הורוסקופי מזלות סינים מזל סוס | פרופיל המזלות הסינים של מי שנולד במזל סוס

מזל סוס | פרופיל המזלות הסינים של מי שנולד במזל סוס

9158
0
מזל סוס פרופיל המזלות הסינים
מזל סוס פרופיל המזלות הסיניםמזל סוס פרופיל המזלות הסינים

מזל נחש | פרופיל מזל נחש וחמשת היסודות בלוח המזלות הסיני (מתכת מים עץ אש אדמה). לדעת על אהבה ויחסים בחייו של מזל הנחש הסיני, על בריאות וקריירהאת המקום השביעי בגלגל המזלות הסיני תופס מזל סוס, סמל לתכונות אופי של כוח, אנרגיה   וחברותיות. סוסים הם מלאי חיים, פורחים בסביבה בה הם מרכז העניינים. הם תמיד בחיפוש אחר בילויים, הם שומרים על כולם במצב רוח טוב
בזכות ההומור שלהם ושנינותם.

סוסים הם מאוד אינטליגנטים כך שהם יכולים לתפוס בקלות נושאים חדשים. יש להם יכולת מולטי טסקינג, אך במקרים רבים הם אינם מסיימים את אשר התחילו מכיוון שהם תמיד מחפשים את הדבר הבא. סוסים הם כנים, חברותיים, ובעלי ראש פתוח. יתכן שהם יותר מידי מרוכזים בעצמם ויתכנו אפילו התקפי זעם כאשר הדברים לא הולכים בדרך שלהם.

בריאות

סוסים הם בריאים מאוד, ביקר בזכות גישתם החיובית כלפי החיים וצורת החיים האתלטית. כל שסוסים צריכים הם מרחבים פתוחים וחופשיים והם יתחילו לרוץ. בדרך כלל הם מרגישים חולים רק בנסיבות בהן הם מרגישים סגורים.

קריירה

סוסים נהנים מעמדות בהן הם יכולים לתקשר עם אחרים. הם לא אוהבים יותר מידי לקבל הוראות והם יברחו מעבודות הנחשבות לרוטיניות. בזכות היכולת שלהם לתפוס נושאים חדשים בקלות הם יכולים להתמודד כמעט עם כל עבודה. הם מתקשרים בצורה אפקטיבית ונהנים מכוח. אפשרויות קריירה מתאימות לסוסים הן: פרסומאים, נציגי מכירות, עיתונאים, מדריכי שפות, מתורגמנים, ברמנים, מפעילי טיולים, ספרנים או טייסים.

מערכות יחסים

סוסים, בהיותם ספונטניים, יש להם את הנטייה ליפול חזק ומהר לידיים של אחרים. יש להם נטייה להתמסר בצורה מלאה בכל מערכת יחסים, תכונה אשר בסופו של דבר נוגסת באני הפנימי שלהם. למזלם, תכונה מתישה זו מתרככת עם הגיל וההתבגרות ומערכות היחסים שלהם חזקות ויציבות יותר בהמשך החיים.

סוסים וחמשת היסודות

  • מזל סוס ויסוד המתכת – 1930, 1990

סוסים הם עצמאיים במלוא מובן המילה, מחויבות היא מילה היכולה להפחיד סוסי מתכת. הם מעדיפים לקפץ בין מערכת יחסים אחת לאחרת, אותו הדבר לגבי מקום העבודה. בגלל זה סוסי מתכת הם יותר חברים טובים מאשר בני זוג טובים.

  • מזל סוס ויסוד המים – 1942,2002

סוסי מים מסתגלים בקלות אך לרמות זאת הם מתלבטים כרוניים, יש להם נטייה ללכת לפי הזרם. יש להם בעיה לקבל החלטה, לכן נראה שהם תמיד מבלבלים אחרים. למרות שהתנהגות זו יכולה להיות מתסכלת, כיף להיות בסביבתם של סוסי מים ולכן רוב האנשים פשוט מתרגלים לזה.

  • מזל סוס ויסוד העץ – 1954, 2014

סוסים המשתייכים ליסוד העץ הם חזקים ויציבים, הם טובים יותר בקבלת החלטות. הם מתקשרים היטב עם אחרים; תכונה המאפשרת להם להיות בעלי יחסים אישיים ומקצועיים טובים יותר מסוסים אחרים.

  • מזל סוס ויסוד האש – 1906, 1966

האש תמיד בוערת בסוסי אש, הם אוהבים לחיות על הקצה ותמיד מוכנים לשינוי, השינוי הוא תמיד יותר מעניין. הם אוהבים להביע דעה ולעולם לא תמצא אותם יושבים על הגדר.

  • מזל סוס ויסוד האדמה – 1918, 1978

סוסים המשתייכים ליסוד האדמה יעבדו קשה על מנת להשיג את המטרות שלהם, לא משנה כמה זמן זה ייקח. יש להם את היכולת לראות סיטואציות מכל הפרספקטיבות ויכולת זו הופכת לשימושית מאוד כאשר צריך לקבל החלטות. הם מסתגלים בקלות וגם מצחיקים.

התאמה

הסוסים מתאימים לכלב או טיגריס אך אינם מתאימים לחולדה או קוף.

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

fourteen + 14 =