נקודת האופק המזרחי מסמנת במפת הלידה את תחילת הבית הראשון. זהו המזל שהיה בנקודת האופק המזרחי בזמן ובמקום הלידה. נקודת האופק זזה כפי שהשמש עולה, באותו המסלול, ומשתנה כל כמה דקות. מסיבה זו זמן הלידה המדויק ומקום הלידה הם הכרחיים להורוסקופ מדויק. נקודת האופק המזרחי יכולה להיות שונה אצל תאומים אשר לכאורה נולדה באותה הזמן אך בהפרש של כמה דקות. נקודה זו היא הבסיס לחישוב שאר הבתים, כלומר הפרש של כמה דקות משנה את כל מפת הלידה.

קו האופק המזרחי הוא למעשה קו ישיר המקשר בין הארץ לבין נתיב הזודיאק. אתם יכולים לחשוב על זה כך, זהו המזל האסטרולוגי אשר "זרח" ברגע הלידה, זוהי נקודת החיתוך בין הבתים האישיים וגלגל המזלות השמימי. הוא מייצג את הופעתנו בעולם. האופק הוא הדמות שאנו מקרינים, הרושם שאנו משאירים על אחרים, הצורה בה אנו פועלים בעולם וההשפעה שיש לנו על הסביבה.  יש המתארים את האופק המזרחי כמסכה שאנו לובשים, המסכה מייצגת את איך שאנו נראים בעיני אחרים, אפילו אם אינם מכירים אותנו ואת תוככי נפשנו. אל תתנו למונח מסכה להטעות, אין מדובר בזיוף אלא מאפיינים אמתיים שלכם.

מזל השמש שלכם הוא האני האמתי שלכם, אבל לא תמיד הוא מה שנגלה לעין, זה כמו פרי שאינכם רואים מה יש תחת קליפתו החיצונית. האופק המזרחי הוא איך שאנשים תופסים אותנו מכיוון שזה הסגנון שלנו, הסגנון שמבטא את מזל השמש שלנו. קחו לדוגמה מי שיש לו גדי במזל השמש, זהו אדם שאפתן, איטי בהבעת רגשות הדורש סדר. אך בצירוף עם אופק קשת תקבלו אדם בעל אישיות נטולת דאגות, חסר שאיפות אשר עובד קשה כל הזמן לספר את הצרכים של הגדי שבתוכו.

כאשר אנו מוקפים בזרים אנו בדרך מתנהגים יותר כמן האופק שלנו, אותו הדבר בראיונות עבודה או בכל מצב חדש הו אנו נמצאים. אך למרות זאת הוא נוטה להיות בסגנון האישי שלנו בכל מצב. הסגנון שלנו לא בהכרח משקף את הצרכים שלנו. ניתוח האופק יכול לשמש ככלי העוזר לנו להבין מדוע אנשים מתנהגים בצורה מסוימת. יש האומרים כי האופק משפיע גם על המאפיינים הפיזיים שלנו, המראה שלנו. לדוגמה אופק מאזניים מסמל יופי, אופק דגים מסמל מראה חולמני ורגליים קטנות, אופק שור מסמל מראה רחב וצוואר עבה וכך הלאה. ומה אתם חושבים? בדקו והיווכחו.

מזל האופק הוא גורם חשוב מאוד במפת הלידה. הכוכב אשר שולט באופק נחשב לשולט בכל מפת הלידה. בעצם זה אומר שכל כוכב ומזל במפה האסטרולוגית שלך מושפע מהאופק או מהכוכב השולט. זוהי הסיבה מדוע אנו מסתכלים על אנשים בני אותו המזל המתנהגים בצורה כל כך שונה, יש להם אופק שונה. בנוסף, גם אנשים בעלי אותו אופק יכולים להיות בעלי אישיות שונה מהסיבה שהם נתונים להשפעה של כוכבים אחרים. בשביל להבין את ההשפעה של האופק יש לקחת בחשבון גם את הכוכבים בעלי האנרגיות השונות. לדוגמה:  אדם בעל אופק אריה אך עם שילוב של שבתאי באופק  לא יהיה שופע חיים  המביע את מחשבותיו ורגשותיו כמו אופק אריה טיפוסי.

כיצד לחשב את מזל האופק שלך :

טבלה זו להלן, תעזור לך למצוא את מזל האופק שלך באופן כללי וקשורה למיקומה של המדינה ישראל, אך אנא בבקשה קח בחשבון שאם רוצה לדעת בדיוק את מזל האופק שלך תצטרך לערוך מפה אסטרולוגית בשבילך.

נא לקחת בחשבון משתנים אחרים שיכולים לשנות את מזל האופק שלך כגון, נולדת בשעון הקיץ, נולדת מחוץ לישראל, וכו '…

מזל
שעת לידה
טלה שור תאומים סרטן אריה בתולה מאזניים עקרב קשת גדי דלי דגים
נולד בין 5 עד 7 טלה שור תאומים סרטן אריה בתולה מאזניים עקרב קשת גדי דלי דגים
נולד בין 7 עד 9 שור תאומים סרטן אריה בתולה מאזניים עקרב קשת גדי דלי דגים טלה
נולד בין 9 עד 11 תאומים סרטן אריה בתולה מאזניים עקרב קשת גדי דלי דגים טלה שור
נולד בין 11 עד 13 סרטן אריה בתולה מאזניים עקרב קשת גדי דלי דגים טלה שור תאומים
נולד בין 13 עד 15 אריה בתולה מאזניים עקרב קשת גדי דלי דגים טלה שור תאומים סרטן
נולד בין 15 עד 17 בתולה מאזניים עקרב קשת גדי דלי דגים טלה שור תאומים סרטן אריה
נולד בין 17 עד 19 מאזניים עקרב קשת גדי דלי דגים טלה שור תאומים סרטן אריה בתולה
נולד בין 19 עד 21 עקרב קשת גדי דלי דגים טלה שור תאומים סרטן אריה בתולה מאזניים
נולד בין 21 עד 23 קשת גדי דלי דגים טלה שור תאומים סרטן אריה בתולה מאזניים עקרב
נולד בין 23 עד 1 גדי דלי דגים טלה שור תאומים סרטן אריה בתולה מאזניים עקרב קשת
נולד בין 1 עד 3 דלי דגים טלה שור תאומים סרטן אריה בתולה מאזניים עקרב קשת גדי
נולד בין 3 עד 5 דגים טלה שור תאומים סרטן אריה בתולה מאזניים עקרב קשת גדי דלי

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

2 × four =