הורוסקופי התאמה בין מזלות התאמה בין מזל אריה לשאר המזלות | התאמה בין מזלות

התאמה בין מזל אריה לשאר המזלות | התאמה בין מזלות

16758
0
התאמה בין מזל אריה לשאר המזלות

אם רוצים לדעת יותר על התאמה בין מזלות ובמיוחד התאמה בין מזל אריה לשאר המזלות , ואיזה מזל איתו אתם – אלו מכם שנולדו במזל אריה – מסתדרים ביותר ומאיזה מזל כדאי לכם להיזהר?!.. אז הגיעתם למקום הנכון… בואו לקרואולהבין ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים לשאר המזלות.

התאמה בין מזל אריה עם עקרב

כאשר עקרב נפגש עם אריה ישנה משיכה מינית הדדית מהרגע הראשון. אך למרות המשיכה, לאריה קשה עם הקנאות של העקרב והרכושנות שלו. לעקרב יש כעס עצור ופיוז קצר, לעומתו האריה יותר קליל. לשניהם יש רצון חזק מאוד, דבר אשר עלול להביא להתנגשויות סוערות. בדרך כלל מערכות יחסים של עקרב עם אריה לוקות בחסר מבחינת הרומנטיקה, אך שניהם מסוגלים לאהוב בצורה חושנית ולהחזיק מערכת יחסים לטווח הארוך.

התאמה בין מזל אריה עם בתולה

לאריה ולבתולה יש סיכוי טוב למערכת יחסים טובה ומאושרת. לבתולה ישנה נטייה ביקורתית אך הריה יכול להתעלם מכך. הבתולה מתגאה בהישגי האריה, חוש ההומור והטבע האוהב שלו. הבתולה תביא לתוך חיי המין שלהם כמויות גדולות של רגש וחום וגם הבנה. האריה מכבד מאוד את הפיקחות של הבתולה ואת דריכות המחשבה שלה. הבתולה תנסה לרגש ולספק את האריה והוא יתמוגג מכך. הקשר בין האריה לבתולה הוא קשר טוב בעל פוטנציאל גדול להתפתח לקשר נישואים.

התאמה בין מזל אריה עם תאומים

זוג מלא חיבה הנהנה להיות ביחד. בעוד האריה אוהב קודם כל מליבו, התאומים אוהב קודם כל מהמודעות שלו. התאומים הוא מספיק רומנטי עבור האריה. היציבות שלו לא תיפגע, הוא עומד איתן מול מצבי הרוח של האריה. סביר להניח שהאריה תמיד ירצה יותר הערצה מצדו של התאומים אך בסופו של דבר אף אחד בקשר לא מעמיד דרישות שלא  ניתן לעמוד בהן. התאומים והאריה מבלים בנעימים עד שהם לא שמים לב לבעיות קטנות שישנן בדרך ופשוט מדלגים הרמוניה מעל הבעיות. לשניהם ישנה התשוקה לחיים מלאי רגשיות. מבחינה מינית, הלב החם של האריה לא תמיד מבין את התאומים אך בסופו של דבר הלב החם של האריה ממיס כל בעיה אשר יכולה להעיב על האווירה במיטה. זיווג של תאומים ואריה יכול להיות קשר בטוח ונישואים יציבים.

התאמה בין מזל אריה עם גדי

הגדי הוא מסודר ומאורגן מאוד, הוא לעולם אינו מסוגל להבין את האימפולסיביות של האריה. האריה סולח ושוכח אך לעומתו הגדי מתנהג אחרת, הוא אינו ממהר לכעוס אך גם אינו נוטה לסלוח. האריה חושב שהגדי מלא באהבה אך מפזר אותה בחסכנות. הגדי הוא אינו בן הזוג האידאלי עבור האריה מכיוון שהוא סובל מחוסר דמיון. גם במיטה אין ביניהם התאמה, הגדי מלא בתשוקה ולא כך האריה. שניהם אוהבים את העצמאות ולשניהם יש את הנטייה לשלוט בחיי היום יום. הם כמעט ההפך המוחלט בנוגע לאהבה ולכן בחיי הנישואים הם לעולם לא יהיו מאושרים יחדיו.

התאמה בין מזל אריה עם טלה

לשניהם טמפרמנט אגרסיבי. שניהם נשלטים על ידי האגו ושניהם אוהבים להוביל. טלאים אגרסיביים לא יסתפקו במקום השני, והאריות המלכותיים זקוקים למי שיעריץ אותם. מבחינתו של האריה יש ללמוד לשתף את אור הזרקורים ולקבל את זה שגם הטלה רוצה להיות לפעמים על הבמה. הטלה צריך להחמיא לאריה על צורתו הפיזית. הם מאוד דומים מבחינה מינית, זה הדבר אשר יכול להחזיק את המחויבות שלהם ביחד. כאשר הם אוהבים אחד את השני ועונים על הצרכים הרגשיים אחד של השני, הם יכולים לקיים קשר ארוך ויציב.

התאמה בין מזל אריה עם סרטן

בדרך כלל סרטן עם אריה הוא שילוב טוב ויש לזה הסבר – הירח השולט בסרטן משקף אור השמש השולטת על האריה. אם הסרטן נוטה למצבי רוח, האריה יודע איך למתן ולייצב אותם. האריה מגלה תכונות של נדיבות, לב פתוח וחוזק, בדיוק מה שהסרטן חסר הביטחון צריך. אבל גם לאריה יש את הצרכים שלו, על הסרטן להחמיא לאריה ולהעריצו על הישגיו, בעיקר בתחום המיני שם הוא מצפה לשלוט יותר מכול. אם הסרטן מוכן לתת לאריה לשלוט בחדר המיטות, קשר מלא תשוקה יכול לצאת מזה ואף נישואים טובים.

