הורוסקופי מזלות סינים מזל עז | פרופיל המזלות הסינים של מי שנולד במזל עז

מזל עז | פרופיל המזלות הסינים של מי שנולד במזל עז

5169
0
מזל עז פרופיל המזלות הסינים
מזל עז פרופיל המזלות הסינים

העז תופסת את המקום השמיני בגלגל המזלות הסיני, העז מסמלת תכונות אופי של יצירתיות, אינטליגנציה, תלות ורוגע. לעזים נוח להיות לבד ולהרהר  ולעבוד על הנפש הפנימית. עזים נהנות להיות חלק מקבוצה, אל מעדיפות להיות בצד ולא במרכז. אישיותן המטפחת של העזים הופכת אותן למטפלות דואגות מצוינות. העזים הן שקטות ושמורות כי הן מבלות זמן רב שקועות במחשבות שלהן.

בבית ולבד, עזים מרגישות הכי בנוח. הן יכולות לבטא את עצמן בצורה אומנותית, אם זה באמצעות ציור, בישול, או השתתפות בכל יוזמה יצירתית אחרת שהן נהנות ממנה. עזים מעדיפות את הספה, זהו המקום בו הן יכולות לחשוב ולחקור את מחשיבותן. הן לא צריכות ריהוט בעל פרטים רבים, אלא רק עצמים המבטאים את כמיהתם לאומנות.

בעת נסיעה או חיפוש אחר בידור, עזים מעדיפות קבוצות או מקומות עם הרבה אנשים. עזים משקיעות כספים באופנה ופריטים אשר נותנים להם מראה של הופעה מרשימה. למרות שעזים מבזבזות כספים על ההנאות הקטנות שבחיים הן אינן נחשבות לסנוביות.

בריאות

אולי זה בגלל שהעזים במהותן שלוות, הן אינן נוטות לחלות במחלות. חזותם השברירית מבחוץ מסתירה את העובדה שהם חזקים ובריאים. כאשר הם שמחים, הם בריאים. כאשר עזים אינן שמחות, בדרך כתוצאה מקשיים בתחום הרומנטי, הן בקלות תופסות מחלות.

מערכות יחסים

עזים שומרות על פרטיותן, לכן דרוש מאמץ להכיר אותן. העזים הן אלו אשר יקבלו את ההחלטה עם מי ומתי הן יחלקו את חייהן האישיים. כתוצאה מכך לעזים יש מעט חברים קרובים, אך הן יעבדו קשה למען אלו שהם אוהבים.

קריירה

עזים בעבודה מעדיפות להיות חלק מהעדר. כוח וסטטוס הם לא הדברים החשובים עבורן. עזים ייקחו תפקידי מנהיגות רק אם ידרשו מהן במפורש. הן לעולם לא יתנדבו. קריירה מתאימה עבור עיזים: מוכרי פרחים, מעצבי פנים, מורים במעונות יום, רופאי ילדים, שחקנים, עורכים, מעצבי שיער, מאיירים, מוזיקאים, מורים לאומנות או היסטוריה.

עזים וחמשת היסודות

  • מזל עז ויסוד המתכת – 1931,1991

עזים המשתייכות ליסוד המתכת הן קשוחות מבחוץ, שבירות מבפנים. מי שרוצה להיות קרוב לעזים מיסוד המתכת צריך להבין ולקבל זאת. עזי מתכת הן בעלות נטייה חזקה לאומנות ויש להן הערכה רבה לתחום.

  • מזל עז ויסוד המים – 1943,2003

עזים אוהבות בילויים והן חסרות דאגה, הן מעדיפות ללכת עם הזרם. תכונות אופי אלו הופכות את העזים לאנשים שנעים וכיף בקרבתם. הן מעדיפות להשתרש באדמה. הן מעקמות פרצוף כאשר הדברים לא הולכים בדרך שלהן והן חסרות בטחון עצמי.

  • מזל עז ויסוד העץ – 1955,2015

עזים מיסוד העץ הן אהובות על הסביבה, מסיבה זו הן מרגישות נוח להיות בקבוצות. הן אוהבות לעזור אבל הנדיבות שלהן לעתים מנוצלת לרעה על ידי אחרים. חשוב שהן יקדישו זמן לדאוג לעצמן.

  • מזל עז ויסוד האש – 1907,1967

הן פחות רגישות מעזים אחרות ואינן צריכות את האישור של אף אחד. עזים מיסוד האש תמיד ישימו את עצמן בראש לפני כולם. עזים הן אנשים חברתיים אשר תמיד מקיפות את עצמן במעגל של חברים ומשפחה.

  • מזל עז ויסוד האדמה – 1919,1979

עזים ויסוד האדמה תמיד עומדות עם רגליים על הקרקע, נטועות היטב באדמה. הן שמרניות, עצמאיות ופרקטיות, אך מצד שני הן אינן בטוחות בעצמן. הדבר הכי חשוב שיש להן בחיים זה המשפחה וללא ספק הן יודעות ליהנות מהחיים.

התאמה

עזים הן התאמה טובה לארנבים וחזירים אך אינן מתאימות לזיווג עם חולדה או שור.

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

4 × five =