הורוסקופי התאמה בין מזלות התאמה בין מזל שור לשאר המזלות | התאמה בין מזלות

התאמה בין מזל שור לשאר המזלות | התאמה בין מזלות

8980
0
התאמה בין מזל שור לשאר המזלות

אם רוצים לדעת יותר על התאמה בין מזלות ובמיוחד התאמה בין מזל שור לשאר המזלות , ואיזה מזל איתו אתם – אלו מכם שנולדו במזל שור – מסתדרים ביותר ומאיזה מזל כדאי לכם להיזהר?!.. אז הגיעתם למקום הנכון… בואו לקרואולהבין ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים לשאר המזלות.

1התאמה בין מזל שור עם טלה

שניהם מאוד חושניים, אך הטלה עלול להרגיש חוסר נוחות עם התניית האהבים חסרת הדמיון של השור. טלה אוהב לבלות ותמיד יחפש איך לבדר את עצמו. לעומת זאת השוורים אינם אוהבים לעשות דברים ספונטניים ולא ירגישו בנוח בהרבה מצבים. השור טוב בעשיית כסף אך הטלה יותר טוב בלבזבז אותו. כברת הדרך יכולה להיות קשה מאוד, אך ככל שיתמידו בה, הטלה יעריך יותר את היציבות של השור ונאמנותו. אם השור מאפשר לטלה לקחת את ההגה, הם ימצאו הזדמנויות חדשות של עונג חושני. מערכות יחסים אלו הן בדרך כלל לטווח קצר.

2התאמה בין מזל שור עם סרטן

בדרך כלל זהו שילוב טוב. שניהם צריכים את תחושת הביטחון והקביעות, שניהם אוהבים ומלאי חיבה ותשוקה. הסרטן תורם לקשר יותר חושניות ודמיון. שניהם מלאי תשוקה ואינם זקוקים לגורמים חיצוניים על מנת להיות מרוצים אחד מהשני. השור מסוגל להבין ולזהות את שינוי מצב הרוח של הסרטן, דבר המסייע לרכך את הבעיות אם הן מגיעות. השור הוא טיפוס קשוב מטבעו ואילו הסרטן הוא טיפוס שמגיב. מערכת היחסים תשתפר עם הגיל ועם עבודה קשה אשר תפצה על הבדלי האישיות. המיוחד בקשר זה הוא שהתכונות החזקות של האחד מכסות על התכונות החלשות של האחר. חיי המין של הסרטן מושפעים מאך שהערב מתקדם, אם ישנם ויכוחים וחוסר נעימות הסרטן לא ימהר לעשות אהבה עם השור. יותר מידי מצבים כאלו עלולים לבנות ביניהם חומה. ההבנה היא הסוד, כאשר כל אחד יבין את הבעיות של השני, קשר נעים יוכל להתקיים. נישואים יכולים להצליח הם כל מהם יבחר בגישה של לתת במקום בגישה של לקבל.

3התאמה בין מזל שור עם מאזניים

אמנם הזוג חולק אהבה למוסיקה ואומנות, אך מעבר לזה אין הרבה במשותף. השור הוא האדון השולט באופן טבעי אך נטול רומנטיקה עבור המאזניים. השור אוהב לתכנן את החיים אך המאזניים לא לוקחים התחייבויות מסוג זה, דבר אשר עלול להוביל ליחסים אלימים של ניצול לרעה בשני הצדדים. המאזניים אינן אוהבות את דרכיו הדיקטטוריות של השור ומאבדות סבלנות כלפי הגישה שלו. השור מקנא ביכולת הרומנטית והטבע ההפכפך של המאזניים. מבחינה מינית הם נמצאים על אותו המיתר, דבר המאפשר הרבה משחקים נעימים אך מיתר זה לעולם לא ינגן את המוסיקה של איחוד אמתי וארוך טווח.

