הורוסקופי התאמה בין מזלות התאמה בין מזל דלי לשאר המזלות | התאמה בין מזלות

התאמה בין מזל דלי לשאר המזלות | התאמה בין מזלות

9354
0
התאמה בין מזל דלי לשאר המזלות

אם רוצים לדעת יותר על התאמה בין מזלות ובמיוחד התאמה בין מזל דלי לשאר המזלות , ואיזה מזל איתו אתם – אלו מכם שנולדו במזל דלי – מסתדרים ביותר ומאיזה מזל כדאי לכם להיזהר?!.. אז הגיעתם למקום הנכון… בואו לקרואולהבין ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים לשאר המזלות.

התאמה בין מזל דלי עם טלה

זהו קשר סוער המביא אתו הרבה רגשות חדשים. יש סיכוי שהטלה ישלוט בעוד הדלי יותר פסיבי. הכוכב אורנוס, השולט בדלי, הוא בלתי צפוי בפעילותיו; מסיבה זו לדלי ישנה תמיד נטייה להתמהמה בלספק את הטלה. אם שני הצדדים יתאמנו על טקט והבנה הדדית, סיפור אהבה זה יכול להפוך להצלחה. הטלה חייב לשמור על טקט אם הוא רוצה להתמודד עם הדלי שהוא בעל חלומות אמוציונאליים. במיטה הדלי, בעוד הוא קנאי ורכושני כלפי בני זוגו, לעתים נדירות הוא נסחף להגזמה ויש לו דברים אחרים להיות שקוע בהם; כלומר הדלי אינו פעיל מבחינה מינית כפי שהטלה היה רוצה. הטלה יראה את הדלי כמאהב אנוכי. במקרה של נישואים הרבה מזה תלוי בכמה הם אוהבים אחד את השני.

התאמה בין מזל דלי עם שור

הגישה הרשלנית של הדלי ביחסי האהבה עלולה לצנן את ההתלהבות של השור מלא התשוקה. השור לא רוצה מישהו שישחק אתו. לדלי יש נטייה לנתח כל דבר והוא לא ממש מעוניין בהנאה פשוטה מיחסי מין. הדלי יעדיף לדבר אך השור החושני לא יכול להסתפק בדיבורים. הדלי יתקשה לעמוד בדרישות של השור. שניהם עקשנים אך כל אחד בדרכו: הדלי מסרב להיות רגיל ואילו השור מתעקש על היצמדות לערכי המשפחה. הדלי מתעניין בעניינם הומניים ואילו השור מתעסק יותר בעצמו וברכוש חומרי. הדלי שם את הסקס אי שם בסוף סולם העדיפויות. הגישה הזו תעורר אצל השור כעסים רבים, הוא עלול להרגיש כאילו הדלי מביא אתו למיטה את כל הבעיות של האנושות. הכעס של השור יכול לגרום לו להיות יותר תובעני, יותר מידי בשביל הדלי.

התאמה בין מזל דלי עם תאומים

מזל דלי נשלט על ידי הכוכב אורנוס, כוכב אשר ידוע בהפתעות הרבות והשינויים שהוא מביא אתו. אלו הן חדשות טובות עבור התאומים. התאומים יכולים לזרום יפה עם הרצונות של הדלי. ישנו פוטנציאל לתענוג רב בחדר המיטות למרות שגם ישנם מצבים של חוסר תשוקה. שניהם אוהבים חברה ולשניהם יש קשת רחבה של פעילויות ועיסוקים. היופי של הקשר ביניהם הוא שהם אינם מגלים קינאה. אין מתיחות במיטה, הדלי נמשך מאוד אל התאומים. הקשר הזוגי ביניהם בהחלט יכול להוביל לנישואים מלאי קסם.

