הורוסקופי התאמה בין מזלות התאמה בין מזל טלה לשאר המזלות | התאמה בין מזלות

התאמה בין מזל טלה לשאר המזלות | התאמה בין מזלות

16836
0
התאמה בין מזל טלה לשאר המזלות

אם רוצים לדעת יותר על התאמה בין מזלות ובמיוחד התאמה בין מזל טלה לשאר המזלות , ואיזה מזל איתו אתם – אלו מכם שנולדו במזל טלה – מסתדרים ביותר ומאיזה מזל כדאי לכם להיזהר?!.. אז הגיעתם למקום הנכון… בואו לקרוא ולהבין ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים לשאר המזלות.

1התאמה בין מזל טלה עם טלה

כאשר שני מזלות טלה נכנסים לקשר, שניהם מביאים איתם את הכוונה לשלוט. זה רומן מסעיר, אך אף אחד מהם לא מוכן לקחת תפקיד משני. ביחסי המין האישה היא זו שתשלוט. גבר במזל טלה לא יסבול לאורך זמן להיות כפוף לאישה. כל אחד מהם ישאף להיות המנהיג ביחסי הזוגיות דבר אשר בקלות יוביל למריבות וישפיע על מערכת היחסים בחדר השינה. זהו לא הזיווג האידיאלי אך בנסיבות מסוימות זה עלול לעבוד אם כל אחד מהם אוהב מספיק בשביל לעשות ויתורים למען האחר. במקרים אלו ניתוח מפת הלידה של שני בני הזוג הוא הכרחי על מנת שיכולו להכיר את החוזקות והחולשות וימצאו את הדרך שתאפשר להם לעבוד יחד ולחיות חיי זוגיות מאושרים.

2התאמה בין מזל טלה עם שור

שניהם מאוד חושניים, אך הטלה עלול להרגיש חוסר נוחות עם התניית האהבים חסרת הדמיון של השור. טלה אוהב לבלות ותמיד יחפש איך לבדר את עצמו. לעומת זאת השוורים אינם אוהבים לעשות דברים ספונטניים ולא ירגישו בנוח בהרבה מצבים. השור טוב בעשיית כסף אך הטלה יותר טוב בלבזבז אותו. כברת הדרך יכולה להיות קשה מאוד, אך ככל שיתמידו בה, הטלה יעריך יותר את היציבות של השור ונאמנותו. אם השור מאפשר לטלה לקחת את ההגה, הם ימצאו הזדמנויות חדשות של עונג חושני. מערכות יחסים אלו הן בדרך כלל לטווח קצר.

3התאמה בין מזל טלה עם תאומים

יכול להיות איחוד מענג מכיוון ששניהם אינם מתעייפים, הם תמיד אקטיביים ותמיד מחפשים אחרי ידע חדש. אמנם לטלה יש נטייה לשלוט  אך היא מוגבלת על ידי כושר ההמצאה והתחכום של התאומים. לתאומים אין דעות קדומות לגבי סקס, אך האנרגיה שלהם יכולה למצוא גם דרכי סיפוק אחרות. תאומים לעתים צריכים גירוי נוסף איך הם ישמרו על דיסקרטיות בנושא. שני הנפשות משתלבות היטב, הטלה הוא אינטליגנטי ודינאמי, התאומים הוא ורסטילי ומתוחכם. סביר להניח שהטלה הוא זה שיוביל בהקשר של יחסי המין והתאומים יענג אותו וימצא את הדרכים לשמור את העניין שיגלה הטלה בשיא. נישואים של טלה עם תאומים יכולים להיות מוצלחים.

4התאמה בין מזל טלה וסרטן

זהו צירוף שקשה להתחרות בו במובן השלילי של המילה. המשיכה המינית בין שני המזלות היא טבעית. הבעיה היא שהמשיכה המינית מחווירה בצל הבדלי טמפרמנט – הטלה קופץ מבלי להסתכל בעוד הסרטן מגשש בזהירות. הסרטן אוהב את האדמה והבית; הטלה שונא להיות קשור ומוגבל. כעסים מצטברים והם עלולים להתווכח על זוטות, דבר המחזק את חוסר ההתאמה במיטה. התחזית האסטרולוגית לזוג זה היא ים סוער וספינה טובעת.

5התאמה בין מזל טלה ואריה

לשניהם טמפרמנט אגרסיבי. שניהם נשלטים על ידי האגו ושניהם אוהבים להוביל. טלאים אגרסיביים לא יסתפקו במקום השני, והאריות המלכותיים זקוקים למי שיעריץ אותם. מבחינתו של האריה יש ללמוד לשתף את אור הזרקורים ולקבל את זה שגם הטלה רוצה להיות לפעמים על הבמה. הטלה צריך להחמיא לאריה על צורתו הפיזית. הם מאוד דומים מבחינה מינית, זה הדבר אשר יכול להחזיק את המחויבות שלהם ביחד. כאשר הם אוהבים אחד את השני ועונים על הצרכים הרגשיים אחד של השני, הם יכולים לקיים קשר ארוך ויציב.

6התאמה בין מזל טלה ובתולה

האומץ של הטלה יכול לעודד את הדמיון של הבתולה הביישנית לפרק זמן מסוים. אך המיניות שלהם כל כך שונה ויש צורך בסבלנות רבה של שניהם על מנת שזה יצליח. התשוקות של הטלה הן אימפולסיביות וישירות. לעומת זאת המיניות של הבתולה היא יותר כמו אניגמה, לוקח לה זמן להתגלות. באספקטים אחרים של החיים הטלה מלא תוכניות ורעיונות מרגשים ומתעקש להיות הבוס.  מזל בתולה הוא ביקורתי ובררן ואוהב שהדברים נעשים בצורה שהוא רוצה. ישנם מקרים שבהן מפות הלידה יכולות להראות התאמה אך זה תמיד ידרוש עבודה קשה מצד שניהם, אחרת היחסים לא יהיו נעימים ופחותים הסיכויים לנישואים מוצלחים.