4התאמה בין מזל שור עם גדי

אצל שניהם ניתן למצוא הבננה הדדית, כל אחד מבין את האישיות של השותף. שניהם אוהבים כסף  ואוהבים ללכת על בטוח. בעוד השור הוא  אדם סבלני, הגדי מוכן לעבוד בשביל שניהם. לשניהם יש יסודות ארציים מלאי תשוקה; השור יודע להגיע לרומנטיקה אשר נמצאת במעמקי נפשו של הגדי. זוג זה יכול לעלות על הדעת כל דבר בתחום יחסי המין – כל רעיון יכול להתגשם. התיאבון המיני של הגדי יכול להיות מתירני מידי או בכיוון ההפוך של הימנעות כאשר הוא תחת לחץ מבחוץ. השור צריך להיות רגיש למתח של הגדי ולהיות מוכן לדבר על זה ולהקל על רגשי האשם שהגדי יכול להרגיש. קשר זה בהחלט יכול להצליח, זוגות של שור עם גדי יכולים להיות מצליחים מאוד.

5התאמה בין מזל שור עם שור

זהו לא הזיווג המרגש ביותר שיכול להיות, שניהם הם יצורים ביתיים אשר מעדיפים בטיחות על פני הרפתקאות. כמו כן הם לא תמיד מתאימים מבחינה מינית. האישה יותר סנטימנטלית באהבה, הגבר לעומת זאת הוא ההפך, הוא יותר בממד הגשמי. גבר במזל שור נהנה מחברה של גברים אחרים, לעומת זאת האישה לא יכולה לסבול מצב של חוסר תשומת לב אליה. הדברים המשותפים להם – שניהם אוהבים כסף ומוכנים לעבוד קשה בשבילו. שניהם נאמנים ומגלי חיבה. הפתרון אשר יכול לאפשר להם לקיים יחסי זוגיות הוא ששניהם יפתחו חיים עצמאיים, כלומר ימצאו את הדברים שהם אוהבים, התחביבים וחברים אחרים. זה יסייע להם להשתחרר מהגישה הרכושנית ולהיות פחות תלותיים.

6התאמה בין מזל שור עם תאומים

זהו זיווג שאין לתלות בו הרבה תקוות. אמנם בהתחלה השור נשבה בניצוץ של התאומים, והתאומים מצדו מסוקרן מהישירות והפשטות של השור. לתאומים ישנה אישיות דואלית, בעלת פנים כפולות. לעומתו השור הוא נוטה לקביעות. לתאומים ישנו דמיון עשיר ואומנותי, תכונה אטרקטיבית בעיני השור. התאומים אינם אוהבים את הכבדות של השור, את תגובתו האיטית. לשור ישנו תמיד צורך להיצמד אל הקרקע, הוא מחפש יציבות, דבר שלא מסתדר עם התאומים אשר תמיד נמצא בתנועה ומחפש הרפתקאות חדשות – התאומים אוהב שינוי והשור מתנגד לו. מבחינת חיי המין, הם מושפעים מאוד ממצבי הרוח של התאומים אשר נתונים לשינוי מתמיד. לפעמים התאומים יתגלה במיטה כשחקן ילדותי ולפעמים בצורה חייתית, חוסר הנוחות של השור בעניין זה יכול לדחוף את התאומים למיטה אחרת. קשר זה אינו מתאים לנישואים.

7התאמה בין מזל שור עם אריה

שניהם מזלות שיודעים מה הם רוצים או בעלי תפיסת עולם מוצקה ואינם מוכנים לזוז ממנה. מבחינתו של האריה זה מובן וטבעי שהוא השולט במיטה. השור יודע לתת לאריה את תשומת הלב שהוא צריך אך מצפה לקבל משהו בתמורה. האריה אוהב לשלוט ולשור יש רצון חזק אך הוא מצויד בסבלנות, בסופו של דבר העניינים עלולים לעלות על שרטון כאשר הצרכים שלו לא נענים. השור הוא חסכן מושבע ועלול להיות מזועזע מהבזבזנות של האריה. השור הוא זהיר ומחושב. השור מסרב בעקשנות לסגוד לאריה כפי שהאריה היה רוצה, האריה מבחינתו יותר מידי מרוכז בעצמו בשביל להעניק לשור את המסירות שהוא היה רוצה. למרות כל זה מהבחינה המינית הם דווקא זיווג מוצלח. זהו קשר מלא תשוקה עם מכשולים רבים.