התאמה בין מזל דלי עם סרטן

הדלי רק רוצה לכייף והוא עושה זאת בצורה בלתי צפויה, דבר שאינו עושה חיים קלים לסרטן הפגיע. הסרטן הוא טיפוס שאוהב פתיחות וקביעות ואילו הדלי רודף אחרי שינויים. הדלי הוא טיפוס שאוהב לחלוק את חוויותיו עם כל העולם ואילו הסרטן מתמקד במחויבויות האישיות. הסרטן הוא בדרך כלל בעל טעם שמרני, בדיוק ההפך מהדלי. לסרטן ישנם צרכים רגשיים שבלעדיהם הוא לא יהיה מאושר ואילו הדלי יודע לחיות ללא הדרישות הרגשיות. יתכן שיכולו למצוא שפה משותפת בחדר המיטות, אך זה יחזיק זמן קצר. בטווח הארוך הם לא יחזיקו מעמד. יש כאן הבדלים המגיעים מאורנוס והירח והם יותר מידי חזקים מכדי לאפשר לקשר זה להצליח.

התאמה בין מזל דלי עם אריה

האריה לא מצליח לקבל מה הדלי את שיתוף הפעולה ובטח שלא את ההערצה שהאריה כל כך צריך. הדלי סולד מכל ניסיונות השליטה של האריה. שניהם אוהבים את החופש אך נותנים לו פרשנות אחרת. מבחינתו של הדלי החופש הוא האפשרות לחקור אופקים חדשים ואילו עבור האריה החופש הוא הזכות לחיות בחיים נוצצים ומוחצנים. בעוד הדלי מתעניין בעולם, האריה מתעניין בעצמו. חיי המין אינם מספקים, שניהם ימצאו פרטנרים אחרים אשר יביאו אותם על סיפוקם. אבל יש כאן פרט מעניין, אלו הם שני הפכים בזודיאק ולמערכת היחסים שלהם יש שתי אפשרויות שוות, שיהיה רע או שיהיה טוב.

התאמה בין מזל דלי עם בתולה

הבתולה והדלי הם מזלות הפועלים בצורה מודעת ופחות בצורה רגשית אך יש ביניהם הבדלים בגישה; בעוד הבתולה מסתכלת על הדברים בצורה קודרת, הדלי הוא בעל דמיון ואופטימיות. אין ביניהם משיכה מינית חזקה. הדלי צריך פעילות, אירועים חברתיים ומעגל גדול של חברים ומכרים. הבתולה לעומת זאת נהנית מהחיים השקטים עם מעט חברים קרובים. אין ביניהם הרבה התלהבות או משחקים ארוטיים. הבתולה המפוכחת והמעשית נוטה לבקר את נדיבותו של הדלי. מטרות החיים שלהם הן שונות, הבתולה שואפת להיות יעילה והדלי שואף להיות חכם ומבריק. למרות השוני הנישואים יכולים להיות אפשריים כל עוד יש להם רגשות חזקים אחד כלפי השני.

התאמה בין מזל דלי עם מאזניים

הם מתאימים כמו כפפה ליד. המאזניים החם והחושני מצטרף בשמחה למשחקים הארוטיים של הדלי. כישורי הדיפלומטיה של המאזניים מסייעים לו להסתדר עם גישתו העקשנית של הדלי. המאזניים מצפה לתמיכה מהדלי בחייו מלאי ההרפתקאות (של המאזניים). שניהם טיפוסים בעלי מעורבות חברתית ויכולים להשתלב בתחום הציבורי. יש להם חברים רבים, אך הם לא שוכחים את האינטרס האישי. נכון שלכל אחד מהם ישנם צדדים באישיות אשר יעצבנו את האחר, אך בקלות הם יכולים להתגבר על הפערים. הדלי אינו נותן חשיבות רבה למה שיגידו אחרים, לכן הוא אינו יכול להבין כיצד המאזניים נפגעות מאיזו הערה נבזית של מישהו. מבחינתו של הדלי המאזניים רגיש מידי. המאזניים והדלי יכולים להיות שמחים יחדיו, אפילו אם הסקס אינו מושלם. זהו קשר חושני ויכול לנבא זוגיות טובה בחיי נישואים.

