הורוסקופי התאמה בין מזלות התאמה בין מזל תאומים לשאר המזלות | התאמה בין מזלות

התאמה בין מזל תאומים לשאר המזלות | התאמה בין מזלות

14659
0
התאמה בין מזל תאומים לשאר המזלות

אם רוצים לדעת יותר על התאמה בין מזלות ובמיוחד התאמה בין מזל תאומים לשאר המזלות , ואיזה מזל איתו אתם – אלו מכם שנולדו במזל תאומים – מסתדרים ביותר ומאיזה מזל כדאי לכם להיזהר?!.. אז הגיעתם למקום הנכון… בואו לקרואולהבין ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים לשאר המזלות.

1התאמה בין מזל תאומים עם אריה

זוג מלא חיבה הנהנה להיות ביחד. בעוד האריה אוהב קודם כל מליבו, התאומים אוהב קודם כל מהמודעות שלו. התאומים הוא מספיק רומנטי עבור האריה. היציבות שלו לא תיפגע, הוא עומד איתן מול מצבי הרוח של האריה. סביר להניח שהאריה תמיד ירצה יותר הערצה מצדו של התאומים אך בסופו של דבר אף אחד בקשר לא מעמיד דרישות שלא  ניתן לעמוד בהן. התאומים והאריה מבלים בנעימים עד שהם לא שמים לב לבעיות קטנות שישנן בדרך ופשוט מדלגים הרמוניה מעל הבעיות. לשניהם ישנה התשוקה לחיים מלאי רגשיות. מבחינה מינית, הלב החם של האריה לא תמיד מבין את התאומים אך בסופו של דבר הלב החם של האריה ממיס כל בעיה אשר יכולה להעיב על האווירה במיטה. זיווג של תאומים ואריה יכול להיות קשר בטוח ונישואים יציבים.

2התאמה בין מזל תאומים עם טלה

יכול להיות איחוד מענג מכיוון ששניהם אינם מתעייפים, הם תמיד אקטיביים ותמיד מחפשים אחרי ידע חדש. אמנם לטלה יש נטייה לשלוט  אך היא מוגבלת על ידי כושר ההמצאה והתחכום של התאומים. לתאומים אין דעות קדומות לגבי סקס, אך האנרגיה שלהם יכולה למצוא גם דרכי סיפוק אחרות. תאומים לעתים צריכים גירוי נוסף איך הם ישמרו על דיסקרטיות בנושא. שני הנפשות משתלבות היטב, הטלה הוא אינטליגנטי ודינאמי, התאומים הוא ורסטילי ומתוחכם. סביר להניח שהטלה הוא זה שיוביל בהקשר של יחסי המין והתאומים יענג אותו וימצא את הדרכים לשמור את העניין שיגלה הטלה בשיא. נישואים של טלה עם תאומים יכולים להיות מוצלחים.

3התאמה בין מזל תאומים עם סרטן

הביטחון העצמי של הסרטן עלול להיפגע בקשר עם התאומים בעלי האישיות ההפכפכה. האנרגיה המינית של התאומים היא בעייתית מבחינת הסרטן. הסרטן ידוע בתור טיפוס ביתי אשר, זהו המקום הטבעי שבו הוא שמח. מבחינתו הוא ינעל את עצמו שם עם בן או בת זוגו ושכל העולם יחכה בחוץ. אך לא כך עם התאומים החייב חברה של אנשים ובלעדיהם הוא יכול להרגיש שבוי בביתו. החיים יהפכו לבלתי נסבלים עבור התאומים כאשר הוא ינסה לחיות בזוגיות עם הסרטן. הסרטים הם טיפוסים המונעים על ידי הרגיש ואינם אוהבים שינויים. התאומים לעומת זאת נמצאים בתנועה מתמדת. קשר ביניהם לא יחזיק מעמד בטווח הארוך.

