הורוסקופי מזלות סינים מזל שור | פרופיל המזלות הסינים של מי שנולד במזל שור

מזל שור | פרופיל המזלות הסינים של מי שנולד במזל שור

6441
0
מזל שור פרופיל המזלות הסיניםמזל שור פרופיל המזלות הסינים
מזל שור פרופיל המזלות הסינים

השוורים תופסים את המקום השני בגלגל המזלות הסיני ומציגים תכונות של תלות, כוח ונחישות. השוורים נחשבים לאנשים סובלניים המאמינים שהדרך להצלחה דורשת עבודה קשה והקפדה  על פרטים; הם אינם מאמינים בקיצורי דרך. הם מבקרים את אלו אשר אינם עובדים קשה בתור אנשים שאינם ראויים לכבוד.

השוורים שומרים על ראש פתוח ולכן נחשבים לבני שיחה מקשיבים. אך כאשר הם צריכים לקבל החלטות הם מעדיפים לקבל אותן על סמך המחקר שהם עשו. שוורים מעדיפים בריתות חזקות וארוכות טווח עם מכרים.

הבית הוא המקום אליו הם מגיעים בשביל לחפש נוחות, לראות טלוויזיה או לקרוא.  אך הם דווקא מעדיפים את המרחבים והפעילויות מחוץ לבית. גם כאשר הם נמצאים בבית הם מעדיפים לעבוד בגינה.

בריאות

מכירים את הביטוי בריא כמו שור? שוורים הם אנשים אשר באופן כללי נחשבים לבריאים ומאריחי חיים. אך הם נוטים לעבוד יותר מידי ולא לאפשר לעצמם זמן להירגע ,תוספת של פעילות שאינה קשורה לעבודה יכולה מאוד לעזור לבריאותם.

קריירה

השוורים מתאימים לעבודות רוטיניות. הם תמיד נוקטים בגישה מתודולוגית לעשות את המשימות שלהם והם מצטיינים בעבודות הדורשות התמחות מיוחדת. יש להם עין חדה לפרטים, דבר הבא לידי ביטוי בעבודה שלהם. כמו כן הם מקפידים על אתיקה בעבודה הראויה להערכה. אם מתאפשר להם לעבוד לבד הם הרבה יותר יצרניים. קריירה מתאימה לשוורים: מעצבי פנים, צבעים, נגרים, עובדי מחצבה, ארכיאולוגים, גננים, מכונאים, מהנדסים, בנקאים, ברוקרים, שרטטים, נדל"ן ואפילו קריירה צבאית.

מערכות יחסים

שוורים אינם נחשבים לטיפוסים חברותיים המתערבבים בפעילויות חברתיות. הם סולדים מסמול טוק ובדרך כלל לא תמצאו אותם מבזבזים את זמנם בפלירטוטים. הם יעבדו קשה לאורך זמן על מנת למצוא את השותף המתאים עבורם מכיוון שלא נוח להם עם שינויים. מערכות יחסים עם שוורים במקרים רבים אינם מצליחות בשל הנטייה שלהם להיות שתלטנים או להטיל את האשמה על אחרים. מערכות יחסים הן אפשריות אך הן דורשות קודם כל שהשור יבין שזוגיות כוללת שני אנשים בעלי שתי נקודות מבט שונות, רק אז מתאפשרות מערכות יחסים מספקות.

שור וחמשת היסודות

  • מזל שור ויסוד המתכת 1901, 1961.

כמו מתכת, השוורים חזקים בצורה בלתי רגילה. הם אנשים הרגילים לעבוד קשה בצורה קיצונית והם יעשו את כל מה שצריך על מנת להשיג את היעדים שלהם. הם אנשים אמינים אשר ניתן לסמוך עליהם אך יחד עם זאת אין לצפות שהם יפגינו רגשות. הם מתקשים לפרש רגשות של אחרים.

  • מזל שור ויסוד המים 1913,1975

מבין השוורים הידועים בעקשנותם, בני  יסוד המים הם הגמישים ביותר ובזכות תכונה זו הם גם מבינים יותר טוב מה אחרים חושבים ומרגישים. הם כנים, סבלניים, בעלי חשיבה מהירה ואחרים נהנים להיות בקרבתם.

  • מזל שור ויסוד העץ 1925, 1985

שוורים המשתייכים ליסוד המים הם האנשים המתאימים לעבוד בצוות ואף להוביל צוות, הם מלאי ביטחון עצמי, מקפידים על אתיקה מקצועית ובעלי מוסר גבוה. את שימו לב שיש להם נטייה להיות בעלי מזג בוטה.

  • מזל שור ויסוד האש – 1937,1997

אלו הם מנהיגים מלידה ובמקרים רבים תוכלו למצוא אותם בתפקידים מנהיגותיים בעבודה או בקהילה. אך גם הם סובלים מפיוז קצר ונוטים להגים בצורה אימפולסיבית במקום להתחשב בדעות של אחרים.

  • מזל שור ויסוד האדמה- 1949, 2009

שוורים המשתייכים ליסוד האדמה הם מצליחנים, כנראה בעיקר בגלל שהם יותר חרוצים מאשר אימפולסיביים כמו השוורים האחרים. גישתם הצנועה בשילוב הם האמינות והכנות שלהם הופכת אותם ליותר אהובים על הבריות.

התאמה

שוורים יכולים להיות התאמה טובה לחולדה או לתרנגול אך אינם מתאימים לסוסים וטיגריסים.

להשאיר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here

sixteen − eight =