הורוסקופי התאמה בין מזלות התאמה בין מזל גדי לשאר המזלות | התאמה בין מזלות

התאמה בין מזל גדי לשאר המזלות | התאמה בין מזלות

9862
0
התאמה בין מזל גדי לשאר המזלות

אם רוצים לדעת יותר על התאמה בין מזלות ובמיוחד התאמה בין מזל גדי לשאר המזלות , ואיזה מזל איתו אתם – אלו מכם שנולדו במזל גדי – מסתדרים ביותר ומאיזה מזל כדאי לכם להיזהר?!.. אז הגיעתם למקום הנכון… בואו לקרואולהבין ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים לשאר המזלות.

1התאמה בין מזל גדי עם טלה

האמת שאין הרבה תקווה לזיווג הזה. הטלה הוא חסר מנוחה, לוהט ואימפולסיבי. הגדי לעומת זאת הוא טיפוס מתחסד. הגדי צריך לשלוט אך כך גם הטלה. בעיות עלולות לצוץ גם בגלל ענייני כספים; שהטלה הוא בזבזן בעוד הגדי הוא בעניין של בטחון כלכלי. הגדי הוא נשמה פשוטה ואילו הטלה הוא בעל השפעה מכרעת; הטלה ייקח סיכונים וייהנה מהם בעוד אתם הסיכונים יגרמו לגדי צמרמורת. דברים אלו, לצד הקונפליקטים בין סוגי האישיות,  עלולים לעורר מריבות קשות ביניהם. הגדי נוטה להשתמש בפסימיות על מנת לצנן את התלהבות הטלה, דבר שלא מוצא חן בעיני הטלה. הגדי יכול להעדיף תנוחה אחת ביחסי המין ואפילו זמן מסוים ליחסי מין. אך הטלה יכול לקחת את היוזמה לצד שלו. אם כבר הצליח ביניהם החיבור אז הוא לטוח ארוך.

2התאמה בין מזל גדי עם שור

אצל שניהם ניתן למצוא הבננה הדדית, כל אחד מבין את האישיות של השותף. שניהם אוהבים כסף  ואוהבים ללכת על בטוח. בעוד השור הוא  אדם סבלני, הגדי מוכן לעבוד בשביל שניהם. לשניהם יש יסודות ארציים מלאי תשוקה; השור יודע להגיע לרומנטיקה אשר נמצאת במעמקי נפשו של הגדי. זוג זה יכול לעלות על הדעת כל דבר בתחום יחסי המין – כל רעיון יכול להתגשם. התיאבון המיני של הגדי יכול להיות מתירני מידי או בכיוון ההפוך של הימנעות כאשר הוא תחת לחץ מבחוץ. השור צריך להיות רגיש למתח של הגדי ולהיות מוכן לדבר על זה ולהקל על רגשי האשם שהגדי יכול להרגיש. קשר זה בהחלט יכול להצליח, זוגות של שור עם גדי יכולים להיות מצליחים מאוד.

3התאמה בין מזל גדי עם תאומים

הם שונים מאוד מבחינת הטבע המיני שלהם. התאומים הם בדרך כלל קלי דעת בעוד הדלי הוא יותר כבד וזהיר בצעדיו. הגדי הוא רציני, עמוק, אחראי ובוגר והוא לא יכול לחיות בהרמוניה עם הקלילות של התאומים. הגדי מתקשה לאחוז במושכות אל מול ההתנהגות המוחצנת של התאומים. הגדי צריך לגייס הרבה סבלנות בשביל הקשר עם התאומים. בשביל שהיחסים יחזיקו מעמד בתחום המיני על התאומים להסיח את דעתו של הגדי מנושאי הקריירה ובעיות היום יום המטרידות אותו. יש להם עניין ראשוני חזק אך הוא לא יחזיק מעמד זמן רב.

