הורוסקופי התאמה בין מזלות התאמה בין מזל דגים לשאר המזלות | התאמה בין מזלות

התאמה בין מזל דגים לשאר המזלות | התאמה בין מזלות

8372
0
התאמה בין מזל דגים לשאר המזלות

אם רוצים לדעת יותר על התאמה בין מזלות ובמיוחד התאמה בין מזל דגים לשאר המזלות , ואיזה מזל איתו אתם – אלו מכם שנולדו במזל דגים – מסתדרים ביותר ומאיזה מזל כדאי לכם להיזהר?!.. אז הגיעתם למקום הנכון… בואו לקרואולהבין ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים לשאר המזלות.

1התאמה בין מזל דגים עם טלה

אש ומים בדרך כלל לא מתערבבים ומסיבה זו יחסים בין טלה ודגים עלולים להיות מסובכים.  הטלה הוא בטוח בעצמו ומלא חיות ומשיכה; הדגים לעומת זאת הם ביישנים טבעיים ומובלים בקלות. הטלה אוהב להיות דומיננטי, הדגים אוהבים שיש להם על מי לסמוך. הטלאים יהיו מסוקרנים מההתנהגות של הדגים במיטה. האקטיביות והיוזמה של הטלאים תעזור לדגים להתגבר על הביישנות. ההגשמה של השאיפות המיניות של הדגים יכולה לגרום להתעוררות גדולה. ביחד הם יכולים לבלות בצורה מעניינית ונעימה. האפשרות של קשר ונישואין היא גבוהה מאוד כל עוד הם מצליחים להתגבר על ההבדלים בין הטמפרמנטים שלהם.

2התאמה בין מזל דגים עם שור

שור עם דגים הוא בדרך כלל שילוב טוב ומתכון לאושר. השור הוא חזק, דמות סמכותית היכולה לספק לדגים את הביטחון הדרוש עבורם. השור מנסה להגשים לדגים את כל החלומות ותמיד מעודד אותם. השור יכול למצוא אצל הדגים את כל מה שהוא מחפש בזוגיות. ההרמוניה המינית תלויה בעיקר בשור. שניהם אוהבים יופי, אומנות, חושניות ואת הדברים העדינים שבחיים. הדגים הם בדרך כלל בענני הרגשות אך השור יודע איך להביא אותם אל הקרקע. שור ודגים בהחלט יכולים לחיות בקשר נישואים בריא ומאושר.

3התאמה בין מזל דגים עם תאומים

את הקשר בין תאומים לדגים ניתן לתאר כך – רמה גבוהה של תשוקה לצד רמה גבוהה של בעיות. הדגים הם מאוד רגישים ויכולים להיפגע בקלות מדברים חסרי המחשבה של התאומים. מזל תאומים הוא עליז ואוהב משחקים אך הדגים הוא פשוט רגיש מידי ולוקח הכול ללב. כל זה יוצר אווירה של חשדות וחוסר אמון ביניהם, דבר בעייתי כאשר אנו מדברים על זוגיות. בתחילה יתכן ששניהם ירגישו להבה בוערת אך חוסר היציבות של הקשר ביניהם יהרוס הכול. זהו קשר מסוכן אשר ונישואים ביניהם הם דבר בעייתי.

4התאמה בין מזל דגים עם סרטן

בין סרטן לדגים יש חיבה רבה. זהו זוג אשר מחזק אחד לשני את האגו. הדגים והסרטן ידועים בזכות הדמיון המפותח שלהם אך ישנו הבדל מהותי – הדגים הוא על דמיון חולמני ואילו הסרטן הוא בעל דמיון מעשי. הדגים מספקים את הרומנטיקה בחיי הסרטן, הסרטן מבחינתו נותן לדגים את הסביבה המוגנת שהם צריכים. שניהם מגלים סימפטיה ותומכים אחד בשני. בדרך כלל הסרטן מוביל את הקשר הזה. יש להם גם התאמה טובה בתחום המיני. הריבים ביניהם הם קצרים ומסתיימים בהשלמה במיטה. סרטן ודגים מתאימים אחד לשני בצורה מושלמת, זהו זוג אידאלי לנישואים.

5התאמה בין מזל דגים עם אריה

האריה ידוע בתור ראוותני ושתלטן; הדגים ידוע בתור מיסטי, אמנם הם שונים אך הם סקרנים אחד לגבי השני. הבעיה היא שההבדלים ביניהם אינם באמת משתלבים טוב. האריה הפעיל לא יכול להבין את הדגים הביישן והשקט. האריה בכלל לא יטרח לנסות להבין את ההתנהגות של הדגים במיטה.  לשניהם יש את הנטייה לקבל יותר מלתת. האריה הוא טיפוס שצריך הכרה ציבורית ואילו הדגים פועל הרחק מאור הזרקורים. האריה לא יכול לסבול את רגישות היתר של הדגים. כאשר הדגים נופל לייאוש, האריה אינו שם בשביל לעזור לו לצאת מזה. זהו קשר קשה, נישואים של אריה ודגים אינם יכולים להיות מוצלחים.

6התאמה בין מזל דגים עם בתולה

מבחינת הבתולה ישנם כמה אספקטים טובים לקשר אך ישנם יותר כאלו שהיא אינה אוהבת ולכן הקשר הוא מסובך. הדגים בדרך כלל רואים את הקשר בצורה יותר בהירה ויכולים יותר להבין את הבתולה. עבור הבתולה והדגים האהבה קשורה ליציבות, צרכים פיזיים והתאמה אינטלקטואלית. האהבה עבור הדגים היא יופי וחוויה רגשית.אמנם יש כאן משיכה חזקה אך לבתולה ישנה גישה זהירה לסקס והיא לא מרצה את הצרכים של הדגים. נישואים של בתולה ודגים ככל הנראה יכשלו.

