הורוסקופי התאמה בין מזלות התאמה בין מזל סרטן לשאר המזלות | התאמה בין מזלות

התאמה בין מזל סרטן לשאר המזלות | התאמה בין מזלות

13307
0
התאמה בין מזל סרטן לשאר המזלות

אם רוצים לדעת יותר על התאמה בין מזלות ובמיוחד התאמה בין מזל סרטן לשאר המזלות , ואיזה מזל איתו אתם – אלו מכם שנולדו במזל סרטן – מסתדרים ביותר ומאיזה מזל כדאי לכם להיזהר?!.. אז הגיעתם למקום הנכון… בואו לקרואולהבין ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים לשאר המזלות.

1התאמה בין מזל סרטן עם טלה

זהו צירוף שקשה להתחרות בו במובן השלילי של המילה. המשיכה המינית בין שני המזלות היא טבעית. הבעיה היא שהמשיכה המינית מחווירה בצל הבדלי טמפרמנט – הטלה קופץ מבלי להסתכל בעוד הסרטן מגשש בזהירות. הסרטן אוהב את האדמה והבית; הטלה שונא להיות קשור ומוגבל. כעסים מצטברים והם עלולים להתווכח על זוטות, דבר המחזק את חוסר ההתאמה במיטה. התחזית האסטרולוגית לזוג זה היא ים סוער וספינה טובעת.

2התאמה בין מזל סרטן עם שור

בדרך כלל זהו שילוב טוב. שניהם צריכים את תחושת הביטחון והקביעות, שניהם אוהבים ומלאי חיבה ותשוקה. הסרטן תורם לקשר יותר חושניות ודמיון. שניהם מלאי תשוקה ואינם זקוקים לגורמים חיצוניים על מנת להיות מרוצים אחד מהשני. השור מסוגל להבין ולזהות את שינוי מצב הרוח של הסרטן, דבר המסייע לרכך את הבעיות אם הן מגיעות. השור הוא טיפוס קשוב מטבעו ואילו הסרטן הוא טיפוס שמגיב. מערכת היחסים תשתפר עם הגיל ועם עבודה קשה אשר תפצה על הבדלי האישיות. המיוחד בקשר זה הוא שהתכונות החזקות של האחד מכסות על התכונות החלשות של האחר. חיי המין של הסרטן מושפעים מאך שהערב מתקדם, אם ישנם ויכוחים וחוסר נעימות הסרטן לא ימהר לעשות אהבה עם השור. יותר מידי מצבים כאלו עלולים לבנות ביניהם חומה. ההבנה היא הסוד, כאשר כל אחד יבין את הבעיות של השני, קשר נעים יוכל להתקיים. נישואים יכולים להצליח הם כל מהם יבחר בגישה של לתת במקום בגישה של לקבל.

3התאמה בין מזל סרטן עם תאומים

הביטחון העצמי של הסרטן עלול להיפגע בקשר עם התאומים בעלי האישיות ההפכפכה. האנרגיה המינית של התאומים היא בעייתית מבחינת הסרטן. הסרטן ידוע בתור טיפוס ביתי אשר, זהו המקום הטבעי שבו הוא שמח. מבחינתו הוא ינעל את עצמו שם עם בן או בת זוגו ושכל העולם יחכה בחוץ. אך לא כך עם התאומים החייב חברה של אנשים ובלעדיהם הוא יכול להרגיש שבוי בביתו. החיים יהפכו לבלתי נסבלים עבור התאומים כאשר הוא ינסה לחיות בזוגיות עם הסרטן. הסרטים הם טיפוסים המונעים על ידי הרגיש ואינם אוהבים שינויים. התאומים לעומת זאת נמצאים בתנועה מתמדת. קשר ביניהם לא יחזיק מעמד בטווח הארוך.