4התאמה בין מזל גדי עם סרטן

הגדי תמיד מוגבל ביכולתו לתת תשומת לב לבת או בת הזוג, לכן הוא אינו מסוגל לענות על ציפיותיו של הסרטן. הגדי מלא בעיסוקים ועניינים אחרים בשביל לתת את מלוא תשומת הלב לסרטן. למרות זאת הגדי הוא בן זוג נאמן ומסור. שניהם יודעים היטב איך לנהל את ענייני הכספים ובדרך כלל אינם סובלים מבעיות בתחום. מבחינה מינית קיימת ביניהם משיכה חזקה. במיטה הכול מושלם או לפחות עד הרגע בו הסרטן משתעמם  מהאיפוק של הגדי. כמו חוסר היציבות במיטה כך גם חוסר היציבות בכל הקשר בין סרטן וגדי. נישואים של מזל סרטן עם גדי הם אינם דבר רצוי.

5התאמה בין מזל גדי עם אריה

הגדי הוא מסודר ומאורגן מאוד, הוא לעולם אינו מסוגל להבין את האימפולסיביות של האריה. האריה סולח ושוכח אך לעומתו הגדי מתנהג אחרת, הוא אינו ממהר לכעוס אך גם אינו נוטה לסלוח. האריה חושב שהגדי מלא באהבה אך מפזר אותה בחסכנות. הגדי הוא אינו בן הזוג האידיאלי עבור האריה מכיוון שהוא סובל מחוסר דמיון. גם במיטה אין ביניהם התאמה, הגדי מלא בתשוקה ולא כך האריה. שניהם אוהבים את העצמאות ולשניהם יש את הנטייה לשלוט בחיי היום יום. הם כמעט ההפך המוחלט בנוגע לאהבה ולכן בחיי הנישואים הם לעולם לא יהיו מאושרים יחדיו.

6התאמה בין מזל גדי עם בתולה

יש להם תכונות המסתדרות היטב ביחד – לבתולה ישנה מחשבה נקייה ומסודרת והיא משתלבת עם המשמעת העצמית של הגדי והנכונות שלו לעבוד קשה. שניהם גאים בבית שלהם, הם יעדיפו מעט חברים קרובים על פני הרבה חברים רחוקים. כל אחד מסתכל בהערצה על היכולות האינטלקטואליות של האחר. אמנם יש ביניהם התאמה גבוהה אך יתכנו אי הבנות בתחום המיני. אי הבנות אלו לא ישברו אותם, לשניהם יש את היכולת להרגיש ולהבין אחד את השני. שניהם פיקחים, שמרניים וסבלניים. אמנם מערכת יחסים זו לעתים לוקה בחסר מבחינת הרומנטיקה אך יש כאן בסיס מוצק למערכת יחסים ארוכת טווח.

7התאמה בין מזל גדי עם מאזניים

לגדי ישנו עניין מיני גדול במזל מאזניים. המאזניים מצדו אוהב את השאיפה של הגדי להרוויח כסף אך הוא עצמו נוטה לעצלנות, דבר המרגיז את הגדי הרגיל לעבוד ללא הפסקה. מנקודת המבט של המאזניים יהיה חוסר שביעות רצון מהגישה הפרקטית והמפוכחת של הגדי. הגדי לא אוהב את הניסיונות העיקשים של המאזניים לקבל את תשומת הלב של כולם. הגדי יביא את העבודה שלו אפילו למיטה, זה יהיה באחריות המאזניים להסיח את דעתו וליזום את יחסי המין. המאזניים לא יוכל לחיות הרבה זמן כך, במוקדם או מאוחר הוא יחפש בשדות זרים. יש יותר מידי חוסר התאמה בשביל חתונה.