7התאמה בין מזל דגים עם מאזניים

בין שני המזלות ישנה משיכה הדדית, אך לעתים נדירות היא מחזיקה לטוח ארוך  מכיוון ששניהם סנטימנטליים. מבחינה מסוימת הם דומים: שניהם רוצים להשליך את התפיסה הרומנטית שלהם על המציאות. המאזניים יכול להסתדר עם רוב האנשים אך הדגים יותר מפלה בין אנשים וזהו המקור להרבה חוסר הסכמה ביניהם. אין דבר המאמלל את המאזניים יותר מבן זוג זועף ומתלונן כמן שהדגים יודע להיות. הדגים מצדם אינם מרגישים בנוח עם כל תחומי העניין של המאזניים. אם המאזניים הופך לנרגן הדגים נדחק לייאוש. היחסים ביניהם יכולים להיות סיפור עצוב.

8התאמה בין מזל דגים עם עקרב

עקרב ודגים הם בדר כלל אהבה ממבט ראשון. ישנה משיכה הדדית חזקה בין שני המזלות. הדגים מוכנים להישען על העקרב המפצה על חוסר ההחלטיות שלהם ויקבלו את השאיפה של העקרב לשלוט. הדגים אינם מוטרדים מהקנאה והרכושנות של העקרב, בדיוק ההפך, זה גורם להם להרגיש נאהבים. התלות של הדגים היא בדיוק מה שהעקרב מחפש. לזוג זה ישנו קשר מיוחד, חלק גדול מאוד נשען על הרמה החושנית והבלתי מוסברת במילים. לשניהם יש רגשות חזקים, הם נאמנים, אינטואיטיביים, מתעניינים בדברים מיסטיים ועל טבעיים. חיי המין הם תענוג. כל קשר של עקרב ודגים הוא מוצלח.

9התאמה בין מזל דגים עם קשת

קשת ודגים מציתים את המיטה, אך ההתאמה ביניהם מתחילה ומסתיימת בחדר המיטות. אף אחד מהם לא יכול לתת לשני את הרגשת האמינות הדרושה כל כך במערכת יחסים. הקשת הוא טיפוס אשר תמיד נמצא בתנועה ומתקשה לספק את הצורך של הדגים לתשומת לב ומסירות. הלשון החדה של הקשת תפגע בדגים בדיוק ברגישויות הרומנטיות שלו. הדגים תמיד ישאף להתקרב יותר אל הקשת אך הוא מתבלבל ולא יודע איך לקרוא את התנהגות הקשת, הוא אינו יכול להבין את הצורך של הקשת בחופש. אם תשאלו לדעתו של הקשת תגלו שהוא מרגיש מוגבל בגלל הביישנות של הדגים. הקשת מרגיש כאילו כל עתודות האנרגיה והאופטימיות שלו הופכות לייאוש עם הדגים. בנסיבות אלו אפשר להבין שנישואים הם דבר כמעט בלתי אפשרי בין שניהם.

10התאמה בין מזל דגים עם גדי

סביר להניח שהדגים בגלל אישיותם יבגדו בגדי, אך הגדי מסוגל להתמודד עם זה והוא ישלוט ויוביל במיטה והדגים יצטרף. הדגים יודעים להראות חיבה וכנות ויודעים למלא את חייו של הגדי בשמחה. הדגים נוטים להיסחף בחלומות ואילו הגדי שומר אותם מחוברים לקרקע ונותן להם את היציבות שהדגים משתוקקים לה. הדגים מעריצים תכונות אלו של הגדי אשר יותר מכל אוהב להיות נערץ. אלו הם טיפוסים שונים המשלימים אחד את השני מבחינה רגשית. יש כאן סיכוי גבוה לנישואים מוצלחים אבל על הגדי להראות מעט רגש מידי פעם.

11התאמה בין מזל דגים עם דלי

אם הדגים בצורה מודעת ילמד את ההורסקופ של הדלי אז הקשר יכול להיות טוב. אך ברוב המקרים הזיקה המינית שלהם הופכת הכול למלחמה ודרמה. הדגים הם רגישים ומגלים תלות בבן זוגם, הם ידרשו כל הזמן מהדלי הוכחות לאהבתו. האישיות של הדלי היא מסובכת והוא תמיד חייב להיות במרכז תשומת הלב של בן זוגו. הדלי מבחינתו ירגיש מדוכא במערכת יחסים זו. הגישה האינדיבידואלית של הדלי אינה מתקבלת בהבנה על ידי הדגים וזה יוצר ריחוק ביניהם. קשר של דלי עם דגים הוא די מטעה, בהתחלה הוא נראה טוב אך לעולם לא יגיע לנישואים מאושרים.

12התאמה בין מזל דגים עם דגים

מכיוון ששניהם חולקים את אותן המעלות והמידות הם אמורים להסתדר די טוב, אם לא בתחום הזוגיות אז לפחות תהיה להם סימפטיה והבנה אחד כלפי השני. הסימפטיה ההדדית היא המפתח להבנה מושלמת בתחום המיני. אם ניתן להמיס כל בעיה בזכות ההתאמה המינית, אלו יכולים להיות הזוג המושלם של כל גלגל המזלות. מי שפוגע בקשר הוא הנטייה שלהם שניהם להיסחף הרחק מהמציאות הפרקטית. אך כאשר הם עובדים ביחד וכל אחד משמש כעוגן או אולי מגדלור לאחר הם יכולים לעמוד בדרישות המציאות. קשר בין דגים לדגים הוא די פעיל מבחינה מינית והנישואים יכולים להיות מעניינים.

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

seventeen − 15 =