הורוסקופי התאמה בין מזלות התאמה בין מזל בתולה לשאר המזלות | התאמה בין מזלות

התאמה בין מזל בתולה לשאר המזלות | התאמה בין מזלות

9870
0
התאמה בין מזל בתולה לשאר המזלות

אם רוצים לדעת יותר על התאמה בין מזלות ובמיוחד התאמה בין מזל בתולה לשאר המזלות , ואיזה מזל איתו אתם – אלו מכם שנולדו במזל בתולה – מסתדרים ביותר ומאיזה מזל כדאי לכם להיזהר?!.. אז הגיעתם למקום הנכון… בואו לקרואולהבין ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים לשאר המזלות.

1התאמה בין מזל בתולה עם עקרב

הבתולה והעקרב חולקים הרבה תחומי עניין משותפים, אך כאשר זה מגיע לתחום המיני הם שונים מאוד אחד מהשני. יהיה זה קשה עבורם לייסד מערכת יחסים טובה. לבתולה ישנו אישיות עצורה, לעומת העקרב שהוא בעל אישיות מוחצנת, בגלל זה הרבה פעמים הבתולה לא מבינה על מה כל המהומה. העקרב בקלות יכול להגיע להתקפות קנאה, אפילו עם הבתולה הוכיחה את נאמנותה הזוגית מעל כל ספק. למעשה כל נקודת המבט של העקרב היא שונה מאוד מנקודת המבט של הבתולה. עקרב ובתולה יכולים לשמור על יחסי חברות אך קשר זוגי הוא אינו מעשי, חוסר ההתאמה המינית ידחוף אך העקרב לחפש פרטנרים אחרים.

2התאמה בין מזל בתולה עם בתולה

שניהם מוגבלים ביחסי המין ומתייחסים לאהבה כאל בסיס לדבר הרבה יותר חשוב – שותפות בחיים. הדרישות והציפיות שלהם במיטה אינן בשמיים ובדרך כלל אין תלונות או בעיות. הם אחראיים, רגישים, אינטליגנטים ומתייחסים לאהבה ברצינות. לשניהם יש תשוקה לדעת יותר והם לעולם לא ישעממו זה את זו. אהבה ונישואים הם דבר אפשרי בין בני מזל בתולה אך עליהם לשלוט על הדחף שלהם תמיד למצוא אשמים. יתכן וביחסים ביניהם יהיה מאבק תמיד על מי הוא השליט אך יש ביניהם בסיס משותף חזק מאוד וזה לא מה שיפריע.

3התאמה בין מזל בתולה עם תאומים

תאומים ובתולה, שניהם נשלטים על ידי כוכב חמה, דבר הנותן לשניהם את אותה הגישה לחיים. אך הדמיון ביניהם מסתכם בזה, בשאר התחומים הם די הפכים. התאומים תופס את הבתולה כטיפוס משעמם. לבתולה ישנן ציפיות ותפיסות די מוגדרות לגבי המין, דבר אשר אינו הכי מתאים לתאומים. לאחר שהאש ביניהם דועכת, הבתולה מתחילה לרטון ולבקר את התאומים. דבר אשר ידחוף את התאומים לחפש הנאה וסיפוק במקום אחר בסופו של דבר. התשוקה היא על להבות קטנות; יחסי המין ביניהם צפויים להפוך לקרירים. הזיווג ביניהם הוא אפיזודה חולפת ולא יותר מבלי סיכוי להפוך לקשר ארוך ויציב.

4התאמה בין מזל בתולה עם גדי

יש להם תכונות המסתדרות היטב ביחד – לבתולה ישנה מחשבה נקייה ומסודרת והיא משתלבת עם המשמעת העצמית של הגדי והנכונות שלו לעבוד קשה. שניהם גאים בבית שלהם, הם יעדיפו מעט חברים קרובים על פני הרבה חברים רחוקים. כל אחד מסתכל בהערצה על היכולות האינטלקטואליות של האחר. אמנם יש ביניהם התאמה גבוהה אך יתכנו אי הבנות בתחום המיני. אי הבנות אלו לא ישברו אותם, לשניהם יש את היכולת להרגיש ולהבין אחד את השני. שניהם פיקחים, שמרניים וסבלניים. אמנם מערכת יחסים זו לעתים לוקה בחסר מבחינת הרומנטיקה אך יש כאן בסיס מוצק למערכת יחסים ארוכת טווח.

5התאמה בין מזל בתולה עם טלה

האומץ של הטלה יכול לעודד את הדמיון של הבתולה הביישנית לפרק זמן מסוים. אך המיניות שלהם כל כך שונה ויש צורך בסבלנות רבה של שניהם על מנת שזה יצליח. התשוקות של הטלה הן אימפולסיביות וישירות. לעומת זאת המיניות של הבתולה היא יותר כמו אניגמה, לוקח לה זמן להתגלות. באספקטים אחרים של החיים הטלה מלא תוכניות ורעיונות מרגשים ומתעקש להיות הבוס.  מזל בתולה הוא ביקורתי ובררן ואוהב שהדברים נעשים בצורה שהוא רוצה. ישנם מקרים שבהן מפות הלידה יכולות להראות התאמה אך זה תמיד ידרוש עבודה קשה מצד שניהם, אחרת היחסים לא יהיו נעימים ופחותים הסיכויים לנישואים מוצלחים.

