הורוסקופי מזלות סינים מזל תרנגול | פרופיל המזלות הסינים של מי שנולד במזל תרנגול

מזל תרנגול | פרופיל המזלות הסינים של מי שנולד במזל תרנגול

6585
0
מזל תרנגול פרופיל המזלות הסינים
מזל תרנגול פרופיל המזלות הסינים

התרנגול תופס את המקום העשירי בגלגל המזלות הסיני, הוא מסמל תכונות אופי של בטחון, נפיחות,  ומוטיבציה. אלו אשר נולדו במזל תרנגול הם נאמנים, ניתן לבטוח בהם אך בעלי התנהגות בוטה כאשר מבטאים את דעותיהם. הבוטות שלהם אינה נובעת מרשעות אלא מכנות; תכונה שתרנגולים מצפים לה גם מאחרים.

תרנגולים הם חברותיים במיוחד ואוהבים להיות במרכז העניינים. הם תמיד מתרברבים על עצמם ועל הישגיהם. הם מחפשים ללא הרף את תשומת הלב של אחרים, דבר היכול להיות די מרגיז. תרנגולים גאים בביתם כפי שהם גאים בעצמם. הם אנשים מאוד מאורגנים וניתן לראות הוכחה לכך בבתיהם המסודרים.

בריאות

בגדול התרנגולים הם אקטיביים, דבר המסייע להם בשמירה על בריאותם. כאשר הם חולים, הם מרגישים מחלימים במהירות. אך במקרים מסוימים הם לוקחים יותר מידי ללב את מה שקורה, הם מרגישים לחוצים ונתונים למצבי רוח.

קריירה

תרנגולים הם חדורי מוטיבציה  ועובדים קשה מאוד; בזכות תכונות אלו תרנגולים מגיעים להצלחה בקריירה. לא במפתיע, תרנגולים הם שחקנים טובים, מוזיקאים ורקדנים. אפשרויות אחרות עבורם: רואי חשבון, בנקאים, רופאי שיניים, סוכני ביטוח, מזכירות. כמו כן הם יכולים להיות טובים בתחומים ביטחוניים.

מערכות יחסים

השתלטנות של התרנגול ותכונותיו לומר את הדברים בכנות כמו שהם לא כך כך מסתדרים עם אנשים רגישים. תרנגולים צריכים פרטנרים בעלי עור ברזל, רק הם יצליחו להבין שמתחת לחזות הקשוחה של התרנגול יש לב חם ואוהב.

תרנגול וחמשת היסודות

  • מזל תרנגול ויסוד המתכת – 1921,1981

תרנגולים המשתייכים ליסוד המתכת סובלים מאגו גדול ומנופח ותמיד יחפשו אחר אנשים אשר יקשיבו להם בצורה אשר תסייע להם לנפח את האגו. הם מנתחים כל דבר. יש להם טבע אגרסיבי דבר המפריע לחברויות ומערכות יחסים להתפתח.

  • מזל תרנגול ויסוד המים 1933,1993

ליסוד המים ישנה השפעה מרגיעה על התרנגולים. תרנגולי מים אינם מרגישים את הדחף להתעלות מעל כולם וכישורי התקשורת שלהם הם יותר טהורים. הם תמיד אנרגטיים ושמים לב לפרטים הקטנים, תרנגולים אלו יכולים להפיק תועלת מהתמקדות בתוצאה הסופית ולא הפרטים הזמניים.

  • מזל תרנגול ויסוד העץ – 1945,2005

מתאימים לעבודה בצוות, יש להם הרבה חברים ומכרים. הם תמיד יחפשו את הטוב ולא את הרע באנשים ובסיטואציות בחיים. נקודת החולשה שלהם היא הנטייה לא לסיים מה שהתחילו. זה קורה בגלל שהם לוקחים על עצמם יותר ממה שהם מסוגלים.

  • מזל תרנגול ויסוד האש – 1957,2017

אלו הם תרנגולים במלוא מובן המילה. הם מבלים את זמנם בייפוי התדמית שלהם. הם מנהיגים מצוינים ומעולים בארגון חברתי. הם ישירים מאוד, דבר המהווה בעיה מכיוון שלעתים קרובות תכונת אופי זו פוגעת ברגשות הזולת.

  • מזל תרנגול ויסוד האדמה – 1909,1969

תרנגולי אדמה הם מאורגנים מאוד ושמים לב לפרטים הקטנים, הם מעולים בריבוי משימות. ההצלחה היא המוטיבציה שלהם, הם מציבים רב גבוה של סטנדרטים שאותם הם מצפים גם מאחרים. ציפיות אלו שיש להם מאחרים עלולות להוביל לאיבה, לכן תרנגולי אשמה צריכים לאמץ גישה עדינה יותר.

התאמה

ההתאמה הטובה ביותר עבור תרנגולים היא השור או הנחש, לעומת זאת יש להיזהר עם העז והארנב.

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

4 × 5 =