הורוסקופי התאמה בין מזלות התאמה בין מזלות : השלבים לפני קביעת ההתאמה

התאמה בין מזלות : השלבים לפני קביעת ההתאמה

3815
0
התאמה בין מזלות

רבים פונים לעזרת האסטרולוגיה בשביל לקבל תשובות לגבי התאמה זוגית. אך לפני שמדברים על התאמה בין שני אנשים יש לבדוק בנפרד כל אחד מהם. יש לנתח את מפת הלידה של כל אחד על מנת לבדוק את יכולתו של כל אחד מהם בנפרד להתחבר. יש לבדוק עד כמה תואמים הצרכים שלהם מבחינת האינטימיות. איך המטרות בחיים, הסגנון והקצב מסתדרים אחד עם השני. אם מטרות החיים שלהם אינן מתאימות, כל התאמה אחרת שתוכלו לזהות לא תעזור לזוג הנאהבים.

השלבים לפני קביעת ה התאמה בין מזלות

יש לענות על ארבעת השאלות הבאות:

התאמה בין מזלות : שאלה ראשונה

כמה נוח מרגיש כל אחד כלפי תפקידו הביולוגי ואיך תפיסות אלו מתחברות יחדיו. איך מתייחס כל אחד לתפקיד של עצמו ולתפקיד של בת או בת הזוג. אלו המרגישים בנוח עם בני המין השני ירגישו מתוסכלים כאשר הם יהיו עם בן/בת זוג שאינו כמותם. אל תניח שכל אחד חושב ומתנהג בדיוק כמוך, תפיסה שגויה זו עלולה להיות מקור לחיכוך. נתחו את מפת הלידה מבחינת האספקטים של השמש, הירח, ונוס ומאדים. לאחר מכן בדקו את האספקטים שלכם לפי שלושת השלבים על מנת להבין את משמעותם.

תפקוד ביחסים עם גברים

אם לשמש יש כמה אספקטים טובים; אין ריבועים או התנגדויות לשמש – במקרה זה ניתן להגיד שבאופן עקרוני את מסתדרת בקלות ובנוחות עם גברים. ישנה נכונות למלא אחר הנורמות החברתיות כלפי גברים. אם אין אספקטים או כמעט ואין אספקטים של השמש – הגברים לא ימלאו תפקיד משמעותי בחיים.  כאשר לשמש אספקטים חזקים – היחסים עם גברים (יכול להיות אב, חבר או מאהב) יהיו מתוחים ומלאים בחרדות; ישנו קושי לקבל את הציפייה החברתית לגבי הקשר עם גברים.

תפקוד ביחסים עם נשים

האם לירח יש אספקטים הרמוניים  כמו צירופים, טריין או סקסטייל. מונחים המתייחסים לזוויות בין הכוכבים, טריין מתייחס לזווית של 120 מעלות וסקסטייל לזווית של 60 מעלות. במקרים כאלה הגבר מתחבר בשמחה לנשים. כאשר הירח אינו יוצר שום אספקטים או אספקטים מינימליים – האינטראקציה עם הנשים היא אינה חשובה, מתבצעת מתוך רוטינה או חובה. כאשר לירח יש אספקטים חזקים – הגבר מסתכל על תכונות הנשים כמציקות ותובעניות.

האם ניתן לקיים יחסי אהבה שמחים וסקס

כאשר לוונוס ישנם אספקטים טובים  ללא ריבועים או התנגדויות – ישנה יכולת רבה לתת במובן האישי של המילה, למצוא את היופי והערך באחרים ולפעול על מנת להביע תחושות אלו בתקשורת בין המינים. כאשר לוונוס יש אספקטים קשים – ישנה יכולת מוגבלת להביע אהבה; יכולת מוגבלת לפתח אמון והערכה לזולת בצורה המספיקה למחויבות של יחסי אהבה. כאשר ישנה נוכחות של האספקטים של מאדים ישנה יכולת לתקשר היטב בכל הנוגע לצרכים המיניים. כאשר האספקטים של מאדים הם רעועים ניתן לצפות להתנהגות מינית מלחיצה ואפילו צורמת.

התאמה בין מזלות  : שאלה שנייה

עד כמה המטרות בחיים, המוגבלויות והצרכים הבלתי מודעים של כל אחד תואמים? איפה הם מוצאים את הסיפוק, ההגשמה, המוגבלויות, התסכולים והאשליות? אם אלו לא תואמים לא תעזור כל כמות של אהבה ומשיכה מינית. יחסים אלו נידונים לכישלון בגלל הבדלים אלו. על מנת לנתח זאת יש לבדוק את הבתים במפת הלידה המכילים את הירח, ונוס, שבתאי ונפטון.

