הורוסקופי התאמה בין מזלות התאמה בין מזל עקרב לשאר המזלות | התאמה בין מזלות

התאמה בין מזל עקרב לשאר המזלות | התאמה בין מזלות

24263
0
התאמה בין מזל עקרב לשאר המזלות

אם רוצים לדעת יותר על התאמה בין מזלות ובמיוחד התאמה בין מזל עקרב לשאר המזלות , ואיזה מזל איתו אתם – אלו מכם שנולדו במזל עקרב – מסתדרים ביותר ומאיזה מזל כדאי לכם להיזהר?!.. אז הגיעתם למקום הנכון… בואו לקרואולהבין ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים לשאר המזלות.

1התאמה בין מזל עקרב עם אריה

כאשר עקרב נפגש עם אריה ישנה משיכה מינית הדדית מהרגע הראשון. אך למרות המשיכה, לאריה קשה עם הקנאות של העקרב והרכושנות שלו. לעקרב יש כעס עצור ופיוז קצר, לעומתו האריה יותר קליל. לשניהם יש רצון חזק מאוד, דבר אשר עלול להביא להתנגשויות סוערות. בדרך כלל מערכות יחסים של עקרב עם אריה לוקות בחסר מבחינת הרומנטיקה, אך שניהם מסוגלים לאהוב בצורה חושנית ולהחזיק מערכת יחסים לטווח הארוך.

2התאמה בין מזל עקרב עם טלה

יחסי המין ביניהם יכולים להתגלות כמגרים מצד אחד או חסרי תועלת, אלו הם שני כיוונים בהם היחסים יכולים להתפתח. שניהם, גם הטלה וגם העקרב מכילים אנרגיה פיזית ברמה גבוהה. שניהם נוטים לפעול. אך לעומת זאת שניהם עצמאיים ולא אוהבים להיות תחת שליטה. חוסר הסכמה בטווח הארוך יכול לפגוע ביכולת הפנומנאלית שלהם לחלוק את התשוקה אחד עם השני. בדרך כלל זוהי מערכת יחסים לא יציבה עם נקודת הצתה מהירה.

3התאמה בין מזל עקרב עם סרטן

העקרב השולט יכול להיות פרטנר טוב לסרטן השקט. הכוח של העקרב והרצון שלו להגן ולשלוט הם בדוק מה שהסרטן מחפש. הרכושנות של הסרטן היא דווקא מה שיגרום לעקרב להרגיש ביטחון. הסרטן מעריץ את הכוח של העקרב ואילו העקרב מצדו מתמוגג מהמחויבות הרגשית של הסרטן. הסרטן יותר רגיש לגבי יחסי המין בעוד העקרב יותר מלא תשוקה. אל תשכחו שלסרטן ישנו דחף לרצות את בן זוגו, דבר המונע בעיות בתחום יחסי המין. מכיוון שהסרטן כל כך מסור ונאמן לעקרב, הקנאה של העקרב נשארת תחת שליטה. האהבה ביניהם רק גודלת והקשר המלא תשוקה יכול להפוך לנישואים טובים.

4התאמה בין מזל עקרב עם מאזניים

העקרב הוא קנאי טבעי, יותר מידי עבור המאזניים שלא ממש אכפת להם. הקנאה שלו לא מאפשרת לו לנהוג בחוכמה וברוגע. הגישה  הרשלנית  של העקרב לגבי סקס נגמרת במריבות. בעיות אלו עלולות לדחוף את המאזניים לרומן עם מישהו שלא גורם לו להרגיש מוגבל. דבר שמחזיר אותנו לגישה הקנאית של העקרב, בגידה היא דבר בלתי נסלח ועלולה לגרום לנקמנות. בשביל שזה יצליח על העקרב להיות דומיננטי ושולט בקשר. ישנה משיכה הדדית חזקה בין שני המזלות, אך אותה המשיכה עלולה להביא לפיצוץ. זהו קשר מלא תשוקה אך בעייתי מאוד ונישואים אינם מומלצים.

5התאמה בין מזל עקרב עם שור

שניהם חולקים דחף מיני חזק ויכולים למצוא הרבה במשותף מבחינה זו, שניהם אקטיביים בתחום ולכן  אף אחד לא ירגיש את הצורך לבגוד. אבל מהצד השני בהחלט ניתן להגיד ששניהם קנאים ועקשנים. ניתן להסביר את ההבדלים ביניהם כך: השור מבחינתו רוצה להחזיק במאהב כאילו היה הוא רכושו היקר, העקרב לעומת זאת רוצה להחזיק במאהב מבחינה רגשית. קשר בין שור ועקרב עלול להיות סוער ובשביל שיבשיל לחתונה הם חייבים להיות טיפוסים סבלניים ואינטליגנטים.

6התאמה בין מזל עקרב עם גדי

הזיווג ביניהם מבטיח קשר מיני מוצלח מבחינה הדדית.  העקרב הוא המאהב המשקיע יותר דמיון אך המאמץ של הגדי משלים אותו. הרכושנות של העקרב משדרת ביטחון עבור הגדי. העקרב והגדי יכולים להיות צוות מצוין – הגדי הוא מאורגן מאוד ולעקרב הרבה פיקחות. העקרב הוא בעל כושר המצאה והגדי מביא אתו סבלנות. ההצלחה שלהם במיטה היא דלת להזדמנויות טובות. בדרך כלל זהו קשר מלא תשוקה והנישואים מצליחים אך על הגדי להבין שהשליטות של העקרב נובעת מאהבה.