4התאמה בין מזל סרטן עם סרטן

כמו בהרבה שילובים של בני אותו המזל יש לבני הזוג הרבה מן המשותף וזוהי גם הבעיה. כאשר בני הזוג יותר מידי דומים כמו במקרה של סרטן עם רטן הם אינם יכולים להיות מאושרים יחדיו. הסרטן ידוע בתור טיפוס רגיש וכאשר שני בני הזוג הם כאלה צפויות בעיות רגשיות רבות. ביחסי המין שניהם שואפים להוביל, דבר הגורם להם לבקר אחד את השני ולהגיע למחלוקות. כל אחד מהם בעיני עצמו הוא קדוש מעונה העושה למען האחר, כאשר בן הזוג אינו רואה זאת כך הם נכנסים לשוק. נראה שזהו בזבוז זמן אך בתחום המיני קיימת ביניהם משיכה וישנו קשר חושני. בשביל שיצליחו לקיים קשר נישואים יש צורך בהרבה הבנה הדדית ורצון טוב.

5התאמה בין מזל סרטן עם אריה

בדרך כלל סרטן עם אריה הוא שילוב טוב ויש לזה הסבר – הירח השולט בסרטן משקף אור השמש השולטת על האריה. אם הסרטן נוטה למצבי רוח, האריה יודע איך למתן ולייצב אותם. האריה מגלה תכונות של נדיבות, לב פתוח וחוזק, בדיוק מה שהסרטן חסר הביטחון צריך. אבל גם לאריה יש את הצרכים שלו, על הסרטן להחמיא לאריה ולהעריצו על הישגיו, בעיקר בתחום המיני שם הוא מצפה לשלוט יותר מכול. אם הסרטן מוכן לתת לאריה לשלוט בחדר המיטות, קשר מלא תשוקה יכול לצאת מזה ואף נישואים טובים.

6התאמה בין מזל סרטן עם בתולה

הסרטן מגיב בצורה רגשית ואילו הבתולה מגיבה בצורה אנליטית, אך למרות זאת האישיויות שלהם מתמזגות. הבתולה מתרשמת בקלות מהחוכמה של הסרטן. הבתולה היא טיפוס מאוד פרקטי והיא נותנת את הבסיס היציב למערכת היחסים. הסרטן הוא יותר טיפוס אמוציונאלי. בחדר המיטות יש להם התאמה מושלמת. אכפת להם אחד מהשני ולפעמים אפילו יותר מידי – כל אחד מהם אוהב לדאוג לשני עד אשר זה הופך לבעיה עבור שניהם. בנסיבות מסוימות זה עלול להיות קשר מעניין עם הבתולה תוכל להפחית את הדאגנות שלה והניסיון "לחנך" את הסרטן.

7התאמה בין מזל סרטן עם מאזניים

זוג זה פועל במישורים שונים לגמרי; הסרטן רוצה אהבה נשגבת מבחינה רגשית, המאזניים מחפשות את האיחוד האינטלקטואלי המושלם. קשה למאזניים להתמודד עם שינויי המצב רוח של הסרטן. הסרטן מבחינתו מרגיש חוסר ודאות  וחרדה מהדבקות של המאזניים. המאזניים נמשכות אל מצבי הרוח של הסרטן, אך היא מעדיפה להימנע מצרות. הסרטן יצטרך להביא אתו מעט התרגשות וזוהר למיטה וליחסי המין על מנת לקבל את תשומת הלב של המאזניים. אך עם הסרטן יהיה ביקורתי, במיוחד לגבי ההפרזה של המאזניים, המאזניים יחפשו במקום אחר. החיבור אפשרי אך נישואין הם דבר מרחיק לכת.

8התאמה בין מזל סרטן עם עקרב

העקרב השולט יכול להיות פרטנר טוב לסרטן השקט. הכוח של העקרב והרצון שלו להגן ולשלוט הם בדוק מה שהסרטן מחפש. הרכושנות של הסרטן היא דווקא מה שיגרום לעקרב להרגיש ביטחון. הסרטן מעריץ את הכוח של העקרב ואילו העקרב מצדו מתמוגג מהמחויבות הרגשית של הסרטן. הסרטן יותר רגיש לגבי יחסי המין בעוד העקרב יותר מלא תשוקה. אל תשכחו שלסרטן ישנו דחף לרצות את בן זוגו, דבר המונע בעיות בתחום יחסי המין. מכיוון שהסרטן כל כך מסור ונאמן לעקרב, הקנאה של העקרב נשארת תחת שליטה. האהבה ביניהם רק גודלת והקשר המלא תשוקה יכול להפוך לנישואים טובים.

