הורוסקופי התאמה בין מזלות התאמה בין מזל מאזניים לשאר המזלות | התאמה בין מזלות

התאמה בין מזל מאזניים לשאר המזלות | התאמה בין מזלות

24349
0
התאמה בין מזל מאזניים לשאר המזלות

אם רוצים לדעת יותר על התאמה בין מזלות ובמיוחד התאמה בין מזל מאזניים לשאר המזלות , ואיזה מזל איתו אתם – אלו מכם שנולדו במזל מאזניים – מסתדרים ביותר ומאיזה מזל כדאי לכם להיזהר?!.. אז הגיעתם למקום הנכון… בואו לקרואולהבין ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים לשאר המזלות.

1התאמה בין מזל מאזניים וטלה

טלה ומאזניים הם שני הפכים אשר ביניהם ישנה משיכה חזקה מאוד, ניתן לחשוב על זה כך –  כל אחד מכיל מה שחסר לשני (משלימים אחד את השני). שניהם חובבים עונג מיני אך הטלה בדרך כלל רוצה להתקדם מהר יותר. המאזניים נוטה לאידיאליזציה של היחסים אך בסופו של דבר יחפש מישהו פחות תובעני והטלה יחבור למישהו יותר מעריץ. קשר יכול להתקיים באופן זמני, נישואים הם נדירים.

2התאמה בין מזל מאזניים עם שור

אמנם הזוג חולק אהבה למוסיקה ואומנות, אך מעבר לזה אין הרבה במשותף. השור הוא האדון השולט באופן טבעי אך נטול רומנטיקה עבור המאזניים. השור אוהב לתכנן את החיים אך המאזניים לא לוקחים התחייבויות מסוג זה, דבר אשר עלול להוביל ליחסים אלימים של ניצול לרעה בשני הצדדים. המאזניים אינן אוהבות את דרכיו הדיקטטוריות של השור ומאבדות סבלנות כלפי הגישה שלו. השור מקנא ביכולת הרומנטית והטבע ההפכפך של המאזניים. מבחינה מינית הם נמצאים על אותו המיתר, דבר המאפשר הרבה משחקים נעימים אך מיתר זה לעולם לא ינגן את המוסיקה של איחוד אמתי וארוך טווח.

3התאמה בין מזל מאזניים עם תאומים

שניהם נמנים על מזלות האוויר והם מתאימים מאוד מבחינה אינטלקטואלית וכל בחינה אחרת. אם אהבה היא מה שמסובב את העולם אז זוג זה הוא שנותן את הדחיפה הראשונית. זוהי שותפות אידיאלית. המאזניים לוקחים את תפקיד השופט ותאומים את חבר המושבעים בבית המשפט של הנישואים. השילוב של האינטלקט עם הנטיות האומנותיות יוצר התאמה טובה. כך האישיות הדואלית של המאזניים תתקבל היטב על ידי התאומים. שניהם מלאי תשוקה ללא קינאה, יש להם המון במשותף והם מבינים זה את זו היטב במיטה. חיי המין שלהם לעולם לא יהיו משעממים. זהו קשר מושלם; קשר חם ומאושר בנישואין.

4התאמה בין מזל מאזניים וסרטן

זוג זה פועל במישורים שונים לגמרי; הסרטן רוצה אהבה נשגבת מבחינה רגשית, המאזניים מחפשות את האיחוד האינטלקטואלי המושלם. קשה למאזניים להתמודד עם שינויי המצב רוח של הסרטן. הסרטן מבחינתו מרגיש חוסר ודאות  וחרדה מהדבקות של המאזניים. המאזניים נמשכות אל מצבי הרוח של הסרטן, אך היא מעדיפה להימנע מצרות. הסרטן יצטרך להביא אתו מעט התרגשות וזוהר למיטה וליחסי המין על מנת לקבל את תשומת הלב של המאזניים. אך עם הסרטן יהיה ביקורתי, במיוחד לגבי ההפרזה של המאזניים, המאזניים יחפשו במקום אחר. החיבור אפשרי אך נישואין הם דבר מרחיק לכת.