7התאמה בין מזל עקרב עם תאומים

הדמיון של התאומים והדינאמיות של העקרב יכולים היו להיות צירוף טוב אילו רק יכלו להסתדר ביחד. הם קרובים ביחס למין אך זה לא מספיק בשביל הקשר ביניהם. התאומים הם הטיפוס שמנסה לחיות חיים שלמים ומלאים אך לא כך עם העקרב. העקרב יותר מרוכז בהעצמה אישית. העקרב הוא טיפוס חושני, מלא תשוקה, תובעני, קנאי, בלתי גמיש. התאומים לעומתו, הפכפך, מעופף, שטחי וקליל. התאומים הוא טיפוס חברתי בעוד העקרב אוהב פרטיות. העקרב חושב שהתאומים לוקח הכול בקלות. זוהי מערכת יחסים לא קלה ונישואים יכולים להיות דבר קשה.

8התאמה בין מזל עקרב עם בתולה

הבתולה והעקרב חולקים הרבה תחומי עניין משותפים, אך כאשר זה מגיע לתחום המיני הם שונים מאוד אחד מהשני. יהיה זה קשה עבורם לייסד מערכת יחסים טובה. לבתולה ישנו אישיות עצורה, לעומת העקרב שהוא בעל אישיות מוחצנת, בגלל זה הרבה פעמים הבתולה לא מבינה על מה כל המהומה. העקרב בקלות יכול להגיע להתקפות קנאה, אפילו עם הבתולה הוכיחה את נאמנותה הזוגית מעל כל ספק. למעשה כל נקודת המבט של העקרב היא שונה מאוד מנקודת המבט של הבתולה. עקרב ובתולה יכולים לשמור על יחסי חברות אך קשר זוגי הוא אינו מעשי, חוסר ההתאמה המינית ידחוף אך העקרב לחפש פרטנרים אחרים.

9התאמה בין מזל עקרב עם עקרב

כאשר שני עקרבים נמצאים בזוגיות הם יכולים להצית את אש האהבה אפילו מתחת למים. הבעיה היא רק שהם יותר מידי דומים אחד לשני. שניהם החלטיים ושניהם אוהבים לקחת בעלות, דבר המוביל להתנגשויות. שניהם קנאיים ותובעניים. האישיות שלהם היא כל כך חזקה עד שמשב רוח קל יכול להפוך להוריקן. היחסים ביניהם עלולים להפוך למאבק זועף על שליטה. כל פעם שיש להם נקודת מבט אחרת על משהו, זה יכול לגרום לסדקים קשים בזוגיות. כל פעם שזה יקרה ההבנה ההדדית ביניהם תיחלש. הקשר ביניהם לא יכול לשרוד מעבר לגבולות המיטה. הנישואים יכולים להיות פשוט אסון.

10התאמה בין מזל עקרב עם קשת

העקרב הוא דומיננטי מטבעו אך הוא עלול להיתקל בקשיים להחזיק את הקשת תחת שליטתו. העקרב אוהב את הבית בעוד המזוודה של הקשת תמיד ארוזה ומוכנה למסעות. הקשת צריך חופש ויש לו תחומי עניין מרחיקי  אופקים, דבר היוצר קנאה אצל העקרב. הם אינם טובים למערכות יחסים אך בהחלט קיימת ביניהם משיכה מינית המתאימה ללילה אחד. העקרב מצויד בעוקץ ארסי והקשת בחצים חדים, לעקרב יש נטייה להיעלב מחציו של הקשת ולהגיב בעקיצה ארסית. יכולים להיות חברים אבל תשכחו מזוגיות.

11התאמה בין מזל עקרב עם דלי

השילוב הזה בדרך כלל מסתיים לאחר כמה זמן בטונים צורמים. כישלון המתודלק בתנודתיות של העקרב והדמיון של הדלי. יחסי המין הם יוצאים מן הכלל. הדלי אינו מרגיש בנוח עם התשוקות החזקות והקנאיות של העקרב, העקרב לעומתו מתרגז בגלל מצבי הרוח המשתנים של הדלי. הדלי משתלב היטב בעניינים ציבוריים. העקרב אשר אוהב לשלוט אינו יכול לכופף את הדלי לפי רצונו בגלל אהבת החופש החזקה שיש לדלי. הדלי הוא חברותי מאוד ואילו העקרב הוא קצת יותר נחבא אל הכלים. למרות הסיפוק במיטה מוטב שכל אחד מהם יפנה לדרכו, אושר לא יהיה כאן.

12התאמה בין מזל עקרב עם דגים

עקרב ודגים הם בדר כלל אהבה ממבט ראשון. ישנה משיכה הדדית חזקה בין שני המזלות. הדגים מוכנים להישען על העקרב המפצה על חוסר ההחלטיות שלהם ויקבלו את השאיפה של העקרב לשלוט. הדגים אינם מוטרדים מהקנאה והרכושנות של העקרב, בדיוק ההפך, זה גורם להם להרגיש נאהבים. התלות של הדגים היא בדיוק מה שהעקרב מחפש. לזוג זה ישנו קשר מיוחד, חלק גדול מאוד נשען על הרמה החושנית והבלתי מוסברת במילים. לשניהם יש רגשות חזקים, הם נאמנים, אינטואיטיביים, מתעניינים בדברים מיסטיים ועל טבעיים. חיי המין הם תענוג. כל קשר של עקרב ודגים הוא מוצלח.

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

13 − ten =