6התאמה בין מזל בתולה עם סרטן

הסרטן מגיב בצורה רגשית ואילו הבתולה מגיבה בצורה אנליטית, אך למרות זאת האישיויות שלהם מתמזגות. הבתולה מתרשמת בקלות מהחוכמה של הסרטן. הבתולה היא טיפוס מאוד פרקטי והיא נותנת את הבסיס היציב למערכת היחסים. הסרטן הוא יותר טיפוס אמוציונאלי. בחדר המיטות יש להם התאמה מושלמת. אכפת להם אחד מהשני ולפעמים אפילו יותר מידי – כל אחד מהם אוהב לדאוג לשני עד אשר זה הופך לבעיה עבור שניהם. בנסיבות מסוימות זה עלול להיות קשר מעניין עם הבתולה תוכל להפחית את הדאגנות שלה והניסיון "לחנך" את הסרטן.

7התאמה בין מזל בתולה עם מאזניים

הבתולה חייה לפי החוקים שלה, בעוד המאזניים הן ההיפך הגמור. ישנם פערים גדולים בין האישיות של המאזניים לבין הבתולה. הבתולה מתעניינת יותר בכסף מאשר סקס, דבר בלתי נסלח מבחינת המאזניים. הבתולה היא בעלת אישיות ביתית, דבר אשר אינו עולה בקנה מידה אחד עם הצרכים החברתיים של המאזניים והמרדף אחר הבילויים. למאזניים יש טעם יקר ואילו הבתולה היא יותר זהירה בהוצאות, אפילו קמצנית. מנקודת המבט של המאזניים הבתולה היא בררנית, ביקורתית וחסרת גמישות. במקרים מסוימים לבתולה יש נטייה דיקטטורית, דבר שהמאזניים לא יסבלו לאורך זמן. הבתולה היא די ישירה לגבי היחס שלה לסקס, לעומת זאת הגישה של המאזניים יכולה לגרום לבתולה להרגיש לא בנוח. קשר כזה מוטל בספק ונישואים הם דבר מסובך.

8התאמה בין מזל בתולה עם שור

כאן תהיה אהבה ממבט ראשון – שניהם טיפוסים ביתיים ושניהם בעלי אותם צרכים אינטלקטואלים. הבתולה מקיימת יחסי מין בצורה הפשוטה ויכול להיות שיהיה לה קשה עם הסגנון של השור. בשאר תחומי החיים אין להם הרבה בעיות. העקשנות של השור והמחשבה החדה של הבתולה הם שילוב מנצח. השור נזהר בהוצאות והבתולה אוהבת את התכונה הזו. יש כאן פוטנציאל לקשר טוב אך הוא דורש סבלנות משני הצדדים.

9התאמה בין מזל בתולה עם אריה

לאריה ולבתולה יש סיכוי טוב למערכת יחסים טובה ומאושרת. לבתולה ישנה נטייה ביקורתית אך הריה יכול להתעלם מכך. הבתולה מתגאה בהישגי האריה, חוש ההומור והטבע האוהב שלו. הבתולה תביא לתוך חיי המין שלהם כמויות גדולות של רגש וחום וגם הבנה. האריה מכבד מאוד את הפיקחות של הבתולה ואת דריכות המחשבה שלה. הבתולה תנסה לרגש ולספק את האריה והוא יתמוגג מכך. הקשר בין האריה לבתולה הוא קשר טוב בעל פוטנציאל גדול להתפתח לקשר נישואים.

10התאמה בין מזל בתולה עם קשת

הגישה של הקשת כלפי אהבה ומערכות יחסים היא מה שיכול להטריף את הדעת לבתולה. הקשת פשוט לוקח מהבתולה את תחושת הביטחון שהיא כל כך צריכה. הקשת אפילו אינו מנסה להבין את הצרכים של הבתולה. הבתולה היא טיפוס המחפש סדר ופשטות בחיים ואילו הקשת תמיד מחפש אחר הריגושים והחוויות החדשות. הבתולה מחפשת קשר עם מחויבות לטווח ארוך ואילו הקשת רוצה חופש. מכיוון שהבתולה אינה שמה דגש גדול על יחסי המין  ולא חולקת עם הקשת את אותו התיאבון המיני  – הקשת ירגיש צורך לבגוד מידי פעם, דבר אשר יגרום לריבים ויפגע בקשר ביניהם. הם אולי יכולים להחזיק מעמד חודש אך בטח שלא כל החיים.

11התאמה בין מזל בתולה עם דלי

הבתולה והדלי הם מזלות הפועלים בצורה מודעת ופחות בצורה רגשית אך יש ביניהם הבדלים בגישה; בעוד הבתולה מסתכלת על הדברים בצורה קודרת, הדלי הוא בעל דמיון ואופטימיות. אין ביניהם משיכה מינית חזקה. הדלי צריך פעילות, אירועים חברתיים ומעגל גדול של חברים ומכרים. הבתולה לעומת זאת נהנית מהחיים השקטים עם מעט חברים קרובים. אין ביניהם הרבה התלהבות או משחקים ארוטיים. הבתולה המפוכחת והמעשית נוטה לבקר את נדיבותו של הדלי. מטרות החיים שלהם הן שונות, הבתולה שואפת להיות יעילה והדלי שואף להיות חכם ומבריק. למרות השוני הנישואים יכולים להיות אפשריים כל עוד יש להם רגשות חזקים אחד כלפי השני.

12התאמה בין מזל בתולה עם דגים

מבחינת הבתולה ישנם כמה אספקטים טובים לקשר אך ישנם יותר כאלו שהיא אינה אוהבת ולכן הקשר הוא מסובך. הדגים בדרך כלל רואים את הקשר בצורה יותר בהירה ויכולים יותר להבין את הבתולה. עבור הבתולה והדגים האהבה קשורה ליציבות, צרכים פיזיים והתאמה אינטלקטואלית. האהבה עבור הדגים היא יופי וחוויה רגשית.אמנם יש כאן משיכה חזקה אך לבתולה ישנה גישה זהירה לסקס והיא לא מרצה את הצרכים של הדגים. נישואים של בתולה ודגים ככל הנראה יכשלו.

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

3 × 1 =