4התאמה בין מזל תאומים עם מאזניים

שניהם נמנים על מזלות האוויר והם מתאימים מאוד מבחינה אינטלקטואלית וכל בחינה אחרת. אם אהבה היא מה שמסובב את העולם אז זוג זה הוא שנותן את הדחיפה הראשונית. זוהי שותפות אידיאלית. המאזניים לוקחים את תפקיד השופט ותאומים את חבר המושבעים בבית המשפט של הנישואים. השילוב של האינטלקט עם הנטיות האומנותיות יוצר התאמה טובה. כך האישיות הדואלית של המאזניים תתקבל היטב על ידי התאומים. שניהם מלאי תשוקה ללא קינאה, יש להם המון במשותף והם מבינים זה את זו היטב במיטה. חיי המין שלהם לעולם לא יהיו משעממים. זהו קשר מושלם; קשר חם ומאושר בנישואין.

5התאמה בין מזל תאומים עם שור

זהו זיווג שאין לתלות בו הרבה תקוות. אמנם בהתחלה השור נשבה בניצוץ של התאומים, והתאומים מצדו מסוקרן מהישירות והפשטות של השור. לתאומים ישנה אישיות דואלית, בעלת פנים כפולות. לעומתו השור הוא נוטה לקביעות. לתאומים ישנו דמיון עשיר ואומנותי, תכונה אטרקטיבית בעיני השור. התאומים אינם אוהבים את הכבדות של השור, את תגובתו האיטית. לשור ישנו תמיד צורך להיצמד אל הקרקע, הוא מחפש יציבות, דבר שלא מסתדר עם התאומים אשר תמיד נמצא בתנועה ומחפש הרפתקאות חדשות – התאומים אוהב שינוי והשור מתנגד לו. מבחינת חיי המין, הם מושפעים מאוד ממצבי הרוח של התאומים אשר נתונים לשינוי מתמיד. לפעמים התאומים יתגלה במיטה כשחקן ילדותי ולפעמים בצורה חייתית, חוסר הנוחות של השור בעניין זה יכול לדחוף את התאומים למיטה אחרת. קשר זה אינו מתאים לנישואים.

6התאמה בין מזל תאומים עם עקרב

הדמיון של התאומים והדינאמיות של העקרב יכולים היו להיות צירוף טוב אילו רק יכלו להסתדר ביחד. הם קרובים ביחס למין אך זה לא מספיק בשביל הקשר ביניהם. התאומים הם הטיפוס שמנסה לחיות חיים שלמים ומלאים אך לא כך עם העקרב. העקרב יותר מרוכז בהעצמה אישית. העקרב הוא טיפוס חושני, מלא תשוקה, תובעני, קנאי, בלתי גמיש. התאומים לעומתו, הפכפך, מעופף, שטחי וקליל. התאומים הוא טיפוס חברתי בעוד העקרב אוהב פרטיות. העקרב חושב שהתאומים לוקח הכול בקלות. זוהי מערכת יחסים לא קלה ונישואים יכולים להיות דבר קשה.

7התאמה בין מזל תאומים עם דלי

מזל דלי נשלט על ידי הכוכב אורנוס, כוכב אשר ידוע בהפתעות הרבות והשינויים שהוא מביא אתו. אלו הן חדשות טובות עבור התאומים. התאומים יכולים לזרום יפה עם הרצונות של הדלי. ישנו פוטנציאל לתענוג רב בחדר המיטות למרות שגם ישנם מצבים של חוסר תשוקה. שניהם אוהבים חברה ולשניהם יש קשת רחבה של פעילויות ועיסוקים. היופי של הקשר ביניהם הוא שהם אינם מגלים קינאה. אין מתיחות במיטה, הדלי נמשך מאוד אל התאומים. הקשר הזוגי ביניהם בהחלט יכול להוביל לנישואים מלאי קסם.

