הורוסקופי מזלות סינים מזל כלב | פרופיל המזלות הסינים של מי שנולד במזל כלב

מזל כלב | פרופיל המזלות הסינים של מי שנולד במזל כלב

7744
0
מזל כלב פרופיל המזלות הסינים
מזל כלב פרופיל המזלות הסינים

במקום האחת עשרה בגלגל המזלות הסיני נמצא מזל כלב, סמל לתכונות אופי של נאמנות, תאימות וחסד. כלבים בדרך כלל מדברים במילים ועצות טובות, הם תמיד מקשיבים ותמיד נותנים כתף כשצריך. כלבים במקרים רבים הופכים להיות למאוד מעורבים בחייהם של אחרים, דבר אשר נתפס לפעמים כדוחפים את האף. לכלב חשוב להבטיח שכולם שמחים, חשוב יותר מכסף, עושר והצלחה.

כלבים הם נחושים מאוד; תמיד רוצים לשלוט היטב בכל נושא חדש לפני שממשיכים הלאה ותמיד מסיימים מה שהתחילו. כלבים מעריכים חברות; הם נאמנים, כנים, ניתן לתת בהם אמון ולסמוך עליהם, הם אנשים מוסריים ואתיים.

בית שמור ומסודר הוא דבר חשוב עבורם. שמירה על הבית נקי ועזרה במטלות הבית באה להם באופן טבעי מתוך הצורך להיות פעיל ומעורב. כלבים מוציאים כספים בצורה חכמה, מוותרים על חפצי מותרות לטובת דברים הכרחיים. כלבים גם אוהבים לחסוך על מנת לכסות על הוצאות עתידיות.

לפעמים כלבים יכולים להיות הפכפכים , צרי אופקים ועקשנים. כאשר הם מגיעים לפניה זו הם צריכים קצת זמן עם עצמם על מנת לסדר את הראש. כלבים יכולים להפיק תועלת משיפור היכולת להירגע ולהתנהג בצורה יותר רציונאלית.

בריאות

כלב שמח הוא כלב בריא, הכי פשוט שזה נשמע. קל מאוד לראות על הכלב במידה והוא עצוב הוא מדוכא שהוא אינו מרגיש טוב. כלבים יכולים להתאושש מהר, במיוחד כאשר מדובר במאבק במחלה.

מערכות יחסים

למרות שניתן לסמוך על הכלבים ולתת בהם אמון, להם יש בעיה לתת אמון באחרים. לוקח זמן רב לפני שכלב מרגיש בנוח עם אדם אחר. כאשר הם אינם נותנים במישהו אמון ניתן לראות זאת קלות בגישה השיפוטית שהם נוקטים כלפיו.

כאשר מדובר ברומנטיקה לכלבים בדרך כלל אין חיים חיים. ישנם כאלה החוששים מחוסר הביטחון של הכלב, הדאגנות והטבע המתוח. כלבים ידועים כקרירים מבחינה רגשית וכאנשים הנוהגים להעביר ביקורת.

קריירה

הקולגות תמיד יכולים לסמוך על הכלבים בעבודה,  הם תמיד יעזרו, אפילו אם זה דורש למידת נושא חדש או להקל על עומס העבודה של אחרים. יש להעריך את הכלבים בעבודה. קריירה מתאימה עבור כלבים יכולה להיות: שוטרים, מדענים, יועצים, מעצבי פנים, אנשי אקדמיה, פוליטיקאים, אנשי דת, אחיות, פקידים ושופטים.

כלב וחמשת היסודות

  • מזל כלב ויסוד המתכת – 1910,1970

כלבים המשתייכים ליסוד המתכת הם מאוד מחויבים לכל מה שהם עושים, אם זה בעבודה או במערכות היחסים. הציפיות הן גבוהות, גם לעצמם וגם מאחרים.

  • מזל כלב ויסוד המים – 1922, 1982

כלבים אלו הם פחות עצמאיים, הם מקבלים ביטחון עצמי רק כאשר הם חלק מהקבוצה. הם מעדיפים להיות חלק מהקבוצה ולא בראש הקבוצה. הם נאמנים, מפגיני חיבה, גמישים ורגועים.

  • מזל כלב ויסוד העץ – 1934,1994

בדומה לכלבי המים, גם כלבי העץ מעדיפים להשתייך לקבוצה וזה תורם לביטחון העצמי שלהם. למרות שהם ביישנים בהתחלה, בסופו של דבר הם יכולים להיות חברים נהדרים. הם לוקחים את הדברים בקלות ומסתגלים לכל דבר, יש להם לב חם ונאמן.

  • מזל כלב ויסוד האש – 1946,2006

כלבי אש הם מנהיגים אמתיים, אחרים נהנים להיות בחברתם. הם מושכים מבחינה מינית, כריזמטיים, תוססים, ובטוחים בעצמם. הם תמיד אוהבים להיות עסוקים.

  • מזל כלב ויסוד האדמה – 1958,2018

אמינות ומהימנות זה מה שהופך את כלבי האדמה למנהיגים גדולים. הם מחוברים למציאות ובעלי תחושת הוגנות  המאפשרת להם להיות תומכים באחרים. הם בטוחים בעצמם ומשרים תחושת ביטחון על אחרים.

התאמה

הכלב מתאים מאוד עם הסוס או הטיגריס אך אינו מתאים עם התרנגול או הדרקון.

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

eight − 1 =