הורוסקופי מזלות סינים מזל קוף | פרופיל המזלות הסינים של מי שנולד במזל קוף

מזל קוף | פרופיל המזלות הסינים של מי שנולד במזל קוף

7066
0
מזל קוף פרופיל המזלות הסינים
מזל קוף פרופיל המזלות הסינים

הקוף תופס את המקום התשיעי בגלגל המזלות הסיני, יש לו תכונות אופי של סקרנות, פקחות ונטייה לגרום נזק או צרות מתוך משחק. הקופים תמיד אוהבים לשחק, קופים הם המומחים במתיחות. למרות שהכוונות שלהם תמיד טובות, ההשתוקקות להיות תמיד הבדרן יכולה לגרום לפגיעה באחרים.

למרות שהם אינטלקטואלים ויצירתיים, קופים לעתים מתקשים להציג תכונות אלו. כאשר זה קורה, הם נראים בעיני הזולת כמבולבלים. אך זה רחוק מהאמת, קופים אוהבים אתגר וזה גורם להם לשגשג. הקופים אוהבים את החיים בעיר על פני החיים בכפר והם אוהבים להעביר את הזמן בלהסתכל על אנשים אחרים.

בריאות

מבחינתם של הקופים, להות חולים זהו בזבוז זמן, לעתים נדירות הם מרגישים חולים. אורח החיים הפעיל שלהם הוא כנראה מה שעוזר לקופים לשמור על בריאות טובה. כאשר קופים אכן חולים, זה בדרך כלל תוצאה של עצבנות.

קריירה

כאשר מדברים על קריירה ועבודה, קופים יכולים לעשות כל דבר. הם מסתגלים היטב לשינויים סביבתיים והם מאוד אינטליגנטים. הם עובדים מהר אך בדרך כלל יבקשו תשלום כפול על עבודתם. תחומי קריירה טובים עבור קופים הם חשבונאות ובנקאות מעל לכל. עוד תחומים אפשריים: מדענים, מהנדסים, סוחרים בבורסה, פקחי טיסה, במאים, תכשיטנים ואנשי מכירות.

מערכות יחסים

כאשר זה מגיע למערכות יחסים, קופים אינם מזדרזים להתמסד. למעשה, בדרך כלל יש להם התנהגות מופקרת; נטייה שכנראה יש לה קשר לעובדה שהם משתעממים בקלות. אך קופים יכולים לשים סוף להתנהגות זו בתנאי שימצאו את השותף המתאים. למעשה, בדרך כלל הם מתחייבים כלפי בן הזוג בכל המובנים לכל החיים.

קופים וחמשת היסודות

  • מזל קוף ויסוד המתכת – 1920,1980

קופים המשתייכים ליסוד המתכת הם נחושים ובעלי אמביציה, כתוצאה מכך רבים מהם זוכים להצלחה. למרות שהם נחשבים לחמי לב ואהובים על הבריות, העדפתם בחיים היא להיות לבד. הם נאמנים באופי, דבר המתבטא גם במערכות היחסים וגם בנאמנות למעסיקיהם.

  • מזל קוף ויסוד המים –  1932,1992

קופים אלו הם רגישים מאוד ונפגעים בקלות מהדברים אשר נאמרים עליהם. הם מסרבים להראות את הצד הרגשי שלהם לאחרים, כתוצאה מכך הם תמיד בדחנים. אם הם מצליחים להתמקד בדבר אחד הם יכולים להצליח, אך במקרים רבים הם מוסחים בקלות מהיעדים שלהם.

  • מזל קוף ויסוד העץ – 1944,2004

קופים המשתייכים ליסוד העץ ידועים בזכות כישורי התקשרות היוצאים מן הכלל המאפיינים אותם. הם עובדים חרוצים בעלי הבנה עמוקה של הדרך בה עובדים הדברים.

  • מזל קוף ויסוד האש 1956, 2016

מאופיינים בכוח ונחישות, לכן הם לא רק טובים בהצבת יעדים אלא גם בעלי היכולת להשיגם. חברתם אהובה על הבריות, למרות שמבחינת אישיותם הם תמיד מעוניינים שידם תהיה על העליונה בכל סיטואציה.

  • מזל קוף ויסוד האדמה – 1908, 1968

לקופים מיסוד האדמה יש דרך לחיות את החיים "בצורה הנכונה" ולעתים רבים הם פעילים בקהילה שלהם. הם תלותיים ולוקחים את העבודה שלהם ומערכות היחסים שלהם באופן רציני. למעשה ניתן לראות 100% מאמץ בכל דבר שהם עושים. בתמורה הם מבקשים כבוד מאחרים.

התאמה

קופים הם התאמה טובה לחולדות או לדרקונים אך יש להימנע מסוסים ונחשים.

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

3 + three =