8התאמה בין מזל תאומים עם גדי

הם שונים מאוד מבחינת הטבע המיני שלהם. התאומים הם בדרך כלל קלי דעת בעוד הדלי הוא יותר כבד וזהיר בצעדיו. הגדי הוא רציני, עמוק, אחראי ובוגר והוא לא יכול לחיות בהרמוניה עם הקלילות של התאומים. הגדי מתקשה לאחוז במושכות אל מול ההתנהגות המוחצנת של התאומים. הגדי צריך לגייס הרבה סבלנות בשביל הקשר עם התאומים. בשביל שהיחסים יחזיקו מעמד בתחום המיני על התאומים להסיח את דעתו של הגדי מנושאי הקריירה ובעיות היום יום המטרידות אותו. יש להם עניין ראשוני חזק אך הוא לא יחזיק מעמד זמן רב.

9התאמה בין מזל תאומים עם תאומים

תאומים עם תאומים יכולים להיות זוג מאוד תכליתי, מלא חיים ומקסים, אין להם תחרות בעניין זה. הם אנשי שיחה מעולים ולשניהם יש הרבה חברים. איחוד הכוחות יכול להוביל למסיבות רבות משתתפים. הסקס הוא כיפי ומלא משחק. אמנם קשר זה יכול להביא הנאה הדדית לשני הצדדים, בקלות הוא יכול לאבד את היציבות שלו. מבחינה מינית שניהם על אותו התדר, הרי הם חולקים את אותם הדברים שהם אוהבים ושהם לא אוהבים. אהבה מטורפת יכולה לצמוח ביניהם, אהבה אשר תוביל לנישואים. זהו שילוב אפשרי אשר יכול להפוך לאחד הזוגות היותר טובים שתראו.

10התאמה בין מזל תאומים עם בתולה

תאומים ובתולה, שניהם נשלטים על ידי כוכב חמה, דבר הנותן לשניהם את אותה הגישה לחיים. אך הדמיון ביניהם מסתכם בזה, בשאר התחומים הם די הפכים. התאומים תופס את הבתולה כטיפוס משעמם. לבתולה ישנן ציפיות ותפיסות די מוגדרות לגבי המין, דבר אשר אינו הכי מתאים לתאומים. לאחר שהאש ביניהם דועכת, הבתולה מתחילה לרטון ולבקר את התאומים. דבר אשר ידחוף את התאומים לחפש הנאה וסיפוק במקום אחר בסופו של דבר. התשוקה היא על להבות קטנות; יחסי המין ביניהם צפויים להפוך לקרירים. הזיווג ביניהם הוא אפיזודה חולפת ולא יותר מבלי סיכוי להפוך לקשר ארוך ויציב.

11התאמה בין מזל תאומים עם קשת

התאומים והקשת הם שני הפכים בגלגל המזלות, מסיבה זו הם נמשכים אחד לשני כמו אל מגנט. שניהם חסרי מנוחה, דינאמיים ואינם כנים אחד עם השני כפי שניתן לצפות מבני זוג. לתאומים ישנה נטייה לבקר את הקשת במיטה. הם יכולים להיות מאוכזבים אחד מהשני מבחינה מינית. יש להם עוד כמה נקודות חולשה בזוגיות. בדרך כלל מאפיינת אותם מערכת יחסים אשר מתלקחת במהירות אך באותה המידה נעלמת ומתפוגגת מהר. נישואים הם דבר אפשרי בין קשת לתאומים אך על שניהם לעשות מאמץ ולעבוד קשה  בשביל זה.

12התאמה בין מזל תאומים עם דגים

את הקשר בין תאומים לדגים ניתן לתאר כך – רמה גבוהה של תשוקה לצד רמה גבוהה של בעיות. הדגים הם מאוד רגישים ויכולים להיפגע בקלות מדברים חסרי המחשבה של התאומים. מזל תאומים הוא עליז ואוהב משחקים אך הדגים הוא פשוט רגיש מידי ולוקח הכול ללב. כל זה יוצר אווירה של חשדות וחוסר אמון ביניהם, דבר בעייתי כאשר אנו מדברים על זוגיות. בתחילה יתכן ששניהם ירגישו להבה בוערת אך חוסר היציבות של הקשר ביניהם יהרוס הכול. זהו קשר מסוכן אשר ונישואים ביניהם הם דבר בעייתי.

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

six + 16 =