הורוסקופי מזלות סינים מזל ארנב | פרופיל המזלות הסינים של מי שנולד במזל ארנב

מזל ארנב | פרופיל המזלות הסינים של מי שנולד במזל ארנב

9249
0
מזל ארנב פרופיל המזלות הסינים
מזל ארנב פרופיל המזלות הסינים

הארנב תופס את המקום הרביעי בגלגל המזלות הסיני, הוא מסמל תכונות אופי של יצירתיות, חמלה ורגישות. ארנבים הם חברותיים, אוהבים לצאת ואוהבים חברה של אחרים. כמו כן הם מעדיפים להימנע מעימותים. במצבי עימות, ארנבים מתקרבים בצורה רגועה ולקוחים בחשבון את הצד השני. ארנבים מאמינים מאוד בחברים ומשפחה, מחסור בקשרים אלו עלול להוביל למשברים.

הטבע השלו שלהם מונע מהם מלכעוס בצורה גלויה. מכיוון שהם בעלי אישיות שלווה הם הרבה פעמים מנוצלים על ידי אחרים. הטבע העדין שלהם גורם להם להסתתר בביישנות מפני סיטואציות אגרסיביות או תחרותיות. בגדול הם שמרנים ואינם מעוניינים בלקיחת סיכונים.

תחת מזל ארנב מתקבצות התכמזל שור | פרופיל מזל שור וחמשת היסודות בלוח המזלות הסיני (מתכת מים עץ אש אדמה). לדעת על אהבה ויחסים בחייו של מזל השור הסיני, על בריאות וקריירהמזל שור | פרופיל מזל שור וחמשת היסודות בלוח המזלות הסיני (מתכת מים עץ אש אדמה). לדעת על אהבה ויחסים בחייו של מזל השור הסיני, על בריאות וקריירהונות של קלאסיות, תחכום, דעתנות, מחונך ובעל סטייל. ארנבים אוהבים ללמוד על תרבויות וארצות אחרות, אך הם מרגישים הכי טוב בבית. מסיבה זו הם תמיד שומרים על ביתם מסודר ונקי. הבית הוא המקום הו הארנבים אוהבים לארח.

על הארנבים לעבוד על הביטחון העצמי שלהם אותו יש לפתח ועל ההערכה העצמית. השאיפה להישאר במקום בטוח ונוח מונע מהארנבים לקחת סיכונים אשר לפעמים גורמים להם להחמיץ את ההזדמנויות.

בריאות

למרות שזה נדיר לראות ארנבים נלחצים או מתעצבנים, הם מתאמצים להסתיר רגשות אלו עמק בפנים, דבר אשר עלול לגרום להם לחלות. ארנבים נהנים מפעילות יום יומית המסייעת להם להפחית את הלחצים ולשמור על הבריאות.

קריירה

ארנבים מצטיינים בתקשורת רהוטה, מסיבה זו חברים ומכרים מחפשים את עצתם אותה הם מסבירים בצורה ברורה. זוהי גם הסיבה שבגינה ארנבים יכולים להיות להצטיין בדיפלומטיה ופוליטיקה. תחומי קריירה מומלצים עבור ארנבים הם: סופרים, מוציאים לאור, שחקנים, מעצבי אופנה, רופאים ומטפלים, יחסי ציבור, מורים ותפקידי אדמיניסטרציה.

מערכות יחסים

ארנבים הם מאוד מיניים, אך נים לתת מעצמם יותר ממה שהם צריכים לתת. זה יכול להוביל לציפיות לא מציאותיות ומצבים לא בריאים. לכן ארנבים זקוקים לבני זוג אשר לא ינצלו לרעה את הטבע הנותן שלהם. שותפות כזו יכולה להיות חזקה ומוצלחת.

ארנב וחמשת היסודות

  • מזל ארנב ויסוד המתכת – 1951,2011

יסוד המתכת נותן לארנבים יותר כוח, חוסן ונחישות. המשתייכים ליסוד זה ידועים כיותר אינטנסיביים כל תחומי החיים, בין אם זה בעבודה או במערכות יחסים.

  • מזל ארנב ויסוד המים – 1903,1963

כמו זרמי המים, הארנבים אוהבים ללכת עם הזרם, לברוח מעימותים בכל מחיר, גם בסיטואציות בהם הם מוטרדים. קל מאוד לנצל את ארנבי המים מכיוון שהם מאוד תומכים באחרים.

  • מזל ארנב ויסוד העץ – 1915,1975

אוהבים להעביר את זמנם בלעשות טוב לאחרים; תמיד מרגישים את הצורך לעשות אחרים שמחים. בגלל נדיבות זו אחרים עלולים לנצל את הארנבים, במקרים רבים הארנבים פשוט אינם מבינים שזה מה שקורה.

  • מזל ארנב ויסוד האש – 1927, 1987

יסוד האש מוסיף את הניצוץ לארנבים והדבר מתבטא בכל מה שהם עושים. האש דוחפת אותם לחפש הרפתקאות חדשות. הם נוטים להתפרצויות זעם אך יחד עם זאת מנסים להימנע מעימותים.

  • מזל ארנב ויסוד האדמה – 1939,1999

מחוברים היטב לאדמה. עצתם יכולה להיות קשה את כנה. חיי המשפחה והבית חשובים להם מאוד אך גם הכסף והדברים החומריים.

התאמה

בני מזל ארנב מתאימים מאוד לבני מזל חזיר וכלב אך אינם מתאימים לתרנגול וחולדה.

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

6 + 3 =