הורוסקופי מזלות סינים מזל חולדה | פרופיל המזלות הסינים של מי שנולד במזל חולדה

מזל חולדה | פרופיל המזלות הסינים של מי שנולד במזל חולדה

6581
0
מזל חולדה פרופיל המזלות הסינים
מזל חולדה פרופיל המזלות הסינים

מזל חולדה תופס את המקום הראשון בגלגל המזלות הסיני ומבין תכונותיו הבולטות: שנינות, דמיון וסקרנות. לבני מזל חולדה יכולת התבוננות באמצעותה הם יכולים להסיק לגבי אנשים ומצבים אחרים. בגדול בני מזל חולדה מלאים באנרגיה, מרבים בדיבור ומלאי קסם אישי אך יש להם גם צד בעל נטייה לאלימות.

אם יש לכם מכר במזל חולדה, תוכלו תמיד לסמוך על עצתו הטובה, אותה הוא ייתן לכם בכנות אופיינת. למרות שהוא עצמו ימנע מלשתף אחרים בצרותיו ויעדיף לחיות את הרגע. לבני מזל חולדה יכולה לשרוד כל מצב.

בריאות

בני מזל חולדה נהנים מבריאות טובה, אולי בזכות פעלתנותם הרבה אשר מסייעת להם לשמור על כושר ולהילחם במחלות. פעילות גופנית שומרת אותם במיטבם ומסייעת להרגיע תכונות של עצבנות ואגרסיביות ולשמור אותן תחת שליטה.

קריירה

בני מזל חולדה נחשבים לבעלי תפיסה מהירה וחכמים והם מסוגלים להתמקד בתמונה הגדולה. תכונות אלו בשיתוף עם שיקול דעת מאפשר להם לצפות בעיות ולפתור אותן עוד בטרם התעוררו. עבור החולדות חשוב מאד הטייטל מכיוון שהוא מתורגם בסופו של דבר לכסף ועוצמה; שני כוחות הממריצים את החולדות. למקרה שעוד לא הבנתם החולדות יכולות להיות מנהלים ובוסים מצוינים – בתפקידים אלו הם נהנים מהגמישות ונותנים דרור ליצירתיות שלהם, תפקידים שגרתיים פוגעים ביצירתיות שלהם. כיווני קריירה הולמים לחולדות יכולים להיות בתחום הניהול והאדמיניסטרציה, יזמות, שדרנים, כתיבה, מוסיקה, בדרנים, פוליטיקאים, עורכי דין, חוקרים ואפילו נהגי מרוצים.

מערכות יחסים

בני מזל חולדה הם מלאי קסם אישי. הם נהנים מחיי חברה ותמיד תוכלו למצוא אותם באירועים ומוקפים באנשים חדשים. נקודת החולשה שלהם היא סיום מערכות יחסים ולכם הם אינם עוברים בקלות ממערכת יחסים שנגמרה למערכת יחסים חדשה. כל מי שרוצה לחבור לחולדה צריך להיות מוכן לטבע הפעלתני של החולדה.

חולדות וחמשת היסודות

  • מזל חולדה ויסוד המתכת – ילידי 1900,1960

בני מזל חולדה המשתייכים ליסוד המתכת ידועים בזכות נחישותם – הם נחושים להשיג מה שהם רוצים ולא חשוב המחיר. התנהגותם נחשבת למאוד אמוציונאלית, יש האומרים על גבול הקיצוניות. רכושנות ורגשות של קנאה וזעם עלולות לגרום לבעיות. מערכות יחסים עלולות להיות בעיתיות בכות עקשנותם של החולדות.

  • מזל חולדה ויסוד המים  – ילידי 1912, 1972

בני מזל חולדה המשתייכים ליסוד המים נחשבים לחכמים ומלאי תובנות, דבר ההופך אותם לטובים בפתרון בעיות. הם אנשים פרקטיים ובעלי אישיות מבינה, הם מנהלים אינטראקציה טובה עם הבריות ואהובים על כולם. הם נחשבים לאנשים בעלי השפעה.

  • מזל חולדה ויסוד העץ – ילידי 1924, 1984

למרות שהם משדרים שפע ביטחון עצמי, לא תמיד הם אכן כך, אך זוהי חולשה אותה הם אינם מרבים לחשוף. למרות פחד מתמיד שיש להם להיכשל הם דווקא מצליחים. חולדות עץ נהנים לשהות עם חברים ועם משפחה ושומרים על יחס הדדי של כבוד והערכה.

  • מזל חולדה ויסוד האש – ילידי 1936,1996

חולדות המשתייכות ליסוד האש אוהבים טיולים ונסיעות ולמעשה כל משימה או פרויקט שיש בו הרפתקה, הם אינם אוהבים את השגרה. הם אוהבים ספונטניות, הם מתלהבים ואוהבים לתת ובזכות זה אהובים על הבריות.

  • מזל חולדה ויסוד האדמה – ילידי 1948,2008

אלו המשתייכים ליסוד האדמה אוהבים יציבות, נטיעת שורשים אשר יבטיחו את עתידם. הגישה המאפיינת אותם היא לאט ובטוח. למרות שספונטניות היא תכונה מולדת של חולדות, זה לא מתאים לאלו המשתייכים ליסוד האדמה.

התאמה

מבחינת התאמה זוגית, בני מזל חולדה מסתדרים היטב עם דרקון וקוף אך ממש לא נועדו לבני מזל סוס וארנב.

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

seventeen + six =