מהם החיים הטובים עבורך?

הבתים המכילים את הירח וכוכב ונוס מראים לנו אילו אזורים בחיים נותנים לאדם את תחושת ההגשמה הרגשית ושמחת החיים. כאשר כוכבים אלו מתנגשים עם הכוכבים של בן הזוג, הקונפליקטים יגיעו בסופו של דבר, למרות שמבחינת האישיות נראה שיש לכם התאמה. מטרות החיים של האדם כמעט תמיד קשורות לבתים אלו. אלו הבתים המסמלים את מה שאתה רוצה לעשות לאחר שתפרוש או מה תעשה אם תזכה בלוטו. האם תרצה לעשות צניחה חופשית או לבלות בבית עם ספר? טיול סביב העולם או לאפות עוגיות לנכדים?

באו נבחן כמה דוגמאות: אדם עם ירח בבית החמישי ימצא את הסיפוק שלו במרדף אחר הרפתקאות הכוללות עונג וריגושים. ירח או ונוס בבית הרביעי מאפיינים אדם האוהב לשבת בבית. ירח או ונוס בבית השביעי מסמלים יחסים של אחד לאחד אבל בבית האחד עשר מעדיפים התגודדות בקבוצות. כאשר הירח או ונוס בבית השתיים עשר האדם נוח בתנאי בדידות ועלול לזנוח לחלוטין שותפויות. בבית השישי והעשירי האדם מרגיש דחף להיות פרודוקטיבי ולא להתבטל; בדרך כלל אדם המכור לעבודה. אבל בבית העשירי האדם מחפש דווקא את ההכרה הציבורית לפועלו לעומת הבית השישי הוא מסתפק בתודה אישית ולא אכפת לו לעבוד מאחורי הקלעים.

ניתוח הבתים המכילים את ונוס והירח בשתי מפות הלידה של בני הזוג הוא הכרחי בשביל לדעת עם שני בני הזוג יוכלו לחיות בשמחה אחד עם השני.

מתי מרגישים מתוסכלים או מוגבלים?

הכוכב השולט כאן הוא שבתאי, הבתים בהם נמצא שבתאי הם אזור התסכול של האדם. בבתים אלו ישנו יחס אמביוולנטי כלפי הבית בו נוכח שבתאי: הפרט רוצה את מה שהבית מציע ובאותו הזמן גם לא רוצה אותו. שם נמצאת המוגבלות המובנת של חיי הפרט. התסכולים של הפרט בסופו של דבר יכנסו אל תוך מערכת היחסים ולכם יש להם חשיבות. ניתן להתגבר עם המוגבלויות אך זה דורש מאבק שבסופו של דבר ישנו לקח ללמוד.

מתי מרגישים מאוכזבים? נופלים לאשליות?

הבית הכולל את נפטון מסמל את האזור בחיי הפרט שהוא תמיד נמצא מחוץ לטווח. אך זהו גם הבית שמסמל את הרדיפה שלנו אחר אשליותיו. בית זה יוצר לנו חלומות רבים אך הצלחה מוגבלת בהגשמתם. בחיי הזוגיות יש להיזהר מהציפיות של בן הזוג המגיעות מכוכב נפטון. אין שום ספק שכוכב זה מעורר השראה על חיי הפרט יותר מכל כוכב אחר במפת הלידה. חלומות יכולים להתגשם בבית של נפטון אך לא תמיד הם זוהרים כפי שהם נראים. אך ברוב המקרים נפטון משאיר אותו שוחים בבריכה של אשליות ופנטזיה. השאלה בהקשר של זוגיות היא האם את/ה מוכנים לשחות בבריכת האשליות של בת או בן הזוג?

התאמה בין מזלות  : שאלה שלישית

מהי שפת האהבה שלך?

איזה סוג של אנרגיית קשר טמונה בכל אחד מבני הזוג? אנרגיה מינית? אנרגיה רגשית? קביעות? כל אלו הן השפות האנרגטיות של האהבה. הבנה של שפת האהבה של בן הזוג היא הכרחית על מנת להימנע מלהרגיש דחייה. לדוגמה ישנן מערכות יחסים בהן אחד מבני הזוג מביא אתו הרבה הבעת רגשות וביטויים פיזיים למערכת היחסים. ואילו השני מטבעו הוא פחות אמוציונאלי ופחות אנרגטי מבחינה מינית. התנהגות כזו יכולה להתפרש לא כדחייה אצל הצד שמשקיע הרבה. הבנת שפץ האהבה של בן הזוג מסייעת להבין שזה לא נכון, הוא פשוט מבטא אהבה בצורה אחרת.