5התאמה בין מזל מאזניים ואריה

שני הצדדים מספקים את הצרכים והתשוקות זה של זו. האריה מתעניין יותר בצד הפיזי של האהבה . הסגנון והחיוניות שלו יכולים להכניע את המאזניים. מזל מאזניים הוא אינו החלטי ולכן האריה ייקח מנהיגות באופן טבעי. בעוד האריה הוא טיפוס רגיש, המאזניים הוא יותר אמוציונאלי אך שניהם מקדישים חשיבות רבה לסקס. כל הזמן שיבלו במיטה יהיה חגיגה מתמשכת עבורם. במקרה שיש התנגשות בין סוג האישיות, המאזניים יצטרכו לוותר. לא צפויה בעיה בעניין זה בגלל הנכונות הגבוהה של מאזניים לשתף פעולה. כוחו של המאזניים, "הנשק" שלו מגיע מיכולתו לפעול בצורה אסטרטגית. הקשר הלוהט בין המאזניים והאריה יכול להפוך לנישואים חמים.

6התאמה בין מזל מאזניים ובתולה

הבתולה חייה לפי החוקים שלה, בעוד המאזניים הן ההיפך הגמור. ישנם פערים גדולים בין האישיות של המאזניים לבין הבתולה. הבתולה מתעניינת יותר בכסף מאשר סקס, דבר בלתי נסלח מבחינת המאזניים. הבתולה היא בעלת אישיות ביתית, דבר אשר אינו עולה בקנה מידה אחד עם הצרכים החברתיים של המאזניים והמרדף אחר הבילויים. למאזניים יש טעם יקר ואילו הבתולה היא יותר זהירה בהוצאות, אפילו קמצנית. מנקודת המבט של המאזניים הבתולה היא בררנית, ביקורתית וחסרת גמישות. במקרים מסוימים לבתולה יש נטייה דיקטטורית, דבר שהמאזניים לא יסבלו לאורך זמן. הבתולה היא די ישירה לגבי היחס שלה לסקס, לעומת זאת הגישה של המאזניים יכולה לגרום לבתולה להרגיש לא בנוח. קשר כזה מוטל בספק ונישואים הם דבר מסובך.

7התאמה בין מזל מאזניים עם מאזניים

שניהם מלאי אנרגיה ושניהם מלאי דרישות אחד מהשני, דבר אשר יהפוך את מערכת היחסים הזו למעייפת מאוד. הם מתייחסים אחד לשני בהרבה תשוקה ויש להם הרבה במשותף. הם מלאי חיים וזורמים, הם חולקים הרמוניה ויופי. אך המציאות של היחסים ביניהם היא די חמורה למרות שאף אחד לא רוצה להכיר בעובדות. יש ביניהם קונפליקטים רבים אך הם מנסים להתעלם מהם. הקשר ביניהם יכול להיות מעניין אך בשביל שיבשיל לנישואים יש צורך בבגרות של שניהם.

8התאמה בין מזל מאזניים עם עקרב

העקרב הוא קנאי טבעי, יותר מידי עבור המאזניים שלא ממש אכפת להם. הקנאה שלו לא מאפשרת לו לנהוג בחוכמה וברוגע. הגישה  הרשלנית  של העקרב לגבי סקס נגמרת במריבות. בעיות אלו עלולות לדחוף את המאזניים לרומן עם מישהו שלא גורם לו להרגיש מוגבל. דבר שמחזיר אותנו לגישה הקנאית של העקרב, בגידה היא דבר בלתי נסלח ועלולה לגרום לנקמנות. בשביל שזה יצליח על העקרב להיות דומיננטי ושולט בקשר. ישנה משיכה הדדית חזקה בין שני המזלות, אך אותה המשיכה עלולה להביא לפיצוץ. זהו קשר מלא תשוקה אך בעייתי מאוד ונישואים אינם מומלצים.