9התאמה בין מזל סרטן עם קשת

בדרך כלל לכל אחד מהם יש את רצונות ומטרות שונות. הסרטן צריך להיות בטוח באהבה של בת או בת הזוג. הקשת לעומת זאת אינו מסוגל להבטיח זאת ולספק צורך זה של הסרטן. הסרטן חיי למען העתיד ואילו הקשת חיי בשביל היום. הקנאה של הסרטן מתעוררת בשל דרכו של הקשת. הקשת משתעמם מהתלות של הסרטן. הקשת אוהב לשוטט בעוד הסרטן הוא טיפוס ביתי מובהק. כאשר הקשת מתחיל להשתעמם בבית הוא מחפש אחר פרטנרים אחרים וקשרים חדשים. דבר אשר יכול לפגוע בסרטן בצורה קשה מאוד. הקשת מאוד פעיל מבחינה מינית והסרטן הוא טיפוס שקל לספק אותו בקלות. דבר שאולי טוב עבור הסרטן אך מבחינתו של הקשת   הוא מרגיש שהוא לא ממצה את עצמו. לא נראה באופק קשר יציב בין קשת לסרטן.

10התאמה בין מזל סרטן עם גדי

הגדי תמיד מוגבל ביכולתו לתת תשומת לב לבת או בת הזוג, לכן הוא אינו מסוגל לענות על ציפיותיו של הסרטן. הגדי מלא בעיסוקים ועניינים אחרים בשביל לתת את מלוא תשומת הלב לסרטן. למרות זאת הגדי הוא בן זוג נאמן ומסור. שניהם יודעים היטב איך לנהל את ענייני הכספים ובדרך כלל אינם סובלים מבעיות בתחום. מבחינה מינית קיימת ביניהם משיכה חזקה. במיטה הכול מושלם או לפחות עד הרגע בו הסרטן משתעמם  מהאיפוק של הגדי. כמו חוסר היציבות במיטה כך גם חוסר היציבות בכל הקשר בין סרטן וגדי. נישואים של מזל סרטן עם גדי הם אינם דבר רצוי.

11התאמה בין מזל סרטן עם דלי

הדלי רק רוצה לכייף והוא עושה זאת בצורה בלתי צפויה, דבר שאינו עושה חיים קלים לסרטן הפגיע. הסרטן הוא טיפוס שאוהב פתיחות וקביעות ואילו הדלי רודף אחרי שינויים. הדלי הוא טיפוס שאוהב לחלוק את חוויותיו עם כל העולם ואילו הסרטן מתמקד במחויבויות האישיות. הסרטן הוא בדרך כלל בעל טעם שמרני, בדיוק ההפך מהדלי. לסרטן ישנם צרכים רגשיים שבלעדיהם הוא לא יהיה מאושר ואילו הדלי יודע לחיות ללא הדרישות הרגשיות. יתכן שיכולו למצוא שפה משותפת בחדר המיטות, אך זה יחזיק זמן קצר. בטווח הארוך הם לא יחזיקו מעמד. יש כאן הבדלים המגיעים מאורנוס והירח והם יותר מידי חזקים מכדי לאפשר לקשר זה להצליח.

12התאמה בין מזל סרטן עם דגים

בין סרטן לדגים יש חיבה רבה. זהו זוג אשר מחזק אחד לשני את האגו. הדגים והסרטן ידועים בזכות הדמיון המפותח שלהם אך ישנו הבדל מהותי – הדגים הוא על דמיון חולמני ואילו הסרטן הוא בעל דמיון מעשי. הדגים מספקים את הרומנטיקה בחיי הסרטן, הסרטן מבחינתו נותן לדגים את הסביבה המוגנת שהם צריכים. שניהם מגלים סימפטיה ותומכים אחד בשני. בדרך כלל הסרטן מוביל את הקשר הזה. יש להם גם התאמה טובה בתחום המיני. הריבים ביניהם הם קצרים ומסתיימים בהשלמה במיטה. סרטן ודגים מתאימים אחד לשני בצורה מושלמת, זהו זוג אידאלי לנישואים.

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

8 + 1 =