התאמה בין מזל דלי עם עקרב

השילוב הזה בדרך כלל מסתיים לאחר כמה זמן בטונים צורמים. כישלון המתודלק בתנודתיות של העקרב והדמיון של הדלי. יחסי המין הם יוצאים מן הכלל. הדלי אינו מרגיש בנוח עם התשוקות החזקות והקנאיות של העקרב, העקרב לעומתו מתרגז בגלל מצבי הרוח המשתנים של הדלי. הדלי משתלב היטב בעניינים ציבוריים. העקרב אשר אוהב לשלוט אינו יכול לכופף את הדלי לפי רצונו בגלל אהבת החופש החזקה שיש לדלי. הדלי הוא חברותי מאוד ואילו העקרב הוא קצת יותר נחבא אל הכלים. למרות הסיפוק במיטה מוטב שכל אחד מהם יפנה לדרכו, אושר לא יהיה כאן.

התאמה בין מזל דלי עם קשת

לקשר בין קשת ודלי ישנו פוטנציאל רב להצלחה. שניהם תמיד מחדשים במיטה ותמיד שומרים על העניין. מעבר למיטה הם מעוררי השראה אינטלקטואלית אחד על השני, כל אחד תורם את החלק שלו – לדלי יש רעיונות חדשניים ולקשת את האופטימיות והחזון. שניהם בלתי צפויים, פעילים ומלאי שמחת חיים. שניהם בעלי דמיון מפותח, דמיון אותו הם מביאים גם אל התניית האהבים. שניהם אוהבים להיות במרכז ההתעניינות של כולם. רגשי קנאה לא תמצאו אצלם ולכן ישנו פוטנציאל גדול מאוד לזוגיות מוצלחת. הם מבינים היטב אחד את השני ויודעים מתי הזמן לתת את המרחב לבן הזוג.

התאמה בין מזל דלי עם גדי

לשני המזלות ישנה תפיסה מוגדרת של ה"אני", אך האני של הדלי שואף להיות חופשי ואילו האני של הגדי שואף להוביל או לשלוט. הקשר הרומנטי שלהם עשוי להפוך לחברות, זה לא קל לגדי להתמודד עם הדלי בעניינים האינטימיים. הדלי הוא חדשני ובעל רצון חפשי, יהיה לו קשה להישאר הרבה זמן מאוהב בגדי המעשי. הדלי אוהב לבזבז כסף, דבר שאנו מסתדר עם התפיסה של הדלי שתמיד מנסה לשלוט ולהגביל את הדלי מהבחינה הזו. לדלי יש נטייה לדלג בין עבודות על מנת לחפש את האתגרים הנכונים. לעומתו הגדי מחפש את הביטחון הכלכלי ואינו מרגיש נוח עם הדילוג בין העבודות של הדלי.

התאמה בין מזל דלי עם דלי

הדלי והדלי מתאימים זה לזו בצורה מושלמת ושניהם תמיד מחדשים באהבה. הבעיה היא שאין רגשות עמוקים ביניהם. הם שניהם רציונליים מידי, הגיוניים ומתונים מידי בשביל התפתחות של רגשות חזקים. הם אינם מתאימים מבחינה פיזית אך זה לא יבוא לידי ביטוי במריבות ובכעסים מכיוון שעבור שניהם הסקס אינו ממלא תפקיד חשוב. הם נותנים יותר תשומת לב לענייני היום יום ובעיות של אחרים. נישואים בין דלי ודלי הם אפשריים ובהחלט יכולים להחזיק מעמד.

התאמה בין מזל דלי עם דגים

אם הדגים בצורה מודעת ילמד את ההורסקופ של הדלי אז הקשר יכול להיות טוב. אך ברוב המקרים הזיקה המינית שלהם הופכת הכול למלחמה ודרמה. הדגים הם רגישים ומגלים תלות בבן זוגם, הם ידרשו כל הזמן מהדלי הוכחות לאהבתו. האישיות של הדלי היא מסובכת והוא תמיד חייב להיות במרכז תשומת הלב של בן זוגו. הדלי מבחינתו ירגיש מדוכא במערכת יחסים זו. הגישה האינדיבידואלית של הדלי אינה מתקבלת בהבנה על ידי הדגים וזה יוצר ריחוק ביניהם. קשר של דלי עם דגים הוא די מטעה, בהתחלה הוא נראה טוב אך לעולם לא יגיע לנישואים מאושרים.

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

4 × 4 =