות לשניהם יש את אותה הגישה הפתוחה והם מוכנים להתנסות בהרבה דברים. הם כמו שתי רפסודות הנסחפות באוקיינוס ולכל אחת יש את הכיוון שלה, הן אינן מסוגלות להפליג יחדיו. מסיבה זו הקשר בין הקשתים לא יחזיק מעמד זמן רב אך הם יודעים לסיים אותו יפה.

10התאמה בין מזל קשת עם גדי

הקשר בין קשת לגדי הוא אינו מומלץ, אלא אם כן הקשת ילמד לקפל את הכנפיים שלו. הגדי מוכן לקיים יחסי מין במקומות מסוימים ואילו הקשת מוכן בכל מקום. ניתן לתאר את הגדי כזהיר ושמרן, הוא תמיד דואג לגבי הבטיחות. הקשת בקשר הזה הוא השחקן חסר האחריות וחסר הזהירות. האישיות השונה היא סיבה לחיכוכים ביניהם.        גם מבחנה מינית צפויה כאן אכזבה לשני הצדדים ונראה שאין שום סיבה לקיים קשר בין קשת וגדי.

11התאמה בין מזל קשת עם דלי

לקשר בין קשת ודלי ישנו פוטנציאל רב להצלחה. שניהם תמיד מחדשים במיטה ותמיד שומרים על העניין. מעבר למיטה הם מעוררי השראה אינטלקטואלית אחד על השני, כל אחד תורם את החלק שלו – לדלי יש רעיונות חדשניים ולקשת את האופטימיות והחזון. שניהם בלתי צפויים, פעילים ומלאי שמחת חיים. שניהם בעלי דמיון מפותח, דמיון אותו הם מביאים גם אל התניית האהבים. שניהם אוהבים להיות במרכז ההתעניינות של כולם. רגשי קנאה לא תמצאו אצלם ולכן ישנו פוטנציאל גדול מאוד לזוגיות מוצלחת. הם מבינים היטב אחד את השני ויודעים מתי הזמן לתת את המרחב לבן הזוג.

12התאמה בין מזל קשת עם דגים

קשת ודגים מציתים את המיטה, אך ההתאמה ביניהם מתחילה ומסתיימת בחדר המיטות. אף אחד מהם לא יכול לתת לשני את הרגשת האמינות הדרושה כל כך במערכת יחסים. הקשת הוא טיפוס אשר תמיד נמצא בתנועה ומתקשה לספק את הצורך של הדגים לתשומת לב ומסירות. הלשון החדה של הקשת תפגע בדגים בדיוק ברגישויות הרומנטיות שלו. הדגים תמיד ישאף להתקרב יותר אל הקשת אך הוא מתבלבל ולא יודע איך לקרוא את התנהגות הקשת, הוא אינו יכול להבין את הצורך של הקשת בחופש. אם תשאלו לדעתו של הקשת תגלו שהוא מרגיש מוגבל בגלל הביישנות של הדגים. הקשת מרגיש כאילו כל עתודות האנרגיה והאופטימיות שלו הופכות לייאוש עם הדגים. בנסיבות אלו אפשר להבין שנישואים הם דבר כמעט בלתי אפשרי בין שניהם.

 

 

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

1 + 6 =