8התאמה בין מזל גדי עם עקרב

הזיווג ביניהם מבטיח קשר מיני מוצלח מבחינה הדדית.  העקרב הוא המאהב המשקיע יותר דמיון אך המאמץ של הגדי משלים אותו. הרכושנות של העקרב משדרת ביטחון עבור הגדי. העקרב והגדי יכולים להיות צוות מצוין – הגדי הוא מאורגן מאוד ולעקרב הרבה פיקחות. העקרב הוא בעל כושר המצאה והגדי מביא אתו סבלנות. ההצלחה שלהם במיטה היא דלת להזדמנויות טובות. בדרך כלל זהו קשר מלא תשוקה והנישואים מצליחים אך על הגדי להבין שהשליטות של העקרב נובעת מאהבה.

9התאמה בין מזל גדי עם קשת

הקשר בין קשת לגדי הוא אינו מומלץ, אלא אם כן הקשת ילמד לקפל את הכנפיים שלו. הגדי מוכן לקיים יחסי מין במקומות מסוימים ואילו הקשת מוכן בכל מקום. ניתן לתאר את הגדי כזהיר ושמרן, הוא תמיד דואג לגבי הבטיחות. הקשת בקשר הזה הוא השחקן חסר האחריות וחסר הזהירות. האישיות השונה היא סיבה לחיכוכים ביניהם.        גם מבחנה מינית צפויה כאן אכזבה לשני הצדדים ונראה שאין שום סיבה לקיים קשר בין קשת וגדי.

10התאמה בין מזל גדי עם גדי

הגדי אוהב אנשים שהם כמוהו, כאשר גדי וגדי נפגשים ישנו כבוד הדדי רב. לשניהם יש אישיות זהירה, שניהם עובדים קשה וחוסכים כסף. הבעיה היחידה שיש בקשר ביניהם היא איך לחדש ולשמור על רוח החיים בקשר. שניהם דומים בצורת הפעולה ובערכים שבשמם הם פועלים. ישנה סכנה שהדברים יהפכו ליותר מידי רציניים וכבדים לאורך זמן, דבר אשר ייצור ריחוק ביניהם. בסופו של דבר הגדי צריך פרטנר בעל אופי יותר קל ונטול דאגות במיטה לכן הם אינם השותפים האידיאליים במיטה. חתונה של גדי עם גדי היא אינה שילוב מומלץ.

11התאמה בין מזל גדי עם דלי

לשני המזלות ישנה תפיסה מוגדרת של ה"אני", אך האני של הדלי שואף להיות חופשי ואילו האני של הגדי שואף להוביל או לשלוט. הקשר הרומנטי שלהם עשוי להפוך לחברות, זה לא קל לגדי להתמודד עם הדלי בעניינים האינטימיים. הדלי הוא חדשני ובעל רצון חפשי, יהיה לו קשה להישאר הרבה זמן מאוהב בגדי המעשי. הדלי אוהב לבזבז כסף, דבר שאנו מסתדר עם התפיסה של הדלי שתמיד מנסה לשלוט ולהגביל את הדלי מהבחינה הזו. לדלי יש נטייה לדלג בין עבודות על מנת לחפש את האתגרים הנכונים. לעומתו הגדי מחפש את הביטחון הכלכלי ואינו מרגיש נוח עם הדילוג בין העבודות של הדלי.

12התאמה בין מזל גדי עם דגים

סביר להניח שהדגים בגלל אישיותם יבגדו בגדי, אך הגדי מסוגל להתמודד עם זה והוא ישלוט ויוביל במיטה והדגים יצטרף. הדגים יודעים להראות חיבה וכנות ויודעים למלא את חייו של הגדי בשמחה. הדגים נוטים להיסחף בחלומות ואילו הגדי שומר אותם מחוברים לקרקע ונותן להם את היציבות שהדגים משתוקקים לה. הדגים מעריצים תכונות אלו של הגדי אשר יותר מכל אוהב להיות נערץ. אלו הם טיפוסים שונים המשלימים אחד את השני מבחינה רגשית. יש כאן סיכוי גבוה לנישואים מוצלחים אבל על הגדי להראות מעט רגש מידי פעם.

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

sixteen + four =