9התאמה בין מזל מאזניים עם קשת

אלה אשר נולדו במזל קשת אוהבים הרפתקאות, דבר המבטיח שלמאזניים אף פעם לא יהיה משעמם. הקשת יכול להישאר אדיש להרפתקאות של המאזניים ובכך לאפשר לה את החופש שלה. המאזניים הן טיפוס מקסים ופיקח אשר יודע לדבר עם הצד האינטלקטואלי של הקשת ושומר עליו מסוקרן. הבעיה העיקרית בקשר ביניהם הוא שהקשת אינו אוהב להישאר במקום אחד ותמיד שואף לעצמאות. לעומת זאת אחד הדברים החושבים ביותר למזל מאזניים הוא הנאמנות. אם הם יצליחו להתגבר על נקודות השוני ביניהם ישנה אפשרות לקשר קצר ובמקרים מסוימים גם קשר ארוך טווח.

10התאמה בין מזל מאזניים עם גדי

לגדי ישנו עניין מיני גדול במזל מאזניים. המאזניים מצדו אוהב את השאיפה של הגדי להרוויח כסף אך הוא עצמו נוטה לעצלנות, דבר המרגיז את הגדי הרגיל לעבוד ללא הפסקה. מנקודת המבט של המאזניים יהיה חוסר שביעות רצון מהגישה הפרקטית והמפוכחת של הגדי. הגדי לא אוהב את הניסיונות העיקשים של המאזניים לקבל את תשומת הלב של כולם. הגדי יביא את העבודה שלו אפילו למיטה, זה יהיה באחריות המאזניים להסיח את דעתו וליזום את יחסי המין. המאזניים לא יוכל לחיות הרבה זמן כך, במוקדם או מאוחר הוא יחפש בשדות זרים. יש יותר מידי חוסר התאמה בשביל חתונה.

11התאמה בין מזל מאזניים ודלי

הם מתאימים כמו כפפה ליד. המאזניים החם והחושני מצטרף בשמחה למשחקים הארוטיים של הדלי. כישורי הדיפלומטיה של המאזניים מסייעים לו להסתדר עם גישתו העקשנית של הדלי. המאזניים מצפה לתמיכה מהדלי בחייו מלאי ההרפתקאות (של המאזניים). שניהם טיפוסים בעלי מעורבות חברתית ויכולים להשתלב בתחום הציבורי. יש להם חברים רבים, אך הם לא שוכחים את האינטרס האישי. נכון שלכל אחד מהם ישנם צדדים באישיות אשר יעצבנו את האחר, אך בקלות הם יכולים להתגבר על הפערים. הדלי אינו נותן חשיבות רבה למה שיגידו אחרים, לכן הוא אינו יכול להבין כיצד המאזניים נפגעות מאיזו הערה נבזית של מישהו. מבחינתו של הדלי המאזניים רגיש מידי. המאזניים והדלי יכולים להיות שמחים יחדיו, אפילו אם הסקס אינו מושלם. זהו קשר חושני ויכול לנבא זוגיות טובה בחיי נישואים.

12התאמה בין מזל מאזניים ודגים

בין שני המזלות ישנה משיכה הדדית, אך לעיתים נדירות היא מחזיקה לטוח ארוך  מכיוון ששניהם סנטימנטליים. מבחינה מסוימת הם דומים: שניהם רוצים להשליך את התפיסה הרומנטית שלהם על המציאות. המאזניים יכול להסתדר עם רוב האנשים אך הדגים יותר מפלה בין אנשים וזהו המקור להרבה חוסר הסכמה ביניהם. אין דבר המאמלל את המאזניים יותר מבן זוג זועף ומתלונן כמן שהדגים יודע להיות. הדגים מצדם אינם מרגישים בנוח עם כל תחומי העניין של המאזניים. אם המאזניים הופך לנרגן הדגים נדחק לייאוש. היחסים ביניהם יכולים להיות סיפור עצוב.

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

eighteen + 10 =