7התאמה בין מזל טלה ומאזניים

טלה ומאזניים הם שני הפכים אשר ביניהם ישנה משיכה חזקה מאוד, ניתן לחשוב על כך, כל אחד מכיל מה שחסר לשני (משלימים אחד את השני). שניהם חובבים עונג מיני אך הטלה בדרך כלל רוצה להתקדם מהר יותר. המאזניים נוטה לאידיאליזציה של היחסים אך בסופו של דבר יחפש מישהו פחות תובעני והטלה יחבור למישהו יותר מעריץ. קשר יכול להתקיים באופן זמני, נישואים הם נדירים.

8התאמה בין מזל טלה ועקרב

יחסי המין ביניהם יכולים להתגלות כמגרים או חסרי תועלת, אלו הם שני כיוונים בהם היחסים יכולים להתפתח. שניהם, גם הטלה וגם העקרב מכילים אנרגיה פיזית ברמה גבוהה. שניהם נוטים לפעול. אך לעומת זאת שניהם עצמאיים ולא אוהבים להיות תחת שליטה. חוסר הסכמה בטווח הארוך יכול לפגוע ביכולת הפנומנאלית שלהם לחלוק את התשוקה אחד עם השני. בדרך כלל זוהי מערכת יחסים לא יציבה עם נקודת הצתה מהירה.

9התאמה בין מזל טלה וקשת

תמד מאדים ויופיטר הם בדרך כלל שידוך טוב אחד לשני. הטמפרמנט של הקשת תואם לזה של הטלה. שניהם פעילים וספונטניים אשר אוהבים חברה. יש להם טעם בזבזני והם אוהבים את החיים הטובים. האופטימיות של הטלה וחוש ההומור שלו יגברו על הנטייה של הקשת להתווכח וגם יביא צד מצחיק להתניית האהבים. ההבנה ההדדית היוצאת מחדר השינה יוצרת אטמוספירה טובה להתגשמות היחסים. זהו בהחלט שילוב מוצלח ומומלץ. הנישואים תלויים מאוד בסיפוק הפיזי, אם זה יצליח במיטה זה יצליח בכל מקום אחר.

10התאמה בין מזל טלה וגדי

האמת שאין הרבה תקווה לזיווג הזה. הטלה הוא חסר מנוחה, לוהט ואימפולסיבי. הגדי לעומת זאת הוא טיפוס מתחסד. הגדי צריך לשלוט אך כך גם הטלה. בעיות עלולות לצוץ גם בגלל ענייני כספים; שהטלה הוא בזבזן בעוד הגדי הוא בעניין של בטחון כלכלי. הגדי הוא נשמה פשוטה ואילו הטלה הוא בעל השפעה מכרעת; הטלה ייקח סיכונים וייהנה מהם בעוד אתם הסיכונים יגרמו לגדי צמרמורת. דברים אלו, לצד הקונפליקטים בין סוגי האישיות,  עלולים לעורר מריבות קשות ביניהם. הגדי נוטה להשתמש בפסימיות על מנת לצנן את התלהבות הטלה, דבר שלא מוצא חן בעיני הטלה. הגדי יכול להעדיף תנוחה אחת ביחסי המין ואפילו זמן מסוים ליחסי מין. אך הטלה יכול לקחת את היוזמה לצד שלו. אם כבר הצליח ביניהם החיבור אז הוא לטוח ארוך.

11התאמה בין מזל טלה ודלי

זהו קשר סוער המביא אתו הרבה רגשות חדשים. יש סיכוי שהטלה ישלוט בעוד הדלי יותר פסיבי. הכוכב אורנוס, השולט בדלי, הוא בלתי צפוי בפעילותיו; מסיבה זו לדלי ישנה תמיד נטייה להתמהמה   בלספק את הטלה. אם שני הצדדים יתאמנו על טקט והבנה הדדית, סיפור אהבה זה יכול להפוך להצלחה. הטלה חייב לשמור על טקט אם הוא רוצה להתמודד עם הדלי שהוא בעל חלומות אמוציונאליים. במיטה הדלי, בעוד הוא קנאי ורכושני כלפי בני זוגו, לעתים נדירות הוא נסחף להגזמה ויש לו דברים אחרים להיות שקוע בהם; כלומר הדלי אינו פעיל מבחינה מינית כפי שהטלה היה רוצה. הטלה יראה את הדלי כמאהב אנוכי. במקרה של נישואים הרבה מזה תלוי בכמה הם אוהבים אחד את השני.

12התאמה בין מזל טלה ודגים

אש ומים בדרך כלל לא מתערבבים ומסיבה זו יחסים בין טלה ודגים עלולים להיות מסובכים.  הטלה הוא בטוח בעצמו ומלא חיות ומשיכה; הדגים לעומת זאת הם ביישנים טבעיים ומובלים בקלות. הטלה אוהב להיות דומיננטי, הדגים אוהבים שיש להם על מי לסמוך. הטלאים יהיו מסוקרנים מההתנהגות של הדגים במיטה. האקטיביות והיוזמה של הטלאים תעזור לדגים להתגבר על הביישנות. ההגשמה של השאיפות המיניות של הדגים יכולה לגרום להתעוררות גדולה. ביחד הם יכולים לבלות בצורה מעניינית ונעימה. האפשרות של קשר ונישואין היא גבוהה מאוד כל עוד הם מצליחים להתגבר על ההבדלים בין הטמפרמנטים שלהם.

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

seventeen − 10 =