8התאמה בין מזל שור עם בתולה

כאן תהיה אהבה ממבט ראשון – שניהם טיפוסים ביתיים ושניהם בעלי אותם צרכים אינטלקטואלים. הבתולה מקיימת יחסי מין בצורה הפשוטה ויכול להיות שיהיה לה קשה עם הסגנון של השור. בשאר תחומי החיים אין להם הרבה בעיות. העקשנות של השור והמחשבה החדה של הבתולה הם שילוב מנצח. השור נזהר בהוצאות והבתולה אוהבת את התכונה הזו. יש כאן פוטנציאל לקשר טוב אך הוא דורש סבלנות משני הצדדים.

9התאמה בין מזל שור עם עקרב

שניהם חולקים דחף מיני חזק ויכולים למצוא הרבה במשותף מבחינה זו, שניהם אקטיביים בתחום ולכן  אף אחד לא ירגיש את הצורך לבגוד. אבל מהצד השני בהחלט ניתן להגיד ששניהם קנאים ועקשנים. ניתן להסביר את ההבדלים ביניהם כך: השור מבחינתו רוצה להחזיק במאהב כאילו היה הוא רכושו היקר, העקרב לעומת זאת רוצה להחזיק במאהב מבחינה רגשית. קשר בין שור ועקרב עלול להיות סוער ובשביל שיבשיל לחתונה הם חייבים להיות טיפוסים סבלניים ואינטליגנטים.

10התאמה בין מזל שור עם קשת

השור והקשת הם שני טיפוסים בעלי אישיות שונה מאוד. השוורים יכולים להיות מרוצים מהקשת מבחינה מינית, אל עלולים להתפתח כעסים בשל הצורך התמידי של קשת למצוא אהבה בכל מקום אפשרי. כאשר השור אינו שותף לדרכו הספורטיבית של הקשת, הקשת ימצא שותף אחר. לקשתים ישנם כישורים ביתיים טבעיים (תלוי במצב הכוכבים במפת הלידה) וכישוריו הביתיים של השור אינם מוטלים בספק. הקשת לא מצליח לראות בשור שותף לחיים אשר ייתן לו את הסביבה הביתית הנוחה שהוא רוצה ולא יוכל לחיות באושר עם השור.

11התאמה בין מזל שור עם דלי

הגישה הרשלנית של הדלי ביחסי האהבה עלולה לצנן את ההתלהבות של השור מלא התשוקה. השור לא רוצה מישהו שישחק אתו. לדלי יש נטייה לנתח כל דבר והוא לא ממש מעוניין בהנאה פשוטה מיחסי מין. הדלי יעדיף לדבר אך השור החושני לא יכול להסתפק בדיבורים. הדלי יתקשה לעמוד בדרישות של השור. שניהם עקשנים אך כל אחד בדרכו: הדלי מסרב להיות רגיל ואילו השור מתעקש על היצמדות לערכי המשפחה. הדלי מתעניין בעניינם הומניים ואילו השור מתעסק יותר בעצמו וברכוש חומרי. הדלי שם את הסקס אי שם בסוף סולם העדיפויות. הגישה הזו תעורר אצל השור כעסים רבים, הוא עלול להרגיש כאילו הדלי מביא אתו למיטה את כל הבעיות של האנושות. הכעס של השור יכול לגרום לו להיות יותר תובעני, יותר מידי בשביל הדלי.

12התאמה בין מזל שור עם דגים

שור עם דגים הוא בדרך כלל שילוב טוב ומתכון לאושר. השור הוא חזק, דמות סמכותית היכולה לספק לדגים את הביטחון הדרוש עבורם. השור מנסה להגשים לדגים את כל החלומות ותמיד מעודד אותם. השור יכול למצוא אצל הדגים את כל מה שהוא מחפש בזוגיות. ההרמוניה המינית תלויה בעיקר בשור. שניהם אוהבים יופי, אומנות, חושניות ואת הדברים העדינים שבחיים. הדגים הם בדרך כלל בענני הרגשות אך השור יודע איך להביא אותם אל הקרקע. שור ודגים בהחלט יכולים לחיות בקשר נישואים בריא ומאושר.

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

five × 5 =