הורוסקופי יסודות המזלות יסודות המזלות | האיכויות של כל מזל : היוזמת הקבועה המשתנה

יסודות המזלות | האיכויות של כל מזל : היוזמת הקבועה המשתנה

2485
0
יסודות המזלות האיכויות של כל מזל

האיכויות מכונות לעתים 'מצבים', הם קובעים אך האנשים מגיבים לגירויים מסוימים ויותר מזה איך הם פועלים תחת לחץ. האיכויות מצביעות על איך המזלות מבטאים את האלמנט שלהם, כלומר המצב ההתנהגותי שב.

עזרתו הם מבטאים את צרכי האלמנט. ישנן שלוש איכויות: האיכות היוזמת, האיכות הקבועה והאיכות המשתנה. לכל קבוצת איכויות משויכים 4 מזלות.

  • מזלות האיכות היוזמת – טלה, סרטן, מאזניים וגדי

המזלות המשתייכים לאיכות זו הם האסרטיביים ביותר, המתעניינים ביותר בשינוי. צורת הפעולה האופיינית להם היא להתחיל בדברים חדשים. הם עושים זאת בקלות ומגיבים בקלות לרעיונות חדשים. הם מונעים באופן עצמאי ומשברים דווקא מדרבנים אותם לפעול. הם משיגים שליטה בזכות זה שהם תמיד צעד אחד לפני כולם.
הטלה מחפש מנהיגות ושליטה. הסרטנים שולטים ברגשות ובמשפחה. המאזניים תמיד מנסים לשלוט בשותפויות. הגדי משתמש ומנצל את הסביבה החומרית. חייהם של מזלות אלו תמיד מלאים בהתרחשויות, מכיוון שהם תמיד עושים את הצעד הראשון.  שימו לב כי ארבעת המזלות הם תמיד החודש הראשון של כל עונה.

  • מזלות האיכות הקבועה – שור, עקרב, אריה ודלי

מזלות אלו הם היציבים ביותר ואינם תלויים באף אחד. אופן הפעולה שלהם הוא די פסיבי אך נחוש, בלתי מתפשר ואפילו עקשן. הכוח שלהם הוא העקביות והנאמנות שלהם. הם עוקבים אחר הדברים עד לסיומם, מנהלים ומקיימים את מה שכבר הותחל על ידי מזלות מהאיכות היוזמת. לעתים הם מתכחשים למציאות בתקופות של שינוי. הם מגלים נוגדנות לשינוי וצריכים זמן להכין את עצמם. יש להם נטייה לאחר: השור הוא איטי; העקרב משתמש באיחורים במסגרת מאבקי כוח; אריה נהנה מכניסה מרשימה; דלי רוצה את הדברים בתנאים שלו. הם אמנם מגיעים באיחור, אך כשהם שם, הם נשארים לנצח. ארבעת המזלות של האיכות הקבועה הם החודש האמצעי של כל עונה.

  • מזלות האיכות המשתנה  – תאומים, בתולה, קשת ודגים.

מזלות אלו הם בלתי יציבים ובעלי סבירות גבהה להשפיע על הסביבה. אופן הפעולה שלהם משרת את המעבר משין לחדש, פותחים את הדלת למזלות האיכות היוזמת להתחיל משהו חדש. הם גמישים בעלי סבלנות אין קץ אך כאשר צריך לשחרר הם יודעים לעשות זאת בטבעיות ובקלות.  מזלות האיכות היוזמת מתחילים דברים חדשים, מזלות האיכות הגבוהה מקיימים אותם ומזלות האיכות המשתנה משחררים מסגרות קיימות ומסתגלים לדברים חדשים ומשתנים. אך ביחד עם נטייה זו מגיעה כם הדאגנות שלהם. למזלות האיכות המשתנה יש תמיד הרבה דאגות בראשם, הרבה פעמים תראו אותם עושים רשימות. הדאגות שלהם גורמות להם לסבל ממשי אשר יכול להגיע לפראנויה והתקפי חרדה. למרות שהם סובלים מדאגות, כושר ההסתגלות שלהם מסייע להם לעמוד על הרגליים. מזל תאומים הוא בעל רעיונות משתנים; בתולה נשלטת על ידי הסביבה; קשת הוא בעל תפיסה משתנה של לגבי האפשרויות בחיים; הדגים מסתגלים לסביבה בצורה הטובה ביותר המשולה לזיקית. לעתים הם מתפשרים עד כדי כך שהם מקריבים את האינטרס שלהם. מזלות אלו הם בחודש האחרון של כל עונה.

בין יסודות, איכויות ומזלות, ישנו תמיד רק צירוף אחד אשר הופך כל מזל בגלגל המזלות לייחודי. יש רק מזל אש אחד בעל איכות יוזמת, רק מזל אדמה אחד בעל איכות יוזמת, רק מזל אוויר אחד בעל איכות יוזמת וכך הלאה.

הטבלה של האיכויות של כל מזל

מים אוויר אדמה אש
סרטן מאזניים גדי טלה יוזמת
עקרב דלי שור אריה קבועה
דגים תאומים בתולה קשת משתנה

קרא עוד על:   האלמנט של כל מזל | הקוטביות של כל מזל 

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

4 + 12 =