הורוסקופי מזלות סינים מזל דרקון | פרופיל המזלות הסינים של מי שנולד במזל דרקון

מזל דרקון | פרופיל המזלות הסינים של מי שנולד במזל דרקון

11327
0
מזל דרקון פרופיל המזלות הסינים
מזל דרקון פרופיל המזלות הסינים

תופסים את המקום החמישי בגלגל המזלות הסיני, הדרקון הוא האימתני ביותר מכל המזלות. דרקון מסמל תכונות אופי של דומיננטיות ואמביציה. דרקונים מעדיפים לחיות לפי החוקים שלהם ואם מניחים להם לבד הם מצליחים. יש להם הנעה עצמית, אינם פוחדים מאתגרים, מוכנים לקחת סיכונים. הם מלאי תשוקה בכל מה שהם עושים ועושים דברים בצורה גדולה.

למרבה הצער, התשוקה וההתלהבות עלולים להשאיר את הדרקונים מותשים ובאופן מעניין לא מסופקים.

בעוד הדרקונים באופן קבוע עוזרים לאחרים, נדיר שהם יבקשו עזרה בעצמם. אחרים נמשכים לדרקונים, בעיקר בגלל אישיותם הצבעונית, אך דרקונים דווקא אוהבים להיות לבד. אולי בגלל שהם מצליחים בצורה הטובה יותר כאשר הם עובדים לבד. ההעדפה שלהם להיות לבד עלולה להצטייר בעיני רבים כשחצנות או יהירות, אך זוהי אינה ההבחנה הנכונה. לדרקונים יש מזג העלול להתלקח במהירות.

בריאות

בהתחשב בטבע החרוץ שלהם והעבודה הקשה, למרות הכול דרקונים שומרים על בריאות טובה. הם כן נלחצים וסובלים מתקופות של מתח וכאבי ראש, בדרך כלל בגלל הסיכונים אשר הם אוהבים לקחת. דרקונים יכולים להפיק תועלת משילוב של פעילות קלה בחייהם. יוגה או הליכה יכולים להיות טובים הן לגוף והן לנפש.

קריירה

הדרקונים מעדיפים להוביל מאשר להיות מובלים. עבודות אשר מאפשרות להם לבטא את היצירתיות הם בחירה טובה עבורם. אופציות טובות עבורם: ממציאים, מנהלים, אנליסטים, עורכי דין, מהנדסים, אדריכלים, ברוקרים ואנשי מכירות.

מערכות יחסים

דרקונים יתמסרו לאהבה אך לא יוותרו על החופש שלהם. בגלל שיש להם מזג מהיר ונקמני, על בני הזוג שלהם להיות מוכנים עם עור של פיל. דרקונים יכולים ליהנות מאחרים אשר מסקרנים אותם, כאשר הם ימצאו את הפרטנר הנכון הם בדרך כלל יתמסרו לכל החיים.

דרקון וחמשת היסודות

דרקון ויסוד המתכת – 1940, 2000

המתכת מחזקת את הדרקון שהוא כבר חזק מטבעו. דרקוני מתכת הם עוד יותר נחושים והם ילחמו למען מה שהם מאמינים בו. הם נהנים מהחברה של אלו המסוגלים לאתגר את אמונותיהם ללא פחד. הם מנהיגים מלידה ובדרך כלל ימצאו רבים אשר ילכו אחריהם.

  • מזל דרקון ויסוד המים – 1952, 2012

המים מרגיעים את האש הבוערת בדרקונים. בזכות זה הם מסוגלים לראות את הדברים גם מפרספקטיבות אחרות. אין להם את הצורך תמיד להיות צודקים. ההחלטות שלהם, אם ננתח היטב, הם בדרך יותר טובות מהסיבה שהם הרשו לאחרים להיות מעורבים.

  • מזל דרקון ויסוד העץ – 1904, 1964

דרקונים מיסוד העץ מסוגלים גם להכיל את דעותיהם של אחרים. יש להם צד אומנותי חזק מאוד והם נהנים להיות יצירתיים וחדשניים. הם מסתדרים היטב עם אחרים, אבל תמיד יהיו הכוח הדומיננטי.

  • מזל דרקון ויסוד האש – 1916, 1976

הרגשות של דרקוני אש עלולים להתלקח במהירות. מכיוון שהם מגיבים במהירות וחוסר זהירות, הם במקרים רבים מקבלים החלטות לא נכונות. דרקוני אש צריכים להאט ולשים את המזג שלהם תחת שליטה, רק כך הם במיטבם.

מזל דרקון ויסוד האדמה – 1928,1988

הם יותר מושרשים באדמה, מגיבים יותר באיטיות ולכן נוהגים ביותר רציונאליות. דרקוני אדמה משתמשים בראש ושולטים היטב בהתנהגותם. הם יותר תומכים באחרים אך עדיין מעדיפים שאחרים מסתכלים עליהם בהערצה.

התאמה

דרקונים מהווים התאמה טובה עם קוף וחולדה אך אינם מתאימם לשור ועז.

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

eleven − 7 =