צורה אחרת להבין את האנרגיות הללו היא לחשוב עליהם כעל גלי רדיו. אדמה, אוויר, מים ואש הם תדרים שונים של גלי רדיו. אם אדם מסוים מכוון לתחנת הרדיו של האש הוא לא יוכל לקלוט את תחנת הרדיו של המים, למרות שהיא בהחלט משדרת. הבנה מוקדמת של שפת אהבה של בן הזוג עלולה למנוע הרבה תסכולים.

הבנת שפת האהבה על פי ונוס

מזלות המים מביאים איתם הכי הרבה אנרגיה רגשית  על תוך מערכות היחסים. המים צריכים נפש תאומה להרגיש את האהבה. מזלות המים אוהבים בצורה עמוקה והם מראים את זה באמצעות הדאגה לבן הזוג. הם נותנים אהבה וחייבים להרגיש אותה בחזרה.

מזלות האש מביאים איתם את האנרגיה הפיזית החזקה ביותר. הם צריכים לפעול ביחד בשביל להרגיש את האהבה, הם דורשים הרבה סקס. לעתים מזלות האש נראים מרוכזים בעצמם  מכיוון שכאשר הם מאוהבים הם מרגישים את זה עמוק בפנים ופחות מתבססים על הצד השני. יש להם אהבה מלאה תשוקה.

מזלות האדמה מביאים איתם חוזק ויציבות למערכות היחסים, אך יש להם טווח רגשות מוגבל יותר. הם צריכים את הנוכחות הפיזית לידם. הביטוי האמוציונאלי שלכם מוגבל, לעתים הוא מבוטא בשאלה מה אתה רוצה לארוחת הערב או איזה סרט אתה רוצה לראות. הם מטפלים בצרכים הפיזיים והחומרים ולא ברגשיים. הם נאמנים וניתן להעריך במיטה את שליטתם במישור הפיזי.

מזלות האוויר הם חברה טובה וגירוי אינטלקטואלים לבני הזוג אך רמה נמוכה של אנרגיה רגשית ופיזית. מזלות האוויר צריכים שותף לשיחה טובה,  מישהו לבלות אתו. הם אנשים ידידותיים מאוד אך גם כאשר הם מאוהבים זה נראה כמו חברות. זה נשמע נחמד, אך מי שצריך קשר עם חיבור רגשי עמוק לא ימצא זאת כאן. אם אתה צריך נוכחות פיזית של הקשר לא תמצא זאת כאן.

  •  שאלה רביעית

איפה שני בני הזוג נמצאים במעגל החיים ואיך מתאימה האג'נדה שלהם  מתאימה יחדיו. מהו הפוקוס שלהם בחיים כרגע? ניסיון להתמסד עם בן זוג שאין לו מערכת יחסית באג'נדה יכול להוביל למערכת יחסים שלא מגיעה לשום מקום.

שבתאי הוא "שעון הזמן" של חיינו. יש לנו נטייה להעריך מחדש, לשכתב ולהתמקד בחלק של חיינו על פי הבית בו שבתאי עובר,  בכל זמן נתון. כאשר יודעים זאת מראש ולקוחים זאת בחשבון, ניתן להבדיל בין התאמה עמידה וחזקה או התאמה מקרית של אותה האג'נדה בנקודת הזמן הספציפית. סביר להניח שאדם לא יתחיל במערכת יחסים אמתית כאשר שבתאי אין עובר בבית של מערכת יחסים.

האם זו הזמן למערכת יחסים?

רק כאשר שבתאי עובר באחד מחמשת הבתים הבאים במפת הלידה שלך :

  1. הבית הרביעי- בית ומשפחה.
  2. הבית החמישי – עונג, רומנטיקה, ילדים.
  3. הבית השביעי – נישואין.
  4. הבית השמיני – כסף של בן הזוג, בעיות פסיכולוגיות, סקס.
  5. הבית העשירי – שותפות למטרה של הקמת זהות או הכרה ציבורית.

לסיכום, ארבעת השאולות מתארות את הגבולות הרחבים ביותר של היכולת של כל אדם להיכנס לקשר. גבולות אלו יוצרים את השלב בו מערכת יחסים יכולה להתגשם. שאלות אלו אינן עוסקות בתחום הצר יותר של ההתאמה האישית, אך רק כאשר המסגרת הרחבה מתקיימת ניתן לבחון בתוכה את ההתאמה האישית.

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

one × 4 =