התאמה בין מזל אריה עם מאזניים

שני הצדדים מספקים את הצרכים והתשוקות זה של זו. האריה מתעניין יותר בצד הפיזי של האהבה . הסגנון והחיוניות שלו יכולים להכניע את המאזניים. מזל מאזניים הוא אינו החלטי ולכן האריה ייקח מנהיגות באופן טבעי. בעוד האריה הוא טיפוס רגיש, המאזניים הוא יותר אמוציונלי אך שניהם מקדישים חשיבות רבה לסקס. כל הזמן שיבלו במיטה יהיה חגיגה מתמשכת עבורם. במקרה שיש התנגשות בין סוג האישיות, המאזניים יצטרכו לוותר. לא צפויה בעיה בעניין זה בגלל הנכונות הגבוהה של מאזניים לשתף פעולה. כוחו של המאזניים, "הנשק" שלו מגיע מיכולתו לפעול בצורה אסטרטגית. הקשר הלוהט בין המאזניים והאריה יכול להפוך לנישואים חמים.

התאמה בין מזל אריה עם שור

שניהם מזלות שיודעים מה הם רוצים או בעלי תפיסת עולם מוצקה ואינם מוכנים לזוז ממנה. מבחינתו של האריה זה מובן וטבעי שהוא השולט במיטה. השור יודע לתת לאריה את תשומת הלב שהוא צריך אך מצפה לקבל משהו בתמורה. האריה אוהב לשלוט ולשור יש רצון חזק אך הוא מצויד בסבלנות, בסופו של דבר העניינים עלולים לעלות על שרטון כאשר הצרכים שלו לא נענים. השור הוא חסכן מושבע ועלול להיות מזועזע מהבזבזנות של האריה. השור הוא זהיר ומחושב. השור מסרב בעקשנות לסגוד לאריה כפי שהאריה היה רוצה, האריה מבחינתו יותר מידי מרוכז בעצמו בשביל להעניק לשור את המסירות שהוא היה רוצה. למרות כל זה מהבחינה המינית הם דווקא זיווג מוצלח. זהו קשר מלא תשוקה עם מכשולים רבים.

התאמה בין מזל אריה עם אריה

כמעט תמיד קשר זה מוכיח את עצמו כקשר טוב. האריה נוטה תמיד לחשוב רק על עצמו, במיטה כמו בשאר תחומי החיים. השאלה כאן האם שניים אשר תמיד חושבים על ה"אני" יכולים להתעלות על עצמם ולהתחיל לחשוב על ה"אנחנו". שניהם טיפוסים רומנטיים ומתאימים מבחינה מינית וצפוי שיבלו זמן רב במיטה בחיי מין פעילים ביותר. בשביל לקיים קשר הם צריכים לאפשר אחד לשני "לזרוח", לא תמיד זה אפשרי אך כאשר הם מצליחים לחיות זה לאורו של זה מתקבל זוג מלכותי מוצלח.

התאמה בין מזל אריה עם קשת

הקשת והאריה חולקים יחדיו את אהבת החירות, ההרפתקאות וההיכרויות עם אנשים חדשים. האריה יודע לתת לקשת את מרחב המחיה שהוא צריך בשביל לפרוח ולהיות מאושר. לשניהם יש את הנטייה לבדר אחד את השני ומבחינתם יחסי האהבה הם סוג של בידור. האריה אוהב לעשות אהבה לעתים תכופות בדיוק כמו הקשת. הקשת נותן הרה השראה לאריה אשר בתורו הופך את הקשת לנאמן יותר. זהו קשר מושלם ונישואים באושר הם דבר מובטח כאן.

התאמה בין מזל אריה עם דלי

האריה לא מצליח לקבל מה הדלי את שיתוף הפעולה ובטח שלא את ההערצה שהאריה כל כך צריך. הדלי סולד מכל ניסיונות השליטה של האריה. שניהם אוהבים את החופש אך נותנים לו פרשנות אחרת. מבחינתו של הדלי החופש הוא האפשרות לחקור אופקים חדשים ואילו עבור האריה החופש הוא הזכות לחיות בחיים נוצצים ומוחצנים. בעוד הדלי מתעניין בעולם, האריה מתעניין בעצמו. חיי המין אינם מספקים, שניהם ימצאו פרטנרים אחרים אשר יביאו אותם על סיפוקם. אבל יש כאן פרט מעניין, אלו הם שני הפכים בזודיאק ולמערכת היחסים שלהם יש שתי אפשרויות שוות, שיהיה רע או שיהיה טוב.

התאמה בין מזל אריה עם דגים

האריה ידוע בתור ראוותני ושתלטן; הדגים ידוע בתור מיסטי, אמנם הם שונים אך הם סקרנים אחד לגבי השני. הבעיה היא שההבדלים ביניהם אינם באמת משתלבים טוב. האריה הפעיל לא יכול להבין את הדגים הביישן והשקט. האריה בכלל לא יטרח לנסות להבין את ההתנהגות של הדגים במיטה.  לשניהם יש את הנטייה לקבל יותר מלתת. האריה הוא טיפוס שצריך הכרה ציבורית ואילו הדגים פועל הרחק מאור הזרקורים. האריה לא יכול לסבול את רגישות היתר של הדגים. כאשר הדגים נופל לייאוש, האריה אינו שם בשביל לעזור לו לצאת מזה. זהו קשר קשה, נישואים של אריה ודגים אינם יכולים להיות מוצלחים.

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

6 − one =