הורוסקופי מזלות סינים מזל טיגריס | פרופיל המזלות הסינים של מי שנולד במזל טיגריס

מזל טיגריס | פרופיל המזלות הסינים של מי שנולד במזל טיגריס

4673
0
מזל טיגריס פרופיל המזלות הסינים
מזל טיגריס פרופיל המזלות הסינים

הטיגריסים תופסים את המקום השלישי בלוח המזלות הסיני, הם מסמלים תכונות אופי כמו אומץ לב, תחרותיות והתנהגות שאינה ניתנת לצפייה מראש. טיגריסים אוהבים אתגר ויענו לכל אתגר הקשור להגנה על אהובי ליבם או הגנה על כבודם. הם אינם מודאגים מהתוצאות מכיוון שהם יודעים שה תמיד ינחתו על רגליהם.  אל תלכו שולל אחרי הופעתם הרגילה; הם יעוטו עליכם במידת הצורך.

טיגריסים נועדו בשביל להנהיג ולהוביל, הם יכולים להפוך לעקשנים אם הם מרגישים שהם לא במוקד הכוח. יש להם נטייה קלה להיות אנוכיים אך בגדול הם נדיבים מאוד. הם מאוד אינטליגנטיים והם תמיד ערניים. טיגריסים הם מלאי קסם אישי ואהובים על הבריות, הם אינם מונעים על ידי כסף או כוח.

בריאות

כפי שהם עטים על אויבים כך הם גם עטים על עבודה – דבר המסתיים בדרך כלל בתחושת תשישות. הם בדרך כלל מתאוששים מהר אך לאורך זמן גישה זו עלולה לעורר בעיות עם הבריאות שלהם. טיגריסים חייבים ללמוד לפתח גישה מאוזנת יותר לחיים כך שהם יוכלו לתעל את האנרגיה שלהם ביעילות רבה יותר.

קריירה

הנטייה הטבעית שלהם לחפש אתגרים יכולה להסביר מדוע יש להם נטייה לעבור בין עבודות בתדירות גבוהה יחסית. נטייה זו אינה נחשבת לבעיה, הרי הם חכמים ולומדים מהר לשלוט על נושאים חדשים. התפקידים הטובים ביותר עבור הטיגריסים הם אלו אשר יובילו אותם לתפקידים של מנהיגות. תחומים בהם הטיגריסים יכולים לפרוח הם: סוכני פרסום, מנהלי משרד, סוכני נסיעות, שחקנים, סופרים, אמנים, טייסים, דיילים, מוזיקאים, בדרנים ונהגים.

מערכות יחסים

טיגריסים מבטאים את התשוקה שלהם באופן יצירתי, הם לעולם לא ישעממו את בן הזוג שלהם. הם מביעים את עצמם היטב, מנומסים, ניתן לתת בהם אמון – אך היזהרו, טיגריסים נוהגים לשלוט על מערכות היחסים. זוהי נטייה אינסטינקטיבית, אך כאשר עוקבים אחריה בזהירות ניתן להחזיקה תחת שליטה. הפרטנרים צריכים להיות פעילים בצורה שווה על מנת לעמוד בקצב ויצר ההרפתקנות של הטיגריסים.

טיגריס וחמשת היסודות

  • מזל טיגריס ויסוד המתכת 1950,2010

ניתן לתאר אותם כאסרטיביים, תחרותיים וחדים – לאחר שהטיגריס שם את מבטו על המטרה אין כוח שיכול לעצור אותו. הם תמיד יעשו את כל מה שצריך על מנת להישאר במרכז העניינים. יש להם נטייה לקפוץ למסקנות, התנהגות שעליהם לעבוד עלייה בשביל להשתפר.

  • מזל טיגריס ויסוד המים – 1902,1962

טיגריסים המשתייכים ליסוד זה, כמו המים הם רגישים ורגועים. הם מבינים שגם לאחרים יש דעות חשובות. יש להם אינטואיציה חזקה, מה שהופך אותם לטובים בלשפוט מצבים שונים בצורה מדויקת.

  • מזל טיגריס ויסוד העץ -1914, 1974

בניגוד לטיגריסים אחרים, אלו המשתייכים ליסוד העץ אינם מרגישים את הדחף להיות אחראיים, הם מתאימים לעבודה ביחד עם אחרים. אנשים אוהבים להיות בקרבתם של הטיגריסים מכיוון שהם אנשים האוהבים לתת. הם בעלי חמלה ומוכנים לעשות את מה שדרוש על מנת לעזור לאחרים.

  • מזל טיגריס ויסוד האש – 1926, 1986

מביעים את עצמם, תוססים וקצת אקסצנטריים בדיוק כמו האש. טיגריסים אלו תמיד יחפשו את הצד החיובי של כל סיטואציה. מכיוון שהם יכולים ליצור התרגשות אצל אחרים, הם נחשבים למנהיגים מצוינים. כאשר הם מדברים – אחרים מקשיבים ומצייתים.

  • מזל טיגריס ויסוד האדמה 1938, 1998

אלו המשתייכים ליסוד האדמה יותר מחוברים למציאות, הם אינם נסחפים על ידי הנסיבות. במקום זה, הם יושבים בצד ומעריכים את כל הזוויות לפני שהם קופצים פנימה. הם מסוגים להישאר בפוקוס על המשימה שלהם, תכונת אופי המסייעת להצלחתם.

התאמה

טיגריסים מתאימים לכלב ולסוס אך לא עם עז או שור.

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

9 + ten =