הורוסקופי יסודות המזלות יסודות המזלות | האלמנט של כל מזל : אש אדמה אוויר מים

יסודות המזלות | האלמנט של כל מזל : אש אדמה אוויר מים

24925
0
יסודות המזלות האלמנט של כל מזל אש אדמה אוויר מים

גלגל המזלות מסווג לפי שלוש דרכים: יסודות, איכויות, וקוטביות. שלושת הסיווגים הללו הם הכרחיים על מנת לאפיין את המזלות. בהסתמך על האלמנט, האיכויות והקוטביות, ניתן לאפיין את תכונות האופי ללא תלות במזל עצמו. זהו שיעור חשוב והמפתח להבנת גלגל המזלות, חובה ללמוד אותו!

יסודות המזלות :  (אלמנטים)

האלמנט של כל מזל בגלגל המזלות הוא זה שמשפיע על הטמפרמנט של האדם. האלמנטים של השמש, הירח ומזל האופק הם בעלי חשיבות משמעותית, אך תפוצת היסודות הכללית במפת הכוכבים היא מה שמשפיע יותר מכול. כאשר לאדם יש יותר מ 4 כוכבים ביסוד, תהיה לכך השפעה על התנהגותו, אפילו אם היסוד אינו מתאים לסימן השמש שלו. שפע (5 כוכבים או יותר), או חוסר (0-2), של כוכבים באלמנט משפיע גם הוא על מזג האדם, על זה נדבר בהרחבה באיזון האלמנטים.

ישנם 4 אלמנטים; אש, אדמה, אוויר ומים, לכל אחד מהם משויכים 3 מזלות.

  • אש

שלושת מזלות האש הם טלה, אריה וקשת. מזלות האש מגיבים לאנרגיה במהירות ולכן הם תמיד מעדיפים לפעול. הם תמיד נכונים לצאת לדרך, לקחת סיכונים, להתחיל עסק, לצאת לטיול וכו'. הם בטוחים בעצמם, אידיאליסטים, הם אנשים עזים אשר גישתם לחיים מאופיינת בהנאה והתלהבות. יש להם את האנרגיה לכבוש ולהוביל ולצאת למסע פיזי וגם נפשי. בני מזל טלה חייבים לפעול, אריות חייבים להנהיג וקשתים חייבים לחקור מקומות לא ידועים ורעיונות חדשים.

מילים חיוביות: מוחצן, אנרגטי, נלהב, נותן השראה, בעל חזון, פשוט וישיר, אקטיבי, דרמטי, אמיץ, חם מזג.

מילים שליליות: פעילת יתר על המידה עד תשישות, חסר מנוחה, חסר סבלנות, אנוכי, חסר רגישות, בעל כוונות זדון, נחפז, חסר פרספקטיבה, חסר מחשבה, אימפולסיבי, פזיז, חסר זהירות, בזבזן, פראי.

  • אדמה

מזלות האדמה הם שור, בתולה וגדי. המשתייכים ליסוד האדמה הם יותר זהירים מטבעם. הם נחשבים לאנשים פרקטיים , ריאליסטים והם צריכים קרקע מוצקה לפני שהם צועדים קדימה. השור חופר בעקביו ומהרהר לגבי הדברים. הבתולה מנתחת.  הגדי מטפס למעלה, אך עושה זאת בזהירות, קודם כל יש צורך בחזון ותוכנית מסודרת לפני שמתחילים בנסיקה. מזלות האדמה הם אמינים, יסודיים ומוצקים.

מזלות האדמה שואפים לעסוק בעולם הפיזי ולשלוט בו באמצעות ארגון יעיל. הם מחפשים אחר הביטחון הכלכלי, הכבוד, היוקרה והם מוכנים לעבוד קשה בשביל זה.

מילים חיוביות: מעשיים, יעילים, מאורגנים, מציאותיים, סבלניים, בעלי משמעת עצמית, חרוצים, פרודוקטיביים, עקביים, אמינים, יציבים ובעלי היגיון.

מילים שליליות: איטיים, משעמם, חוזר חזון, חוסר דמיון, קטנוני, בנאלי, צר אופקים, עקשן, מתנגד לשינוי, שמרני מאוד.

  • אוויר

מזלות האוויר הם תאומים, מאזניים ודלי. מזלות האוויר הם בעלי אנרגיה מנטלית; הם חושבים והוגים. הם חברתיים, תמיד תמצא אותם מוכנים למערכת יחסים או חברות חדשה. הם אוהבים ללמוד אך משתעממים בקלות. לתאומים ישנה סקרנות אינטלקטואלית גדולה, אך יותר מידי אישים. מאזניים בנוי לשותפות אך לא במשמעות הרגשית. דלי הוא פופולארי בקרב החברים אך תחרותי מאוד. מזלות האוויר מתעסקים באנשים ורעיונות. הם תקשורתיים, הם חייבים לחלוק מידע, להיות באינטראקציה עם אחרים ולהשפיע על החברה.

מילים חיוביות: רהוטים, אובייקטיביים, ברורים מבחינה נפשית, נפרדים מהעדר, חושבים קדימה, מבינים, מסתגלים מבחינה חברתית, משתפי פעולה, רציונאליים.

מילים שליליות: נטולי רגשות, חסרי סימפטיה, לא מעשי, מנותק מהגוף והעולם הפיזי, הסתגלות יתר, מופשט, חלקלק, היפראקטיבי.

  • מים

מזלות המים הם סרטן, עקרב ודגים; הם מגיבים לאנרגיה בצורה כמעט בלתי מודעת. הם אמוציונליים בצורה עמוקה. סרטנים אוהבים לטפח ולהיות מטופחים. לעקרב יש חזון, הוא אינו מתנדנד, תמיד מביט קדימה במבט מפוקס על המטרה. את הדגים קצת קשה לתאר, האנרגיה שלהם בעלת אופי של זיקית הסופגת ומגיבה לסביבה.

הטבלה של האלמנט של כל מזל

אוויר

אדמה אש מים

סרטן

מאזניים גדי

טלה

עקרב

דלי שור

אריה

דגים תאומים בתולה

קשת

 

קרא עוד על:   האיכויות של כל מזלהקוטביות של כל מזל 

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

four + nineteen =